I har HELT sikkert hørt spørgsmålet før!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

M&N

Åhh ja.. Hver gang.

Jeg har det stadig og sådan er det bare når man er gravid. Før jeg vidste jeg var gravid troede jeg hele tiden min menstruation var på vej, men slet ikke, det var en lille bølle inde i maven som lavede ballade 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

2babygirls

Jupiter skriver:

Okay, så du havde mens smerter og fik mens, og fik først graviditets-symptomer efter du fandt ud af at du var gravid (og der havde du ingen smerter indtil da)?

Er det korrekt forstået?

Jeps. Den dag jeg testede positivt som så var 4+1 fik jeg bare mega ondt i maven og kvalme, og det hæng så ved i de første mange uger, hvor jeg bare konstant rendte på toilet med tynd mave

Anmeld

10. august 2012

Masig

Jupiter skriver:

Og jeg er lige lidt for doven til at søge efter svaret i en masse andre debatter, da mit internet er utrooooligt langsomt de her dage

Men har I oplevet helt almindelige mens-symptomer og så alligevel været gravid?

Jeg skal have mens på søndag hvis min cyklus er regelmæssig som den plejer, men synes allerede i dag at jeg har de der murrende smerter i underlivet.

Jeg ville da gerne bevare håbet om graviditet, men jeg tror ikke rigtig på den. Så det er egentlig bare lige for at få stillet min nysgerrighed

Det er helt normalt at have mens lignende smerter når man er gravid, både i starten, men også i slutningen... Jeg hvade mange i starten og mange i slutningen, men det svinger jo fra person til person, nogle har dem, andre har dem ikke... Men en test vil jo være det eneste der kan give dig klar besked...

Anmeld

11. august 2012

Jupiter

Masig skriver:

Det er helt normalt at have mens lignende smerter når man er gravid, både i starten, men også i slutningen... Jeg hvade mange i starten og mange i slutningen, men det svinger jo fra person til person, nogle har dem, andre har dem ikke... Men en test vil jo være det eneste der kan give dig klar besked...

Selvfølgelig - jeg vil bare ikke teste før jeg går over tid, og mens skal først komme (eller holde sig væk) søndag

Anmeld

11. august 2012

Masig

Jupiter skriver:

Selvfølgelig - jeg vil bare ikke teste før jeg går over tid, og mens skal først komme (eller holde sig væk) søndag

Og det er lørdag idag.. Ja jeg havde ikke haft tålmodighed til at vente hehe...

Anmeld

11. august 2012

Jupiter

Masig skriver:

Og det er lørdag idag.. Ja jeg havde ikke haft tålmodighed til at vente hehe...

I dag har jeg ingen symptomer haft overhovedet. I går havde jeg mange små kvalme-opstød, og jeg følte mig svimmel hver gang jeg rejste mig op.

Der kan jo være mange årsager til det, men jeg beholder da håbet lidt endnu

Anmeld

11. august 2012

Masig

Jupiter skriver:

I dag har jeg ingen symptomer haft overhovedet. I går havde jeg mange små kvalme-opstød, og jeg følte mig svimmel hver gang jeg rejste mig op.

Der kan jo være mange årsager til det, men jeg beholder da håbet lidt endnu

Skal man da også indtil mens kommer (hvis den kommer)... der er jo en chance hver måned...

Anmeld

12. august 2012

bette bebs

Har du testet?

Anmeld

12. august 2012

Jupiter

hellemi skriver:

Har du testet?

Nej jeg har ikke testet i dag.

Jeg har haft bitte små pletblødninger, men stadig ingen tegn på mens-smerter overhovedet

Det sker en sjælden gang at mens først kommer om natten, så jeg tester i morgen aften hvis det ikke er kommet inden da

Anmeld

12. august 2012

Mie89

Jupiter skriver:

Nej jeg har ikke testet i dag.

Jeg har haft bitte små pletblødninger, men stadig ingen tegn på mens-smerter overhovedet

Det sker en sjælden gang at mens først kommer om natten, så jeg tester i morgen aften hvis det ikke er kommet inden da

Jeg ville så vente med at teste til i morgen tidlig hvis jeg var dig , da HCG niveauet er højere der, og du vil forhåbeligt få et mere nøjagtigt svar !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.