min søn græder meget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Jibbe

Jeg kan kun anbefale zoneterapi! Det virker! Med det samme næsten. Vi skal afsted til kiropraktor imorgen med Toke på 5 uger.. Han kommer kun af med afføring hver anden dag og så betyder det skrigeture hele den dag. Vores zoneterapeut har ferie så nu prøver vi med kiropraktor - det skulle også kunne hjælpe og ligemeget hvad så har man i det mindste prøvet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Babydreams

LSM skriver:

Ej nu bliver jeg jo helt nervøs, han har nemlig tynd afføring, hvor imod før var den med sprævler i. Burde måske kontakte vagtlægen eller egen læge i morgen.

Altså jeg ville kontakte egen læge i morgen, også bare fop at være sikker, fordi det behøver jo slet ikke at være det, men så kan man jo udelukke det ..

Altså lægen sagde til mig, at de hellere ville se et lille barn en gang for meget end for lidt, og når de græder meget, er det jo fordi der er noget der gør ondt!

Men hvis din søn har den mave infektion, så det jo ikke farligt, man skal bare holde øje med at de ikke kommer til at mangle væske..

Anmeld

13. august 2012

LilleLene

MorDk skriver:

Selvom det var lidt imod min vilje... så gav vi ham lidt sukkervand. Det satte gang i maven... og han blev mere rolig. Men snak evt. med lægen eller SP omkring dette. Sukker har en beroligende/smertelindrende effekt.

det gjorde jeg også, og det hjælper suuuuper godt

Anmeld

13. august 2012

LSM

RikkeRasmussen skriver:

morge

Altså jeg ville kontakte egen læge i morgen, også bare fop at være sikker, fordi det behøver jo slet ikke at være det, men så kan man jo udelukke det ..

Altså lægen sagde til mig, at de hellere ville se et lille barn en gang for meget end for lidt, og når de græder meget, er det jo fordi der er noget der gør ondt!

Men hvis din søn har den mave infektion, så det jo ikke farligt, man skal bare holde øje med at de ikke kommer til at mangle væske..

ja må have fat i lægen i morgen :-) men hvis det skulle være en infektion skal han så ikke have noget for at den går væk, eller skal den gå væk af sig selv, og så holder de blot øje med om han bliver dehydreret?

Anmeld

13. august 2012

LSM

Jibbe skriver:

Jeg kan kun anbefale zoneterapi! Det virker! Med det samme næsten. Vi skal afsted til kiropraktor imorgen med Toke på 5 uger.. Han kommer kun af med afføring hver anden dag og så betyder det skrigeture hele den dag. Vores zoneterapeut har ferie så nu prøver vi med kiropraktor - det skulle også kunne hjælpe og ligemeget hvad så har man i det mindste prøvet det

Okay, kan håbe på det hjælper, hvor længe har i benyttet jer af zoneterapi til toke?
Håber da for jer at kiroprakter hjælper ham også :-)

Anmeld

13. august 2012

Skifreaken

Hej.

Min lille søn græd i 2-3 mdr, puha det var drøjt. Han kneb maven sammen hele tiden og der var ingen tvivl om at der var noget der drillede ham.

Vi prøvede alt, lige fra at det kunne være noget jeg spiste, zoneterapi og kiropraktor.

Kiropraktor tog vi til da han var 2,5 mdr. om det var det der hjalp eller om det havde gået i sig selv der alligevel, da det var lidt på retur, er ikke til at sige, men jeg fortryder ikke de penge vi har kastet efter forsøget på at få hans mavepine væk.

Vi har nu verdens nemmeste barn og måske stærkeste :p alle de gange han har spændt maven pga mavekneb har vidst gjort at han er lidt tidligt ude med at trille, holde hovedet osv

Vil bare sige at jeg føler med jer

Anmeld

13. august 2012

Jibbe

LSM skriver:

Okay, kan håbe på det hjælper, hvor længe har i benyttet jer af zoneterapi til toke?
Håber da for jer at kiroprakter hjælper ham også :-)

Vi brugte det til hans storebror 3 gange. Efter 1 gang var der tydelig bedring. Vi har endnu ikke brugt det til toke pga ferie

Anmeld

13. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Har du prøvet at holde pause med de d-dråber han får?? Her var det der gav Maja skrigeture...

Anmeld

13. august 2012

Babydreams

LSM skriver:

ja må have fat i lægen i morgen :-) men hvis det skulle være en infektion skal han så ikke have noget for at den går væk, eller skal den gå væk af sig selv, og så holder de blot øje med om han bliver dehydreret?

De kan ikke give noget imod det, men som du selv siger, så holder de bare øje med om de dehydrer, og ikke taber sig..

Lucas tabte sig lidt, men ikke noget af betydning, men det bare super betryggende at de holder så godt øje

Anmeld

14. august 2012

LSM

Omsorgsgiver skriver:

Har du prøvet at holde pause med de d-dråber han får?? Her var det der gav Maja skrigeture...

Nej det har jeg da han havde haft 2 skrigeture inden han startede på de dråber :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.