min søn græder meget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

LSM

pemiro skriver:

Ja det er nemlig ulideligt når de er utrøstelige...
Rigtig god bedring

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

AnnaK89

Det er nøjagtigt det samme hjemme ved os

Carolina er 5 uger, og stadig meget ked. Hun kan slet ikke ligge for sig selv lidt uden at være ked, hun skal være ved os hele tiden når ikke hun sover 

Det er rigtig hårdt og har også overvejet zoneterapi, hende jeg selv plejer at bruge, er først kommet hjem fra ferie nu, så tror jeg kontakter hende snarest. 

Anmeld

13. august 2012

LSM

AnnaKJ skriver:

Det er nøjagtigt det samme hjemme ved os

Carolina er 5 uger, og stadig meget ked. Hun kan slet ikke ligge for sig selv lidt uden at være ked, hun skal være ved os hele tiden når ikke hun sover 

Det er rigtig hårdt og har også overvejet zoneterapi, hende jeg selv plejer at bruge, er først kommet hjem fra ferie nu, så tror jeg kontakter hende snarest. 

Hvornår startede det hos jer?
Har du gode erfaringer med zoneterapi fra dig selv?
Åh det er bare så synd for de små pus, vi må håbe det snart går over

Anmeld

13. august 2012

AnnaK89

LSM skriver:

Hvornår startede det hos jer?
Har du gode erfaringer med zoneterapi fra dig selv?
Åh det er bare så synd for de små pus, vi må håbe det snart går over

Da hun var 1 uges tid, så det var ret hurtigt  

Jeg har selv haft rigtig god erfaring med zoneterapi. Jeg bruger det til at få renset ud i kroppen, når jeg stresser og spænder for meget, det er super skønt og jeg har det allerede bedre dagen efter

Anmeld

13. august 2012

Babydreams

Det lyder præcis sådan, som min dreng havde det, da han var 6 uger!!
Den gang ringede jeg til lægevagten, og vi kom der op og han kiggede på ham, hvor efter vi blev sendt på børneafdelingen, deroppe tog de en prøve af hans afføring, og det viste sig at han havde en mave infektion, så vi blev indlagt!

Men altså, det behøver jo slet ikke at være det, kan også bare huske at hans afføring blev også lidt grøn igen, og havde fået af vide af min sp, at hvis afføringen blev grøn, kunne det betyde noget med maven når de kom op i den alder!!

Men puha hvor jeg dog husker hvor ondt det gjorde når han græd så voldsomt, og jeg slet ikke kunne trøste ham

Anmeld

13. august 2012

LSM

AnnaKJ skriver:

h

Da hun var 1 uges tid, så det var ret hurtigt  

Jeg har selv haft rigtig god erfaring med zoneterapi. Jeg bruger det til at få renset ud i kroppen, når jeg stresser og spænder for meget, det er super skønt og jeg har det allerede bedre dagen efter

Skønt, så kan man da håbe det hjælper med noget zoneterapi, prøves skal det hvertfald, og min kammerat har en veninde der giver zoneterapi, så hende har vi faktisk fået en tid hos i morgen, så kan jeg bare håbe på det virker :-)

Anmeld

13. august 2012

LSM

RikkeRasmussen skriver:

Det lyder præcis sådan, som min dreng havde det, da han var 6 uger!!
Den gang ringede jeg til lægevagten, og vi kom der op og han kiggede på ham, hvor efter vi blev sendt på børneafdelingen, deroppe tog de en prøve af hans afføring, og det viste sig at han havde en mave infektion, så vi blev indlagt!

Men altså, det behøver jo slet ikke at være det, kan også bare huske at hans afføring blev også lidt grøn igen, og havde fået af vide af min sp, at hvis afføringen blev grøn, kunne det betyde noget med maven når de kom op i den alder!!

Men puha hvor jeg dog husker hvor ondt det gjorde når han græd så voldsomt, og jeg slet ikke kunne trøste ham

Ja man bliver jo helt nervøs, men altså hans afføring er ikke helt grøn, men gul med noget grønt i, ja undskyld detaljerne men hvis det skulle være en infektion, burde han så ikke også have feber?

Anmeld

13. august 2012

Babydreams

LSM skriver:

Ja man bliver jo helt nervøs, men altså hans afføring er ikke helt grøn, men gul med noget grønt i, ja undskyld detaljerne men hvis det skulle være en infektion, burde han så ikke også have feber?

Sådan var Lucas afføring også, det var ikke helt grønt, men meget tyndt, ved jeg ikke om din søns er?

Han havde slet ikke feber, det behøver de ikke at have med den infektion, nu kan jeg selvfølgelig ikke lige huske hvad den hedder

Anmeld

13. august 2012

LSM

RikkeRasmussen skriver:

Sådan var Lucas afføring også, det var ikke helt grønt, men meget tyndt, ved jeg ikke om din søns er?

Han havde slet ikke feber, det behøver de ikke at have med den infektion, nu kan jeg selvfølgelig ikke lige huske hvad den hedder

Ej nu bliver jeg jo helt nervøs, han har nemlig tynd afføring, hvor imod før var den med sprævler i. Burde måske kontakte vagtlægen eller egen læge i morgen.

Anmeld

13. august 2012

LSM

RikkeRasmussen skriver:

Ej nu bliver jeg jo helt nervøs, han har nemlig tynd afføring, hvor imod før var den med sprævler i. Burde måske kontakte vagtlægen eller egen læge i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.