I har HELT sikkert hørt spørgsmålet før!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

Jupiter

mie89 skriver:

Jeg ville så vente med at teste til i morgen tidlig hvis jeg var dig , da HCG niveauet er højere der, og du vil forhåbeligt få et mere nøjagtigt svar !

Det er hermed noteret - jeg skal meget tidligt op, så jeg må se om jeg lige husker at få testet, hvis mens ikke er dukket op inden da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

bette bebs

Ja, jeg kunne jo ikke vente. Har jo først test dag i morgen. Jeg har absolut ingen mens symptomer, men nøj hvor har jeg døjet med niven i maven! Testede så i morgen, efter 3 min, kom der en svag streg nr 2, men efter 5 min var den væk?

Hmm, underligt. Så tester igen tirsdag, det giver jo sig selv hvis mens kommer i morgen...

Anmeld

13. august 2012

Trine Rosholm

Ih hvor er det spændende for Jer..

sidder dog selv her og havde den værste hormon dag i går.. var simpelthen så ked af det hele dagen og kunne slet ikke styre det. Fik min mens i går. Troede bare at jeg ville være lidt trist og så var det det. Men nej hormonerne gav los! 

Jeg er slet ikke i tvivl om at ægget var befrugtet med den omgang. Men hellere at det ryger ud med det samme med fejl end at det sker senerehen.

Krydser fingre for Jer. Ved ventetiden lige nu er meget svær.

Anmeld

13. august 2012

Jupiter

Trine Rosholm skriver:

Ih hvor er det spændende for Jer..

sidder dog selv her og havde den værste hormon dag i går.. var simpelthen så ked af det hele dagen og kunne slet ikke styre det. Fik min mens i går. Troede bare at jeg ville være lidt trist og så var det det. Men nej hormonerne gav los! 

Jeg er slet ikke i tvivl om at ægget var befrugtet med den omgang. Men hellere at det ryger ud med det samme med fejl end at det sker senerehen.

Krydser fingre for Jer. Ved ventetiden lige nu er meget svær.

Jeg har ikke testet i dag. Jeg har blødt en lille smule, men stadig ingen smerter, hvilket virkelig undrer mig!

Tror måske jeg har kunne "fylde" ½ tampon siden kl. 5.30 imorges...

Så ved sgu ikke lige om det er mens eller.....?

Anmeld

13. august 2012

Trine Rosholm

Der er jo også få tilfælde hvor man kan få sin mens men stadig være gravid... synes generelt det er lidt forvirrende det hele...

Anmeld

13. august 2012

Jupiter

Trine Rosholm skriver:

Der er jo også få tilfælde hvor man kan få sin mens men stadig være gravid... synes generelt det er lidt forvirrende det hele...

Det vil jeg gerne give dig helt ret i, det kan være meget forvirrende

Anmeld

14. august 2012

Jupiter

Jeg har testet negativ til morgen, men stadig ikke blødt mere.

Det føles ikke rigtig på min krop som om der skulle være noget, så har meget svært ved at tro på at jeg er gravid.

Nå, men der er jo ikke andet for end at vente og se om mens dukker op, og så teste igen om et par dage hvis den ikke gør

Anmeld

14. august 2012

NNL

Den måned jeg blev gravid var jeg HELT SIKKER på at min mens ville komme. Skulle have det fredag og tirsdag havde jeg de vildeste mens-smerter. Da jeg var gået i seng tirsdag aften tænkte jeg at det da var underligt jeg kunne mærke det så tidligt, så onsdag morgen tog jeg en knaldhamrende positiv graviditetstest... Og nu har jeg en søn på 3½ måned Men hvis du kan vente med at teste til du er gået over tid, kan det nok godt anbefales, så du er mere sikker på resultatet

Held og lykke

Anmeld

14. august 2012

Jupiter

NNL skriver:

Den måned jeg blev gravid var jeg HELT SIKKER på at min mens ville komme. Skulle have det fredag og tirsdag havde jeg de vildeste mens-smerter. Da jeg var gået i seng tirsdag aften tænkte jeg at det da var underligt jeg kunne mærke det så tidligt, så onsdag morgen tog jeg en knaldhamrende positiv graviditetstest... Og nu har jeg en søn på 3½ måned Men hvis du kan vente med at teste til du er gået over tid, kan det nok godt anbefales, så du er mere sikker på resultatet

Held og lykke

Jeg skulla have haft mens i søndags, og testede først her til morgen

Anmeld

14. august 2012

NNL

Jupiter skriver:

Jeg skulla have haft mens i søndags, og testede først her til morgen

Okay, havde ikke lige set datoen på indlægget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.