Putomanen skriver:
Puha, for mig er det snart, men for dig er der lææææænge til. Det bliver altså spændende!!! 
I første forsøg fik jeg næsespray til nedregulering, men det gjorde ondt i min næse, så jeg har efterfølgende fået suprefact, som jeg kun skal tage 1 gange om dagen, men med en sprøjte. Jeg er heldigvis heller ikke så hårdt ramt af bivirkninger, det er kun ldit hovedpine. Desværre bliver jeg deprimeret indtil jeg begynder på hormonerne, så jeg forsøger ikke at lave for mange aftaler.
Har du generelt ikke haft bivirkninger ved noget af medicinen? Hvis, så må man sige, at du er ret heldig
Men de psykiske bivirkninger er heller ikke det værste ved at være i behandling 
Åhh gid jeg kunne nøjes med at stikke mig en gang om dagen i stedet for den næsespray! Det tror jeg, at jeg vil høre om, hvis vi skal igennem hele møllen igen! Det ville være en stor lettelse!
Jeg har ikke mærket det store på mit humør. Men jeg har også været nedreguleret 4 gange nu, 2 x 3 måneder på grund af endometriose, og der får man lagt sådan en depotpille ind i maveskindet og så to gange i løbet af behandlingen. Så det er ikke helt nyt for min krop...
Jeg har haft lidt hedeture om natten og haft rigtig meget kvalme, men det er jeg vant til på grund af min endo! Dog har det været værre denne gang! Men det er faktisk det eneste...
Hvilke hormoner skal du tage? jeg har taget menopur og denne gang 300 enheder, som er dobbelt så meget som sidst, så jeg var meget nervøs for hvordan jeg reagerede, men det var heldigvis ikke slemt!
Jeg har en veninde, der også bliver voldsomt deprimeret af medicinen! Øv hvor er det bare synd for jer

De sagde på Skejby, da vi var ude til ægoplægning, at hvis det ikke virkede denne gang, så skulle jeg have en anden slags hormoner næste gang, for efter to forsøg, synes de, at det var tid til at prøve noget nyt, men jeg håber selvfølgelig det er sidste gang i denne omgang