Haslev???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

Vial

Lusi skriver:

Har du sagt ja til lejligheden i haslev?

Tænker stadig. Er nr 2 til akutbolig 5 min herfra. Det er meget spændende. Får jeg ikke den, så bliver det Haslev, hvis de vil rykke overtagelse en md.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Vial

Får svar tirsdag ang den her i byen.

Anmeld

9. september 2012

Lusi

Vial skriver:

Får svar tirsdag ang den her i byen.

Spændende

Anmeld

9. september 2012

Miia90

haslev er en hyggelig by. boede der fra 1klasse til jeg flyttede hjemmefra som 17årig. det var en god by og være ung i. den er super hyggelig. der er alt hvad man skal bruge og små 20 km til næstved storcenter  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2012

Miia90

hov hvorfor kom der lige tøj frem. det må du undskylde 

Anmeld

9. september 2012

musse1

Vial skriver:

Jeg står i den situation at jeg skal flytte fra min meget dyre lejlighed i Roskilde. Elsker byen - og elsker også Kbh, hvor jeg kommer fra. At finde lejlighed billigt i disse byer er bare så svært.

Haslev flytter min søster til - mine forældre er friske på at rykke derned, hvis jeg også flytter derned.

Kender intet til byen.

Hvad siger I fra området? Er det skod eller godt? Nogle anbefalinger til områder. Steder man skal undgå osv.

På forhånd mange tak.

har boet i Haslev i 3½ år, syns nu her er rigtig dejligt, tæt på Netto, superbedst, rema 1000, der er bager, sko butik og ja lidt af hvert, kan godt være det ikke er den største by, men der er jo faktisk hvad man har behov for i Næstved er der så føtex og bilka, man kan tage til hvis det er  der er jo heller ikke langt hvis man vil gå en tur i skoven og hygge, tæt på daginstationer, skoler og sport.

jeg kan ihvertfald godt sige god for Haslev og kan anbefalde Maglegården både vuggestuen og børnehaven eller lillebo børnehave 

Anmeld

9. september 2012

Vial

musse1 skriver:

har boet i Haslev i 3½ år, syns nu her er rigtig dejligt, tæt på Netto, superbedst, rema 1000, der er bager, sko butik og ja lidt af hvert, kan godt være det ikke er den største by, men der er jo faktisk hvad man har behov for i Næstved er der så føtex og bilka, man kan tage til hvis det er  der er jo heller ikke langt hvis man vil gå en tur i skoven og hygge, tæt på daginstationer, skoler og sport.

jeg kan ihvertfald godt sige god for Haslev og kan anbefalde Maglegården både vuggestuen og børnehaven eller lillebo børnehave 

Pudsigt. Besøgte netop Maglegården og den er førsteprioritet.

Er SÅ meget i tvivl. Det er bare et stort skridt at flytte by. Den lejl i Roskilde er lige dyr nok. Vil have en god økonomi i Haslev. Har også bil, så bliver jo ikke helt isoleret. Ihh. Spændende.

Anmeld

10. september 2012

musse1

Vial skriver:

Pudsigt. Besøgte netop Maglegården og den er førsteprioritet.

Er SÅ meget i tvivl. Det er bare et stort skridt at flytte by. Den lejl i Roskilde er lige dyr nok. Vil have en god økonomi i Haslev. Har også bil, så bliver jo ikke helt isoleret. Ihh. Spændende.

hehe sjovt, men ja den kan jeg godt anbefalde 

nej så kan i kører, hvis det er, spændt på hvad i vælger og håber det i bliver glade for jeres valg, for ja det er bestemt et stort skridt og flytte 

Anmeld

10. september 2012

Vial

musse1 skriver:

hehe sjovt, men ja den kan jeg godt anbefalde 

nej så kan i kører, hvis det er, spændt på hvad i vælger og håber det i bliver glade for jeres valg, for ja det er bestemt et stort skridt og flytte 

Har besluttet mig. Vi flytter (er alene med mine tvillinger).

Har sagt lejlighed op og regner med at få denne i Haslev tilbudt (står godt på listen). Alternativ får vi et par værelser hos mine forældre indtil anden lejl melder sig i Haslev (de hænger nææææsten på træerne jo).

Da der er pasningsgaranti på 3 mdr, så er datoen 5. dec. Talte med pladsanvisningen igen i dag. De kunne til den tid tilbyde dagpleje - evt hver sit sted til dem! Jeg var bare SÅ heldig, at jeg efter lidt snak fik to pladser i en ny vuggestue, der åbner 1. Januar 2013. Det er Lillebo, der udvider.

Så nu skal jeg bare lige have lejl (svar i morgen eller onsdag). Og lige flytte og lige passe børn hjemme i to mdr!! Der vil jeg måske lave ny play-date tråd og ideer til aktiviteter dernede i Haslev.

Anmeld

10. september 2012

*Toffee*

Vial skriver:

Har besluttet mig. Vi flytter (er alene med mine tvillinger).

Har sagt lejlighed op og regner med at få denne i Haslev tilbudt (står godt på listen). Alternativ får vi et par værelser hos mine forældre indtil anden lejl melder sig i Haslev (de hænger nææææsten på træerne jo).

Da der er pasningsgaranti på 3 mdr, så er datoen 5. dec. Talte med pladsanvisningen igen i dag. De kunne til den tid tilbyde dagpleje - evt hver sit sted til dem! Jeg var bare SÅ heldig, at jeg efter lidt snak fik to pladser i en ny vuggestue, der åbner 1. Januar 2013. Det er Lillebo, der udvider.

Så nu skal jeg bare lige have lejl (svar i morgen eller onsdag). Og lige flytte og lige passe børn hjemme i to mdr!! Der vil jeg måske lave ny play-date tråd og ideer til aktiviteter dernede i Haslev.

Haslev er en hyggelig by  Jeg bor der ikke selv, men ikke så langt derfra..

Jeg tror du bliver glad for det  

Nå men det jeg vil sige var at der er mor/far/barn gymnastik i Haslev hallen for børn der kan gå og op til 3 år. Der kunne ihvertfald være rig mulighed for at møde andre. Men nu ved jeg selvølgelig ikke præcis hvornår du flytter, men hvis du er interesseret så giv lyd når du er flyttet, så kigger vi på om der stadig skulle være flere pladser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.