Nogen med ældre fyre?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

helle85

BigBabyWish12 skriver:

Der er 10 år mellem mig og min forlovede og der har aldrig været problemer mellem os, jeg har været rigtig glad for at have en kæreste med mere erfaring og som er moden end de fyre på min egen alder.
Men det jo forskelligt fra person til person om man kan klare alders forskellen.

der er 13 år mellem mig og min mand/kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Tystys14

BigBabyWish12 skriver:

Der er 10 år mellem mig og min forlovede og der har aldrig været problemer mellem os, jeg har været rigtig glad for at have en kæreste med mere erfaring og som er moden end de fyre på min egen alder.
Men det jo forskelligt fra person til person om man kan klare alders forskellen.

Sååå enig. Her er der nemlig 13 års forskel.

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

en ting er at kende hinanden, det var ikke der jeg ville hen..

jeg tænker på sådan en ting om begge ønsker børn villa og volvo eller om det er det den ene ønsker og ikke det den anden ønsker..

Jeg har en søn på 3 og han har en datter på 13 og vi vil begge gerne ha flere børn og han har hus så det bare mig der vil flytte ind i det

Anmeld

13. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg har en søn på 3 og han har en datter på 13 og vi vil begge gerne ha flere børn og han har hus så det bare mig der vil flytte ind i det

jamen så har jeg ikke de store bekymringer omkring hans alder..

du skal bare være forberedt på nogle kan kikke skævt men det kom jeg mig hurtigt over

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jamen så har jeg ikke de store bekymringer omkring hans alder..

du skal bare være forberedt på nogle kan kikke skævt men det kom jeg mig hurtigt over

Også det der gør mig lidt bekymret men vi kan ikk undvære hinanden

Anmeld

13. august 2012

FrkT

Min forlovede er 7½ år ældre end jeg. Synes det er perfekt for os!

Synes ikke 15 år er så slemt, når I har de aldre I har. Forstå mig ret; det ville have set værre ud, hvis du var 14 og han var 29....

Der er 10 år mellem mine forældre, og de har været gift i 27 år. Og kender mange der også er 15 års forskel på.

Har du fundet kærligheden i ham, så vil jeg da bare sige "go for it". Synes ALTID man skal tage chancer for kærligheden. Og går det så alligevel ikke, så har du da forsøgt og skal ikke gå resten af livet og tænke "skulle jeg alligevel have givet det en chance, hvad ville der være sket hvis vi fandt sammen" osv.....

Giv det en chance! 

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Min forlovede er 7½ år ældre end jeg. Synes det er perfekt for os!

Synes ikke 15 år er så slemt, når I har de aldre I har. Forstå mig ret; det ville have set værre ud, hvis du var 14 og han var 29....

Der er 10 år mellem mine forældre, og de har været gift i 27 år. Og kender mange der også er 15 års forskel på.

Har du fundet kærligheden i ham, så vil jeg da bare sige "go for it". Synes ALTID man skal tage chancer for kærligheden. Og går det så alligevel ikke, så har du da forsøgt og skal ikke gå resten af livet og tænke "skulle jeg alligevel have givet det en chance, hvad ville der være sket hvis vi fandt sammen" osv.....

Giv det en chance! 

Tak det fik mig til pg tænke

Anmeld

13. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Også det der gør mig lidt bekymret men vi kan ikk undvære hinanden

så skal i da os være sammen

jeg ved det er svært i starten, men glem hvad andre tænker og siger, gør han dig lykkelig er det det og ikke hans alder der tæller

Anmeld

13. august 2012

LinLin

Jeg mødte min kæreste da jeg var 23 og han var 37....

Alt kommer jo an på modenhed, kemi osv. ;-)

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

så skal i da os være sammen

jeg ved det er svært i starten, men glem hvad andre tænker og siger, gør han dig lykkelig er det det og ikke hans alder der tæller

Det gør han ved godt at man altid er i den der lykkelig boblen i staten men han har altid vært glad og følt mig glad i hans selskab Har bare lidt svært ved folk måske vil tænke øh hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.