Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det gør han ved godt at man altid er i den der lykkelig boblen i staten men han har altid vært glad og følt mig glad i hans selskab Har bare lidt svært ved folk måske vil tænke øh hehe
Det gør han ved godt at man altid er i den der lykkelig boblen i staten men han har altid vært glad og følt mig glad i hans selskab Har bare lidt svært ved folk måske vil tænke øh hehe
sådan havde jeg det også.. men inden længe gik det over og vi planlagde så projekt baby..
gik lidt stærkt men er det rigtig for os og han er den rigtige for mig..
jeg fortryder ikke trods han faktis er stik imod hvad jeg normalt falder for.. jeg kan ikke lide skaldede fyre, skæg eller tunge piercinger.. han har alle 3 dele.. han er lidt bamset hvilke jeg normalt heller ikke tænder på.. men hold da kæft han er dejlig!! ville ikke bytte ham for noget!
Anonym skriver: Tak det fik mig til pg tænke
Tak det fik mig til pg tænke
Velbekomme da
Du må da gerne opdatere mht. hvad du bestemmer dig for
Princesspigen skriver: sådan havde jeg det også.. men inden længe gik det over og vi planlagde så projekt baby.. gik lidt stærkt men er det rigtig for os og han er den rigtige for mig.. jeg fortryder ikke trods han faktis er stik imod hvad jeg normalt falder for.. jeg kan ikke lide skaldede fyre, skæg eller tunge piercinger.. han har alle 3 dele.. han er lidt bamset hvilke jeg normalt heller ikke tænder på.. men hold da kæft han er dejlig!! ville ikke bytte ham for noget!
FrkT skriver: Velbekomme da Du må da gerne opdatere mht. hvad du bestemmer dig for
Anonym skriver: Samme her han er lidt stor ville Heller ikk falde for det nomade men han er så dejlig
Samme her han er lidt stor ville Heller ikk falde for det nomade men han er så dejlig
som sagt gør han dig lykkelig så er det det der har betydning
Princesspigen skriver: som sagt gør han dig lykkelig så er det det der har betydning
Anonym skriver: Har bestemt mig for og prøve !
Har bestemt mig for og prøve !
Det synes jeg er et klogt valg
Anonym skriver: Har valgt og prøve
Har valgt og prøve
held og lykke
Jeg er selv lige fyldt 22 og min mand er 31 , vi har været sammen i over 6 år og venter vores anden søn indenfor de næste 14 dage Her fungere det fint og ingen problemer
... andet end frygten om at miste min mand i en tidlig alder da kvinder jo i forvejen lever længere end mænd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128