hvad siger I til disse test er 1 dag over tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

Kløver

Stort tillykke. Valmed Er da flot positiv trist med din veninde, men dejligt du skal skrive de gode nyheder i brevet. Må man spørge hvordan du mistede hende

Stort kram og varme tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

th

morethanperfect skriver:

Kææmpe tilykke !! 

tak, glæder mig til at få det helt bekræftet af lægen i morgen og til at komme til en scanning

Anmeld

20. august 2012

th

Maja84 skriver:

Stort tillykke. Valmed Er da flot positiv trist med din veninde, men dejligt du skal skrive de gode nyheder i brevet. Må man spørge hvordan du mistede hende

Stort kram og varme tanker

tak, ja det må du gerne

hun blev fundet hjemme af hendes mand, så var blevet ringet op af dragpejen hvor de ikke kunne forstå at min veninde ikke kom og hentet deres 2 små piger.

hendes pige blev 1 i fredags, så hun mistede sin mor en uge før hendes 1 års fødselsdag....

de har ikke fundet ud af hvad hun døde af.

begravelsen er på fredag, men min læge råde mig til ikke at tage med da han mente jeg kunne blive så følsesladet at det kunne påvirke til at man måske aboteret

Anmeld

20. august 2012

Mortiltodrenge

th skriver:

tak, ja det må du gerne

hun blev fundet hjemme af hendes mand, så var blevet ringet op af dragpejen hvor de ikke kunne forstå at min veninde ikke kom og hentet deres 2 små piger.

hendes pige blev 1 i fredags, så hun mistede sin mor en uge før hendes 1 års fødselsdag....

begravelsen er på fredag, men min læge råde mig til ikke at tage med da han mente jeg kunne blive så følsesladet at det kunne påvirke til at man måske aboteret

Tillykke med graviditeten. Jeg er ked af at læse om din veninde og selvfølgelig skal du med til begravelsen. Jeg var til en meget følsesladet begravelse (min dejlige svigerfar) 9 dage efter, at jeg testede positivt med min ældste dreng. Jeg tror ikke at man kan abortere af sorg.

Anmeld

20. august 2012

th

Mortiltodrenge skriver:

Tillykke med graviditeten. Jeg er ked af at læse om din veninde og selvfølgelig skal du med til begravelsen. Jeg var til en meget følsesladet begravelse (min dejlige svigerfar) 9 dage efter, at jeg testede positivt med min ældste dreng. Jeg tror ikke at man kan abortere af sorg.

jeg overvejer det også meget, heldigvis ligger kirken 500 meter fra hvor jeg arbejder, så tror først jeg bestemmer mig fredag, min kæreste siger at det er op til mig selv, så nu høre jeg hvad lægen siger i morgen med tal og om hvornår jeg skal til scanning og så tager jeg en dag af gange, det har jeg gjort siden den dag jeg fik at vide hun var død.

Anmeld

20. august 2012

babymus77

Kæmpe tillykke med endnu positive tests Det gør mig ondt at høre/læse om din veninde... Kondulere Mange kram herfra... 

Anmeld

20. august 2012

Frk. Himmelblå

th skriver:

tak, ja det må du gerne

Trist trist trist! Er ked af det på dine vegne over tabet af veninde...

Men du skal alligevel have et tillykke med graviditeten herfra.

Og så kan sorg faktisk godt påvirke fosteret, men ved ikke, om en begravelse gør til eller fra...

Anmeld

20. august 2012

SaNiNa

Ej søde skal Oscar være storbror

Stort stort tillykke, der kan du bare se hvor lidt jeg følger med lige for tiden

Stort stort tillykke

Anmeld

20. august 2012

th

SaNiNa skriver:

Ej søde skal Oscar være storbror

Stort stort tillykke, der kan du bare se hvor lidt jeg følger med lige for tiden

Stort stort tillykke

det er meget hemmeligt endnu, skal have det helt bekræftet af lægen i morgen.

men jo det tror jeg.

tak det bliver dejligt

Anmeld

20. august 2012

th

Frk. Himmelblå skriver:

Trist trist trist! Er ked af det på dine vegne over tabet af veninde...

Men du skal alligevel have et tillykke med graviditeten herfra.

Og så kan sorg faktisk godt påvirke fosteret, men ved ikke, om en begravelse gør til eller fra...

tak, synes det er kommet lidt på afstan og er mange for at jeg bliver rigrig meget ude af kontrol hvis jeg tager med, har snakket med hendes mand i dag og han synes det var bedst at jeg var med til at sætte uren i jorden i stedet for at deltage, som han sagde hun sidder deroppe og holde øje med dig og hun ønskede virkelig at du skulle have en nummer 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.