hvad siger I til disse test er 1 dag over tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

babymus77

th skriver:

lyder dejligt, dette er vores nummer 2 hvis det er, har en på 14 måned.

Så får de meget glæde afhinanden :-) min den yngste blir 11 og den ældste blir 15 begge i år;-) Så en lille efternøgler;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

M (:

th skriver:

er en dag over tid, hvad siger I til disse test????

Forsigtigt tillykke - jeg kan sagtens se streg nummer to på alle tre teste, og synes klart der er fave i.. (:

Anmeld

18. august 2012

Merii

Jeg vil sige du er gravid Min var præcis sådan.

Anmeld

18. august 2012

Muhmi

th skriver:

Kan sagtens se en streg Tillykke

Anmeld

18. august 2012

th

babymus77 skriver:

Så får de meget glæde afhinanden :-) min den yngste blir 11 og den ældste blir 15 begge i år;-) Så en lille efternøgler;-) 

ja det kan jeg godt se, desværre kan jeg ikke rigtig glæde mig over det lige nu, da jeg mistede min veninde sidste fredag og hun glæde sig så meget til jeg skulle teste i går, så jeg håber virkelig den er der, så jeg kan skrive det i det sidste brev hun skal have med....

Anmeld

18. august 2012

simone_jacobsen

th skriver:

Jeg tør godt at sige tillykke, men test var den samme slags som dine og stregerne er identiske..

Anmeld

18. august 2012

babymus77

th skriver:

ja det kan jeg godt se, desværre kan jeg ikke rigtig glæde mig over det lige nu, da jeg mistede min veninde sidste fredag og hun glæde sig så meget til jeg skulle teste i går, så jeg håber virkelig den er der, så jeg kan skrive det i det sidste brev hun skal have med....

Gør mig ondt på dine vegneKnus

Anmeld

20. august 2012

th

så tror jeg på den er der, var ved lægen i dag, hvor der var en svag streg, så han tog blodprøver og så bliver jeg sendt til en tillig terminscannin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. august 2012

th

babymus77 skriver:

så var der nye billeder, kunne ikke få en blueclar på apoteket.... så købte nogen andre

Anmeld

20. august 2012

morethanperfect

th skriver:

så tror jeg på den er der, var ved lægen i dag, hvor der var en svag streg, så han tog blodprøver og så bliver jeg sendt til en tillig terminscannin

Kææmpe tilykke !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.