Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DK skriver:Da Kirstine startede i BH fik hun en LEGO rygsæk. Den var helt vildt lille, men den eneste der ikke var KÆMPE til hendes ryg. Den havde brystrem. Ikke vildt smuk, meget meget pink, men altså den eneste der passede i proportionerne. Nu er hun 5,5 år og har fået en lidt større taske. Den er fra Room Seven. Den har også brystrem, og sådan nogle "rygpuder". Den sidder rigtig godt "fast" når brystremmen er lukket, altså den slasker ikke rundt, men man fornemmer at den er "rigtig". Hun vil så gerne have den på, så jeg går ud fra den er behagelig for hende. Tasken passer perfekt til hendes størrelse. Hun er 116 cm. og en slank/tynd pige. http://www.blueballoon.dk/site/product.asp?intProdID=3443&title=Room%20Seven%20-%20Room%20Seven%20RygsækDerudover er den bare SÅ SØD! Og i et lækkert sådan groft lærreds materiale, der indtil nu holder sig så fint som nyt, selv om den har været med i BH hver dag siden december.God fornøjelse med at vælge!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Englebisse skriver:Ville bare lige sige sikke en dejlig hjemmeside. Uha jeg tror jeg kunne købe mig fattig der ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128