Vil ikke sove før sent om aftenen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

sandramor

DinNabo skriver:

Lige præcis. Min dreng på snart 3 måneder bliver puttet allersenest kl. 20.00 (kan simpelthen ikke holde ham vågen længere), men så er vi også oppe ca. 5.30-6.00 om morgenen.

Det er super dejligt med voksentid om aftenen, men om morgenen ville jeg altid ønske han kom senere i seng

Anja

Hi hi ja kan godt huske da melina også vågnede kl meget tidligt.. Da ville jeg også ønske hun sov længere...

Men ja da sys jeg så også det var ret så dejligt med lidt voksen tid om aftenen . Uuh ja så er det heller ikke nemt at blive tilfreds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

sandramor

Olivia's Moar skriver:

Hmm, tror du skal tage til takke at hun sover hele natten
Min pige falder i søvn mellem 22-23 om aftenen, og vågner mellem 6 og 7 ..
Så ammer vi, leger, osv til hun bliver træt - om morgen/formiddagen er det gerne 1-1,5 time efter . Så sover hun gerne til en 9-10 tiden ..
Så er det samme rutine igen med amning osv, men skal stimuleres meget mere før hun bliver træt så der kan klokken godt blive 13-14 stykker før hun er træt. Hun vågner så igen ved en 16-17 tiden ..
Samme rutine igen, og ved 19-20 tiden tager hun en lille lur på en en halv til en hel time og så hygger vi ellers og ammer og sådan - dog gearer vi ned, så hun ved hun skal til at falde til ro - og ved 22-23 sover hun igen ..

Ved ikke om det gav nogen ideer, men det er sådan det fungerer her

Jaah jeg tror du har ret

Og jo det gav helt sikkert nogle ideer

Mange tak fordi du delte det med mig

Anmeld

12. august 2012

Polarpigen

Det er jo meget normalt at i den alder at de kommer i seng ved en 22 tiden ca - netop fordi de har en sen lur som regel Har lige lånt en bog om børns søvn, og der står at man skal tage det som familietid i stedet for par tid om aftenen lige i den her periode. 

Har nemlig en søn der gør netop det samme .. han kom i seng mellem 22 - 24. Vi har fået rykket det til klokken 21-22 nu så det er lidt bedre. Vi prøvede at putte ham et kvarter før hver dag og så kom det bare lidt af sig selv derefter 

Anmeld

12. august 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
sandramor skriver:

Hej piger..

Har virkelig brug for jeres råd.. Melina er nu lidt over 4 mdr og hun er dejlig nem og sover fint om dagen..

Men om aftenen kan jeg bare ikke få hende til at sove..
Om dagen sover hun sin formiddags lur indtil kl ca 11.. Så sover hun igen omkring kl 14 til 16.. Og en kort lur igen fra omkring 17- 17.30..

Så kommer hun i bad ved kl 19 og så hygger vi og hun får sin sidste flaske omkring kl 20.30.. Og så blir hun lagt.. Men hun er helt ulykkelig og græder og græder.. Prøver at gå ind til hende og berolige hende og trøste.. Og tager hende op hvis der er helt galt.. Men Nix bix.. Nogen gange vildvin jeg tager hende op er hun først parat til at sove omkring kl 23 :-0

Og sys det er rigtig svært med al hendes ulykkelige gråd pga min store datter som sys det er hårdt at hele aftenen er sådan..

Hvad dælen gør jeg?? (forkert)

begge mine sov på samme måde i den alder og det ændrede sig i takt med at de blev ældre. og havde brug for mindre søvn

Anmeld

12. august 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
sandramor skriver:

Ja hun sover fra 22.30 til 7 om morgenen og får hun en flaske der sover hun igen til kl 9..

Det er da totalt luksus at hun sover igennem på den måde - og at I allerede har en rytme, jeg vil være lykkelig hvis det foregår sådan herhjemme når Sigurd er 4 mdr. - så jeg han altså ikke lige se problemet....

Anmeld

12. august 2012

sandramor

SØS skriver:

Det er da totalt luksus at hun sover igennem på den måde - og at I allerede har en rytme, jeg vil være lykkelig hvis det foregår sådan herhjemme når Sigurd er 4 mdr. - så jeg han altså ikke lige se problemet....

Jamen det er som også dejligt og det brokker jeg mig heller ikke over..
Problemet er ar hun allerede viser træthedstegn ved kl 20.30.. Men hvis jeg prøver at lægge hende skriger og skriger hun bare indtil jeg tager hende op.. Og så har jeg en pylrer pige i 2 timer inden hun giver op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.