Haslev???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.827 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Vial

Jeg står i den situation at jeg skal flytte fra min meget dyre lejlighed i Roskilde. Elsker byen - og elsker også Kbh, hvor jeg kommer fra. At finde lejlighed billigt i disse byer er bare så svært.

Haslev flytter min søster til - mine forældre er friske på at rykke derned, hvis jeg også flytter derned.

Kender intet til byen.

Hvad siger I fra området? Er det skod eller godt? Nogle anbefalinger til områder. Steder man skal undgå osv.

På forhånd mange tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Vial

Anyone??

Eller er baby.dk ikke nået til 4690 ;-)

Anmeld

16. august 2012

Sildefisk

Vial skriver:

Anyone??

Eller er baby.dk ikke nået til 4690 ;-)

Bor ikke selv i byen men i Ringsted. Er kørt igennem byen som efter min mening er lidt for lille nu kommer jeg også fra Hillerød som jo også er en pæn stor by

Anmeld

16. august 2012

Vial

myr81 skriver:

Bor ikke selv i byen men i Ringsted. Er kørt igennem byen som efter min mening er lidt for lille nu kommer jeg også fra Hillerød som jo også er en pæn stor by

Uhh, jeg synes også byen var lille. Besøgte byen i sidste uge. Kører derned igen søndag. Skal lige mærke efter igen...

Anmeld

16. august 2012

Lusi

Vial skriver:

Jeg står i den situation at jeg skal flytte fra min meget dyre lejlighed i Roskilde. Elsker byen - og elsker også Kbh, hvor jeg kommer fra. At finde lejlighed billigt i disse byer er bare så svært.

Haslev flytter min søster til - mine forældre er friske på at rykke derned, hvis jeg også flytter derned.

Kender intet til byen.

Hvad siger I fra området? Er det skod eller godt? Nogle anbefalinger til områder. Steder man skal undgå osv.

På forhånd mange tak.

Vi flyttede hertil i januar og elsker byen!! Kommer fra Køge og bjæverskov og har som ung også boet i Roskilde..

Var min mand der foreslog Haslev og tænkte først, om han var stået helt af, for der skete da absolut INTET i haslev
Men jeg gav mig og er det bedste vi har gjort.. Og ungerne går i den bedste børnehave EVER.. Pædagogerne elsker virkelig deres job!!
Skøn natur og vi bor så i et hus, lige overfor stationen, så bor jo lige i centrum
70 meter fra netto, Kvickly, rema1000, superbedst, tanken og Hovedgaden med fede butikker.. Her er alt
Jeg kan kun sige godt om haslev, lige pt ihvertfald..

Anmeld

16. august 2012

Vial

Lusi skriver:

Vi flyttede hertil i januar og elsker byen!! Kommer fra Køge og bjæverskov og har som ung også boet i Roskilde..

Var min mand der foreslog Haslev og tænkte først, om han var stået helt af, for der skete da absolut INTET i haslev
Men jeg gav mig og er det bedste vi har gjort.. Og ungerne går i den bedste børnehave EVER.. Pædagogerne elsker virkelig deres job!!
Skøn natur og vi bor så i et hus, lige overfor stationen, så bor jo lige i centrum
70 meter fra netto, Kvickly, rema1000, superbedst, tanken og Hovedgaden med fede butikker.. Her er alt
Jeg kan kun sige godt om haslev, lige pt ihvertfald..

Lyder godt. Er skrevet op til det nye byggeri lige ved Rema1000.

Hvilken inst er det. Har selv tvillinger på 2 år nemlig :-)

Anmeld

16. august 2012

Lusi

Vial skriver:

Lyder godt. Er skrevet op til det nye byggeri lige ved Rema1000.

Hvilken inst er det. Har selv tvillinger på 2 år nemlig :-)

De ser også super fede ud
Så kan vi kigge over til hinanden, hjemmefra

Småfolket hedder den. Den ligger godt nok 2,7 km. Væk, og var rigtig irriteret over det var dén vi fik tildelt, men at den ligger lidt væk, er ganske fint med os nu, for den er det værd.. De er ude så snart de kan komme til det. Hele sommeren satser de på at holde båldag hver fredag, hvor de laver popcorn, pandekager eller æbler med dej. Hvis en pædagog, har lyst til at cykle en tur med nogle af ungerne, så gør de dét.. Altså de gør sådan set hvad de får lyst til.. Det synes vi er fedt!
En dag tog de hele min datters stue, hjem til en af pædagogerne og fodrede høns og hyggede sig..

Anmeld

5. september 2012

Vial

Lusi skriver:

De ser også super fede ud
Så kan vi kigge over til hinanden, hjemmefra

Småfolket hedder den. Den ligger godt nok 2,7 km. Væk, og var rigtig irriteret over det var dén vi fik tildelt, men at den ligger lidt væk, er ganske fint med os nu, for den er det værd.. De er ude så snart de kan komme til det. Hele sommeren satser de på at holde båldag hver fredag, hvor de laver popcorn, pandekager eller æbler med dej. Hvis en pædagog, har lyst til at cykle en tur med nogle af ungerne, så gør de dét.. Altså de gør sådan set hvad de får lyst til.. Det synes vi er fedt!
En dag tog de hele min datters stue, hjem til en af pædagogerne og fodrede høns og hyggede sig..

Hej igen. Og tak for Info om institution.

Har nu fået tilbudt lejlighed i Købmandsgården. Ligger Sdr. Jernbanevej. Er det mon der, du bor?

Vil klart ønske "Småfolket". Skal derned i morgen og der besøge "mosegården". Prøver at undgå Frøgården ;-). Har dig ikke talt med pladsanvisningen endnu - og kender ikke ventetiderne osv.

Kender du Købmandsgården, hvis det ikke er der, du bor?

Håber, det er ok med alle mine spørgsmål.

Anmeld

6. september 2012

Lusi

Vial skriver:

Hej igen. Og tak for Info om institution.

Har nu fået tilbudt lejlighed i Købmandsgården. Ligger Sdr. Jernbanevej. Er det mon der, du bor?

Vil klart ønske "Småfolket". Skal derned i morgen og der besøge "mosegården". Prøver at undgå Frøgården ;-). Har dig ikke talt med pladsanvisningen endnu - og kender ikke ventetiderne osv.

Kender du Købmandsgården, hvis det ikke er der, du bor?

Håber, det er ok med alle mine spørgsmål.

Nej kender ik købmandsgården, men var inde og lure på nettet.. Det ligger ved torvet, så meget centralt må man sige
Vi bor længere nede ved stationen.. På stationsvej, lige mellem stationen og der hvor du kører over skinnerne..

Kender heller ik mosegården

Vi flyttede også hertil fra en anden kommune og vi fik plads til dem efter lige under 3 måneder.. Der er jo også pladsgaranti indenfor de 3 måneder

Anmeld

8. september 2012

Lusi

Har du sagt ja til lejligheden i haslev?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.