I har HELT sikkert hørt spørgsmålet før!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
31 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Jupiter

Og jeg er lige lidt for doven til at søge efter svaret i en masse andre debatter, da mit internet er utrooooligt langsomt de her dage

Men har I oplevet helt almindelige mens-symptomer og så alligevel været gravid?

Jeg skal have mens på søndag hvis min cyklus er regelmæssig som den plejer, men synes allerede i dag at jeg har de der murrende smerter i underlivet.

Jeg ville da gerne bevare håbet om graviditet, men jeg tror ikke rigtig på den. Så det er egentlig bare lige for at få stillet min nysgerrighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

come2

Jupiter skriver:

Og jeg er lige lidt for doven til at søge efter svaret i en masse andre debatter, da mit internet er utrooooligt langsomt de her dage

Jeg skal have mens på søndag hvis min cyklus er regelmæssig som den plejer, men synes allerede i dag at jeg har de der murrende smerter i underlivet.

Jeg ville da gerne bevare håbet om graviditet, men jeg tror ikke rigtig på den. Så det er egentlig bare lige for at få stillet min nysgerrighed

Jeg forventede mens for 2 dage siden, og havde de vildeste mens smerter igår. Idag er de væk.

Jeg håber det er positive tegn  - følger lige med.

Anmeld

10. august 2012

Jupiter

come2 skriver:

Jeg forventede mens for 2 dage siden, og havde de vildeste mens smerter igår. Idag er de væk.

Jeg håber det er positive tegn  - følger lige med.

Det er du meget velkommen til

Jeg  for os begge!

Anmeld

10. august 2012

2babygirls

Jupiter skriver:

Måneden inden jeg testede positivt havde jeg sygt mange mens smerter, og den var så negativ. Da jeg så testede positivt fik jeg så ondt i maven og kvalme, men der var jeg også over de 4 uger.

Anmeld

10. august 2012

Jupiter

Baby2påvej skriver:

Måneden inden jeg testede positivt havde jeg sygt mange mens smerter, og den var så negativ. Da jeg så testede positivt fik jeg så ondt i maven og kvalme, men der var jeg også over de 4 uger.

Okay, så du havde mens smerter og fik mens, og fik først graviditets-symptomer efter du fandt ud af at du var gravid (og der havde du ingen smerter indtil da)?

Er det korrekt forstået?

Anmeld

10. august 2012

bette bebs

Mener faktisk at symptomer på graviditet, ÆL og mens kan være ens. Så det eneste der giver et klart svar er en positiv g-test.

Dog synes jeg der er en tendens til at mange af de kære gravide har tydligere blodårer på brysterne, så det kigger jeg konstant efter..

Anmeld

10. august 2012

MorDk

Lige efter ÆL fik jeg mange menses lign. smerter. Jeg var øm i lænden og ryggen....  så ja menses lign. smerter... og udenbleven menses = positiv g-test i mit tilfælde (begge gange)

Anmeld

10. august 2012

Jupiter

Ja ved jo godt at det er lige så individuelt som vinden blæser

Tak for jeres svar, det er rart at høre lidt forskellige erfaringer!

Anmeld

10. august 2012

Johanneholm

Jupiter skriver:

Ja, jeg oplevede det samme i begge mine graviditeter, så det er vist ikke unormalt 

Anmeld

10. august 2012

Jupiter

Johanneholm skriver:

Ja, jeg oplevede det samme i begge mine graviditeter, så det er vist ikke unormalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.