Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan sagtens forstå du har det som du har det, men jeg synes du skal se bort fra det. Læg en hagesmæk på hende og lad de to kende hinanden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Hvad mener du? Har jeg ikke skrevet noget om? Ihvertfald ikke i det du citerer til... ???
Hvad mener du? Har jeg ikke skrevet noget om? Ihvertfald ikke i det du citerer til... ???
glem det. tror vi kan blive enige om vi ikke er enige
mor-til-en-dejlig-baby skriver: altså ikke synd for mig. det kan jeg ik se. men for hende ja, men savler hun.. skal hun ik sidde med mit barn
altså ikke synd for mig. det kan jeg ik se. men for hende ja, men savler hun.. skal hun ik sidde med mit barn
Må jeg så spørge dig hvor du opretter denne debat? Hvis allerede fra start af har besluttet dig?
aarhusmor skriver: Jeg kan sagtens forstå du har det som du har det, men jeg synes du skal se bort fra det. Læg en hagesmæk på hende og lad de to kende hinanden
ja det var også en mulighed
MorDk skriver: Må jeg så spørge dig hvor du opretter denne debat? Hvis allerede fra start af har besluttet dig?
fordi jeg havde håbet jeg kunne vende mine tanker..
Synd for dig? Jo det ville da være skide synd for dig hvis DU som mor ikke kunne få lov at holde dit eget barn fx. trods en sygdom! det sys jeg da...
mor-til-en-dejlig-baby skriver: fordi jeg havde håbet jeg kunne vende mine tanker..
Men det kunne det ikke ... sådan er det...
MorDk skriver: Men det kunne det ikke ... sådan er det...
MorDk skriver: Har hun ikke et lille forklæde eller lign?
Har hun ikke et lille forklæde eller lign?
Dette foreslog jeg.... (samme som en hagesmæk fx)?
MorDk skriver: Dette foreslog jeg.... (samme som en hagesmæk fx)?
ja. men jeg vil ikke gøre det. for hun skal ikke bemærke jeg synes det er lidt ulækkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128