Rygsæk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2009

Englebisse

DK skriver:

Da Kirstine startede i BH fik hun en LEGO rygsæk. Den var helt vildt lille, men den eneste der ikke var KÆMPE til hendes ryg. Den havde brystrem. Ikke vildt smuk, meget meget pink, men altså den eneste der passede i proportionerne.
Nu er hun 5,5 år og har fået en lidt større taske. Den er fra Room Seven. Den har også brystrem, og sådan nogle "rygpuder". Den sidder rigtig godt "fast" når brystremmen er lukket, altså den slasker ikke rundt, men man fornemmer at den er "rigtig". Hun vil så gerne have den på, så jeg går ud fra den er behagelig for hende. Tasken passer perfekt til hendes størrelse. Hun er 116 cm. og en slank/tynd pige.

http://www.blueballoon.dk/site/product.asp?intProdID=3443&title=Room%20Seven%20-%20Room%20Seven%20Rygsæk

Derudover er den bare SÅ SØD! Og i et lækkert sådan groft lærreds materiale, der indtil nu holder sig så fint som nyt, selv om den har været med i BH hver dag siden december.

God fornøjelse med at vælge!

Ville bare lige sige sikke en dejlig hjemmeside. Uha jeg tror jeg kunne købe mig fattig der ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

lonemus

Englebisse skriver:

Ville bare lige sige sikke en dejlig hjemmeside. Uha jeg tror jeg kunne købe mig fattig der ;-)

Ja, det kunne godt gå hen og blive en farlig tråd, det her

Anmeld

14. maj 2009

DK

He he, jeg har nu købt tasken i en butik i Ålborg. Fandt bare lige et billede af den derinde. Det kan da være jeg lige skal ind og tjekke ud hvad de ellers har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.