Rygsæk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.556 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. maj 2009

lonemus

Mine børn skal til idrætsdag med vuggestuen om 14 dage, derfor skal jeg finde en god rygsæk til dem, hvor de kan have deres madkasse, drikkedunk og frugt.

Jeg vil helst have den er let og den skal absolut have brystrem. Hvilken vil I anbefale - gerne online??

Jeg er blevet anbefalet Eastpak, dem her:

http://www.smartgirl.dk/fashion/VisVare.asp?ID=16937&mid=0

Kender I den model??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Diana...

lonemus skriver:

Mine børn skal til idrætsdag med vuggestuen om 14 dage, derfor skal jeg finde en god rygsæk til dem, hvor de kan have deres madkasse, drikkedunk og frugt.

Jeg vil helst have den er let og den skal absolut have brystrem. Hvilken vil I anbefale - gerne online??

Jeg er blevet anbefalet Eastpak, dem her:

http://www.smartgirl.dk/fashion/VisVare.asp?ID=16937&mid=0

Kender I den model??

Lone

Overhoved ikk... der er intet rygstøtte i ingen bryst rem ingen ting andet end stof og stropper. 

Knus Diana 

Anmeld

13. maj 2009

lonemus

Diana... skriver:

Overhoved ikk... der er intet rygstøtte i ingen bryst rem ingen ting andet end stof og stropper. 

Knus Diana 

Altså i Eastpak-modellen mener du??

Anmeld

13. maj 2009

lonemus

13. maj 2009

Diana...

lonemus skriver:

Altså i Eastpak-modellen mener du??

Jep den model der er på billet.

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

lonemus skriver:

Nogen der kender denne model

http://www.teltshoppen.dk/shop/boernerygsaek-minnie-4-1761p.html

???

Nej men den lyder til at være god nok.

Anmeld

13. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg tror det du får mest ud af er at tage dine børn med ned i en taskebutik eller sportsforretning. Så kan de prøve dem på, og du kan få ordentlig vejledning.

Det er lidt risky at købe sådan noget som en rygsæk på nettet. Man kommer hurtigt til at fortryde det.

Men ellers kan jeg anbefale fjälrævens tasker. De nye modeller er formet efter ryggen og har maverem.

Anmeld

13. maj 2009

Cris

Hey Diana! Du ved en helt masse om tasker pga dit tidl job, ikke? Hvad vil du så anbefale til VS børn?

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

Cris skriver:

Hey Diana! Du ved en helt masse om tasker pga dit tidl job, ikke? Hvad vil du så anbefale til VS børn?

Ingen ting deres rygge er for små til at bære noget. dog kan man jo få sådan nogen små lege tasker men der er ikke plads til noget i netop pga af deres ryg. 

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

RikkeØ skriver:

Jeg tror det du får mest ud af er at tage dine børn med ned i en taskebutik eller sportsforretning. Så kan de prøve dem på, og du kan få ordentlig vejledning.

Det er lidt risky at købe sådan noget som en rygsæk på nettet. Man kommer hurtigt til at fortryde det.

Men ellers kan jeg anbefale fjälrævens tasker. De nye modeller er formet efter ryggen og har maverem.

Jep meget enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.