Rygsæk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Cris

Jeg, jeg synes også det samme, de skal ikke endu bære på en rygsæk. Men nu skal de altså have en til VS en gang i mellem, når de skal ud i skoven eller så noget... Men man kan købe nogle små, så de ikke kan bære rundt på så meget, gætter jeg på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Diana...

Cris skriver:

Jeg, jeg synes også det samme, de skal ikke endu bære på en rygsæk. Men nu skal de altså have en til VS en gang i mellem, når de skal ud i skoven eller så noget... Men man kan købe nogle små, så de ikke kan bære rundt på så meget, gætter jeg på...

Jep men det heder børnehavetaske det er de mindste desvære 

Anmeld

13. maj 2009

DK

Da Kirstine startede i BH fik hun en LEGO rygsæk. Den var helt vildt lille, men den eneste der ikke var KÆMPE til hendes ryg. Den havde brystrem. Ikke vildt smuk, meget meget pink, men altså den eneste der passede i proportionerne.
Nu er hun 5,5 år og har fået en lidt større taske. Den er fra Room Seven. Den har også brystrem, og sådan nogle "rygpuder". Den sidder rigtig godt "fast" når brystremmen er lukket, altså den slasker ikke rundt, men man fornemmer at den er "rigtig". Hun vil så gerne have den på, så jeg går ud fra den er behagelig for hende. Tasken passer perfekt til hendes størrelse. Hun er 116 cm. og en slank/tynd pige.

http://www.blueballoon.dk/site/product.asp?intProdID=3443&title=Room%20Seven%20-%20Room%20Seven%20Rygsæk

Derudover er den bare SÅ SØD! Og i et lækkert sådan groft lærreds materiale, der indtil nu holder sig så fint som nyt, selv om den har været med i BH hver dag siden december.

God fornøjelse med at vælge!

Anmeld

13. maj 2009

lonemus

Cris skriver:

Ja, det er også en børnehavetaske jeg er ude efter.....nu har mine børn snart gået i vuggestue i 1 år og det er altså kun 2. gang de skal ud med rygsækken, så det er ikke noget de gør så ofte.
Men da min datter snart starter i børnehave, skal hun have en god taske - og min søn får så også en nu, selvom han først skal i børnehave om 1 år.

Jeg syntes det er nemt nok at købe online, så jeg er ikke bange for at købe en rygsæk online - jeg køber også altid fodtøj online, hvilket aldrig har givet problemer.
Jeg syntes man kan finde mange gode oplysninger på nettet og blandt ens netværk, derfor forhører jeg mig også lige herinde

Lone

Anmeld

13. maj 2009

lonemus

DK skriver:

Da Kirstine startede i BH fik hun en LEGO rygsæk. Den var helt vildt lille, men den eneste der ikke var KÆMPE til hendes ryg. Den havde brystrem. Ikke vildt smuk, meget meget pink, men altså den eneste der passede i proportionerne.
Nu er hun 5,5 år og har fået en lidt større taske. Den er fra Room Seven. Den har også brystrem, og sådan nogle "rygpuder". Den sidder rigtig godt "fast" når brystremmen er lukket, altså den slasker ikke rundt, men man fornemmer at den er "rigtig". Hun vil så gerne have den på, så jeg går ud fra den er behagelig for hende. Tasken passer perfekt til hendes størrelse. Hun er 116 cm. og en slank/tynd pige.

http://www.blueballoon.dk/site/product.asp?intProdID=3443&title=Room%20Seven%20-%20Room%20Seven%20Rygsæk

Derudover er den bare SÅ SØD! Og i et lækkert sådan groft lærreds materiale, der indtil nu holder sig så fint som nyt, selv om den har været med i BH hver dag siden december.

God fornøjelse med at vælge!

Hold da op den er meget pink.........., men da en meget sød model
.

Tak for dit indlæg

Anmeld

13. maj 2009

lonemus

13. maj 2009

lonemus

lonemus skriver:

Hvad med denne her...

www.sundbaby.dk/shop/lego-bags-boernehaverygsaek-85723p.html

Er den ikke ok ??

Nu har jeg bestilt disse...de ser enormt lækre ud og jeg har kun kunnet finde godt om dem på nettet

Tak for jeres hjælp

Anmeld

14. maj 2009

DK

Det var PRÆCIS den lego rygsæk Kirstine fik i starten. Der var bare et andet tryk på. Men den var super fin. Jeg tror i bliver glade for den!

Anmeld

14. maj 2009

DK

Det var PRÆCIS den lego rygsæk Kirstine fik i starten. Der var bare et andet tryk på. Men den var super fin. Jeg tror i bliver glade for den!

Anmeld

14. maj 2009

lonemus

DK skriver:

Tak for dit indlæg

Glæder mig til at få den med posten i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.