hvad siger I til disse test er 1 dag over tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

th

Holbæktrunten skriver:

Kan godt se svage streger - test igen om et par dage

tak, jeg køre ind og køber en clar blue og bruger i morgen tidlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

th

babymus77 skriver:

Jeg tror også de er positive!!! Men en clearblue brugte jeg 2 dage før test dag, så er man ikke i tvivl;-) Krydser

det er rigtig, men jeg har ikke haft min mens andet end en gang siden maj, så synes det var lidt for dyrt at teste med de dyre test hver måned. derfor købte jeg disse her af en herinde og har haft nogen negativ hvor vi ikke kunne se noget, men så i går kom der en svag streg og igen i morges. Så nu kører jeg ud og køber en cler blue og tester med i morgen.

Anmeld

18. august 2012

Kløver

Kan måske meget svagt ane noget, ville helt sikkert tage en digital test. Krydser for at den er der

Anmeld

18. august 2012

babymus77

th skriver:

det er rigtig, men jeg har ikke haft min mens andet end en gang siden maj, så synes det var lidt for dyrt at teste med de dyre test hver måned. derfor købte jeg disse her af en herinde og har haft nogen negativ hvor vi ikke kunne se noget, men så i går kom der en svag streg og igen i morges. Så nu kører jeg ud og køber en cler blue og tester med i morgen.

Den skal nok være der;-) Jeg købte også kun den dyre de to dage før, eftersom jeg havde en svag streg:-) kan huske jeg testede længe efter;-) elskede det der kick dentydelige streg gav;-) Nu ligger han her på min dyne, 17 dage gammel;-) Skønt

Anmeld

18. august 2012

VNB

th skriver:

er en dag over tid, hvad siger I til disse test????

jeg kan se streger på alle 3. Så et forsigtigt tillykke her fra  

Anmeld

18. august 2012

Frk. Himmelblå

th skriver:

er en dag over tid, hvad siger I til disse test????

(Tillykke, hvisker jeg)

Anmeld

18. august 2012

th

babymus77 skriver:

Den skal nok være der;-) Jeg købte også kun den dyre de to dage før, eftersom jeg havde en svag streg:-) kan huske jeg testede længe efter;-) elskede det der kick dentydelige streg gav;-) Nu ligger han her på min dyne, 17 dage gammel;-) Skønt

lyder dejligt, dette er vores nummer 2 hvis det er, har en på 14 måned.

Anmeld

18. august 2012

th

VNB skriver:

jeg kan se streger på alle 3. Så et forsigtigt tillykke her fra  

tak, håber den er der.

Anmeld

18. august 2012

th

Frk. Himmelblå skriver:

(Tillykke, hvisker jeg)

tak, håber det passer.

Anmeld

18. august 2012

th

Maja84 skriver:

Kan måske meget svagt ane noget, ville helt sikkert tage en digital test. Krydser for at den er der

tak, køre ind og køber en i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.