Joyce1986 skriver:
Puha sikke en oplevelse
Og kan ikke engang give dig nogle råd til hvad jeg synes du skal gøre..
Vi havde en hund på næsten 3,5 år som pludselig bed min kæreste, dog var hun aggrasiv overfor fremmet , meeen fordi hun sådan pludseligt bed min kæreste (fordi hun fik skæld ud) valgte vi at aflive hende inden vores datter kom til verden vi turde ikke tage chancen..
Men hvad angår dyr og børn synes jeg man skal tænke sig grundig om .. Håber du finder den første løsning for jer .. 
Jamen det er også det, vi har jo altså to børn under 5 år og jeg tør simpelthen ikke lade dem være sammen nu når hun har bidt, børnene kommer trods alt i første række!.
Men jeg kan slet ikke forstille mig at skulle aflive hende, hun er kun 2 år og en rigtig dejlig hund, og at omplacere hende kan jeg heller ikke forholde mig til, det er min hund jo

Min lille bitte overforkælede soulmate som altid er at finde ved min side. Hun er uden tvivl min bedste ven altså, jeg er så skuffet, man skal åbenbart ikke stole blindt på en hund. Jeg har så svært ved at forstille mig hun skulle fejle noget- vi er altid sammen jeg ville have vidst hvis hun var kommet til skade, havde ændret opførsel eller lign. Jeg kan slet ikke finde en god undskyldning. Det er noget rigtig lort.
Anmeld