Nu kan jeg se dem over mig er inde på det samme og tror altså at dette er din løsning:
1. har du tjekket hun ikke har taget et eller andet babydyr med ind og lagt i jeres tøj?
2. at hun har lagt en bamse eller andet i vasketøjet som det er at hun vogter over?
3. at hun har kastet sin kærlighed på noget tøj i vasketøjet som hun føler er hendes baby som hun passer på..
Du ved selv hvordan "kællinger"/kvinder er hvis nogen "truer" deres børn - de fleste af os "bider" først og undersøger bagefter for INTET skal ske vores guld...
Jeg synes du skal prøve at tjekke hende af når ungerne sover, hvordan hun reagere på dig og hvordan hun vil reagere hvis du lader hende komme til vasketøjsbunken igen...
er du usikker på hende så hold hende i snor tæt ved dig også siger du til børnene at de ikke må røre hende pga hun har det dårligt - selvom det ikke er fysisk dårligt hun har det så har hun det jo tydeligt psykisk dårlig sidden at hun finder på at bide dig på den måde.. og mange tæver kan få det psykisk dårligt når de er i løb eller på vej ud af den pga alle de hormoner der er i deres krop...
håber I finder en god løsning 
Anmeld