Nogen med ældre fyre?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.392 visninger
38 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Anonym trådstarter

Hej Sagen er den at jeg har mødt en ældre fyre ind mig jeg er 20 han er 35 jeg ville bare høre jer andre med nogen der ældre ind jer fungere det? Jeg er nemlig lidt skeptisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej er der

det er an på hvor meget ældre du tænker på..

min kæreste er 7 år ældre end mig..

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

det er an på hvor meget ældre du tænker på..

min kæreste er 7 år ældre end mig..

Læs det igen

Anmeld

13. august 2012

BigHope13

Der er 10 år mellem mig og min forlovede og der har aldrig været problemer mellem os, jeg har været rigtig glad for at have en kæreste med mere erfaring og som er moden end de fyre på min egen alder.
Men det jo forskelligt fra person til person om man kan klare alders forskellen.

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

BigBabyWish12 skriver:

Der er 10 år mellem mig og min forlovede og der har aldrig været problemer mellem os, jeg har været rigtig glad for at have en kæreste med mere erfaring og som er moden end de fyre på min egen alder.
Men det jo forskelligt fra person til person om man kan klare alders forskellen.

Jeg har kendt ham i 8 år så vi kender hinanden godt er bare lidt skeptisk over hvad andre vil tænke

Anmeld

13. august 2012

Princesspigen

min kæreste er 7 år ældre end mig, kun har kun været sammen lidt over 1 år og venter et barn sammen (planlagt)

vi har samme ønsker og drømme, et dejligt sexliv og aldrig rigtig nogle pleblemer sammen..

jeg var sammen med en fyr der var da jeg var 21 som var 38, vi havde det skønt sammen med delte ikke de samme drømme og samme fremtid.. så i længden holdt det ikke..

så jeg tror det meget kommer an på hvad man vil i livet og om man deler samme drømme og ønsker her i livet..

Anmeld

13. august 2012

JS<3

Min kæreste blev 29år igår, og er selv 20 (:

Han er fantastisk, og alderen har bestemt ingen betydning.

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

min kæreste er 7 år ældre end mig, kun har kun været sammen lidt over 1 år og venter et barn sammen (planlagt)

vi har samme ønsker og drømme, et dejligt sexliv og aldrig rigtig nogle pleblemer sammen..

jeg var sammen med en fyr der var da jeg var 21 som var 38, vi havde det skønt sammen med delte ikke de samme drømme og samme fremtid.. så i længden holdt det ikke..

så jeg tror det meget kommer an på hvad man vil i livet og om man deler samme drømme og ønsker her i livet..

Vi har kendt hinanden i 8 år så vi kender hinanden men hans alder får mig til og trække lidt i det

Anmeld

13. august 2012

Tystys14

Anonym skriver:

Hej Sagen er den at jeg har mødt en ældre fyre ind mig jeg er 20 han er 35 jeg ville bare høre jer andre med nogen der ældre ind jer fungere det? Jeg er nemlig lidt skeptisk

Jeg er 20 min mand er 33. Vores datter er 16 mdr. livet kører, og vi flytter i hus sammen den 1/9 jubiii... Ingen har et bedre forhold end os.

Ej, spøg til side, vi har da nogle gange vores sammenstød, hvor vores aldersforskel er et problem, men aldrig større end vi ikke kan løse dem. Han smiler tit af mine "ungdommelige" bemærkeninger, hvor jeg skæver til ham når han bliver for "gammelklog".

Her havde jeg dog ingen betænkligheder i at få fat i ham, dengang vi mødtes, hvorimod han havde det svært med forskellen. Men wupti, nu er der gået tre hele år, og vi elsker hinanden lige så højt som altid.

Folk kan nok mene, at 13 år er stor forskel, men jeg mener den er helt perfekt. Så om det er 13 eller 15 år? go for it. Hvis han er den rigtige.

Anmeld

13. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Vi har kendt hinanden i 8 år så vi kender hinanden men hans alder får mig til og trække lidt i det

en ting er at kende hinanden, det var ikke der jeg ville hen..

jeg tænker på sådan en ting om begge ønsker børn villa og volvo eller om det er det den ene ønsker og ikke det den anden ønsker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.