min søn græder meget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

LSM

Skifreaken skriver:

ØØHej.

Min lille søn græd i 2-3 mdr, puha det var drøjt. Han kneb maven sammen hele tiden og der var ingen tvivl om at der var noget der drillede ham.

Vi prøvede alt, lige fra at det kunne være noget jeg spiste, zoneterapi og kiropraktor.

Kiropraktor tog vi til da han var 2,5 mdr. om det var det der hjalp eller om det havde gået i sig selv der alligevel, da det var lidt på retur, er ikke til at sige, men jeg fortryder ikke de penge vi har kastet efter forsøget på at få hans mavepine væk.

Vi har nu verdens nemmeste barn og måske stærkeste :p alle de gange han har spændt maven pga mavekneb har vidst gjort at han er lidt tidligt ude med at trille, holde hovedet osv

Vil bare sige at jeg føler med jer

Øv at der ikke rigtig var noget der hjalp, håber jeg virkelig der er her :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

LSM

RikkeRasmussen skriver:

OOkOksOka

De kan ikke give noget imod det, men som du selv siger, så holder de bare øje med om de dehydrer, og ikke taber sig..

Lucas tabte sig lidt, men ikke noget af betydning, men det bare super betryggende at de holder så godt øje

Okay :-) hvor længe var i så indlagt?
Havde din baby altid lidt grøn i afføringen, eller kunne der godt komme en hel gul afføring indimellem, det oplevede jeg nemlig hertil aften og tænkte, så er det ved at være godt igen, men nu i nat er det noget grønt igen

Anmeld

14. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea havde kolik og skreg 6 timer hver eftermiddag/ aften. Vi tog hende til zoneterapout og det hjalp helt fantastisk!!

Første gang, skreg hun hele resten af dag. Frygteligt!

2 dage sener fik hun næste behandling, hvorefter hun kun skreg i 3 timer. Fantastisk! 

4 dage efter, fik hun sidste behandling. Hun sov resten af dagen! Derefter var koliken på micrukuløs vis væk. Vildt fantastisk!! 

Alberte som nu er 6 uger i dag ( WoW ) ka også godt ha enkelte skrigtur, men det er som regl om aftnen og har lidt en terori om at det er fordi hun har forspist sig!

Begge min var/ er bryst børn, og det siges jo at bryst børn, har aff ofter en end flaskebørn. Mine har i hvert fald været fode til at fylde deres bleer TIT!

Men ka i hvert fald kun varmt anbefale en tur til zoneterpaut!! Vh stine

Anmeld

14. august 2012

Babydreams

LSM skriver:

Havde din baby altid lidt grøn i afføringen, eller kunne der godt komme en hel gul afføring indimellem, det oplevede jeg nemlig hertil aften og tænkte, så er det ved at være godt igen, men nu i nat er det noget grønt igen

Det skiftede sådan imellem om det var gult eller lidt grønt, men det var hele tiden tyndt..

Vi var indlagt i en uge, selvom det var super træls at var i isolation,var det alligevel betryggende fordi han blev tjekket godt igennem, hele tiden..

Anmeld

14. august 2012

Babydreams

LSM skriver:

Det skiftede sådan imellem om det var gult eller lidt grønt, men det var hele tiden tyndt..

Vi var indlagt i en uge, selvom det var super træls at var i isolation,var det alligevel betryggende fordi han blev tjekket godt igennem, hele tiden..

Anmeld

14. august 2012

Giraffen

LSM skriver:

min søn bliver 3 uger i morgen, og har den sidste uge haft 3 voldsomme skrigeture, hvor han har været nærmest utrøstelig :-( de andre dage har været okay, men han græder meget af tiden, er dog til at trøste. Han spiser fint og kommer af med afføring flere gange om dagen, ja faktisk rigtig mange gange, indimellem har der været lidt grønt med, er det normalt? Han er fuldt ud bryst barn. Man kan se han bruger meget energi på at presse, så tror da det er noget mavekneb :-( er der noget jeg kan gøre? Vi massere maven og cykler med benene, som også hjælper sommetider, men lige så snart vi stopper bliver han ked af det igen.
Det er sgu rigtig hårdt at se sin lille dreng sådan, bruger stort set al tiden mens han er vågen på at trøste ham. Har overvejet zoneterapi, er der nogle af jer der har erfaringer med det?
Eller som har haft en ulykkelig baby højest sandsynlig med mavekneb, hvis ja hva gjorde i så?

Man føler sig bare så magtesløs som mor, når ens kæreste eje har det skidt :-(

jeg har ikke læst de andre svar, men her har vi også døjet meget med hård mave og grøn afføring... for os var Lactulose løsningen indtil hendes mave selv kunne.... 

Anmeld

14. august 2012

maiken77

Vil også tilslutte mig den med d-dråberne, her gav det også voldsomme skrigture og en MASSE luft i maven og anderledes afførring. Du skriver godt nok at skrigturene også var der et par gange før, men måske forværres skrigturene af d-dråberne. Rigtig mange børn reagerer på den kokoolie der er i. Du kunne jo prøve at holde pause i en uge med dem, for at udelukke det.

Anmeld

14. august 2012

HeXeri

LSM skriver:

min søn bliver 3 uger i morgen, og har den sidste uge haft 3 voldsomme skrigeture, hvor han har været nærmest utrøstelig :-( de andre dage har været okay, men han græder meget af tiden, er dog til at trøste. Han spiser fint og kommer af med afføring flere gange om dagen, ja faktisk rigtig mange gange, indimellem har der været lidt grønt med, er det normalt? Han er fuldt ud bryst barn. Man kan se han bruger meget energi på at presse, så tror da det er noget mavekneb :-( er der noget jeg kan gøre? Vi massere maven og cykler med benene, som også hjælper sommetider, men lige så snart vi stopper bliver han ked af det igen.
Det er sgu rigtig hårdt at se sin lille dreng sådan, bruger stort set al tiden mens han er vågen på at trøste ham. Har overvejet zoneterapi, er der nogle af jer der har erfaringer med det?
Eller som har haft en ulykkelig baby højest sandsynlig med mavekneb, hvis ja hva gjorde i så?

Man føler sig bare så magtesløs som mor, når ens kæreste eje har det skidt :-(

Har du overvejet kiropraktor? Jeg græd og græd da jeg var baby, min mor havde en rigtigt hård fødsel med mig og hun kan fortælle (nu mange år efter) at det var noget med mine knogler var blevet mast sammen, især i hofteregionen, der gjorde jeg havde ondt. Det kan også hjælpe på ondt i maven, det vi kalder kolik.

Hvad med hans afføring? Jeg ved ikke om du ammer eller flaske? Hvis flaske, så vær opmærksom på at nogle sundhedsplejerske anbefaler lactulose i morgen og aftensmadsflasken for at hjælpe tarmsystemet igang (Det er en sukkerart, betragt det som smørelse?)

Græder han når du gør bestemt ting? Må du godt vrikke med arme, ben, rulle ham? Tage ham over hovedet? Vil han godt øjenkontakt? Nej til en eneste, så op til lægen.

Men kiropraktoren hvis lægen godkender ham, er nok mit bedste råd. De kan alt - fra allergier til knogler der er mast

Anmeld

14. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
LSM skriver:

Nej det har jeg da han havde haft 2 skrigeture inden han startede på de dråber :-)

Ok. Ja, så er det sikkert ikke de dråber der gør det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.