Gid man kunne sætte sin hjerne på stand-by ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Jeg forsøger også at lade være med at tænke på hvert et lille niv eller muren i underlivet og jeg tror virkelig meget på, at det er vores tur, selvom jeg nok bliver forfærdelig skuffet, hvis det ikke er... Men så må jeg blive det, tror på at man skal forsøge at være så positiv som muligt!

Har du fået crinone de gange du har været i behandling? Synes ikke jeg har fået det klamme hytteost lignende udflåd, og nu har jeg taget det siden torsdag... Undskyld jeg kommer med klamme detaljer

Selvfølgelig bliver du skuffet, hvis det ikke lykkes, man håber jo hver gang og skal også tro på det, ellers er der jo ingen grund til at skulle alt det igennem

Kan faktisk ikke huske om jeg også fik Crinone de første par gange, men har i hvert fald fået det de sidste 4 gange.
Har heller ikke fået noget udflåd, så tror bare det er forskelligt hvordan kroppen reagerer.

Jeg har heller aldrig været særlig påvirket af hormonerne, men min veninde fik det dårligt af dem, så det er der også stor forskel på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

tarkoflen

Isabella_mor skriver:

Det kan man sagtens.

Det hedder meditation og mindfulness...  

Lån evt bøger af Eckhart Tolle ( tror jeg nok han hedder) 

Jeg har prøvet lidt mindfullness, men er godt nok ikke særlig god til det... Men øvelse gør mester og jeg prøver at gøre lidt hver dag

Anmeld

11. august 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Selvfølgelig bliver du skuffet, hvis det ikke lykkes, man håber jo hver gang og skal også tro på det, ellers er der jo ingen grund til at skulle alt det igennem

Kan faktisk ikke huske om jeg også fik Crinone de første par gange, men har i hvert fald fået det de sidste 4 gange.
Har heller ikke fået noget udflåd, så tror bare det er forskelligt hvordan kroppen reagerer.

Jeg har heller aldrig været særlig påvirket af hormonerne, men min veninde fik det dårligt af dem, så det er der også stor forskel på

Altså jeg tænker i hvert fald at jeg bliver vildt skuffet ligegyldigt hvad og så kan jeg jo lige så godt være så positiv som jeg kan

Ok, blev bare helt nervøs for, om jeg gjorde noget forkert, siden det ikke var så klamt, som jeg havde læst om men selvfølgelig reagerer man forskelligt! Jeg har heller ikke reageret på hverken næsespray eller hormoner, så måske jeg bare er heldig

Anmeld

11. august 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Altså jeg tænker i hvert fald at jeg bliver vildt skuffet ligegyldigt hvad og så kan jeg jo lige så godt være så positiv som jeg kan

Ok, blev bare helt nervøs for, om jeg gjorde noget forkert, siden det ikke var så klamt, som jeg havde læst om men selvfølgelig reagerer man forskelligt! Jeg har heller ikke reageret på hverken næsespray eller hormoner, så måske jeg bare er heldig

Præcis, kan lige så godt tro på at det lykkes, og positive tanker skader i hvert fald ikke

Der kan komme noget ud i toilettet, når du tisser, og det er også okay at "grave" noget af det gamle ud en gang i mellem (aaaddddrrr)

Vi er da faktisk ret heldige så, ikke at have haft nogle synderlige bibirkninger

Anmeld

11. august 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Præcis, kan lige så godt tro på at det lykkes, og positive tanker skader i hvert fald ikke

Der kan komme noget ud i toilettet, når du tisser, og det er også okay at "grave" noget af det gamle ud en gang i mellem (aaaddddrrr)

Vi er da faktisk ret heldige så, ikke at have haft nogle synderlige bibirkninger

Præcis min tanke

Føj altså nogle lidt klamme ting man også skal døje med, når man er i behandling men hvad gør man ikke for en lækker lille baby

Anmeld

11. august 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Præcis min tanke

Føj altså nogle lidt klamme ting man også skal døje med, når man er i behandling men hvad gør man ikke for en lækker lille baby

Ja, det er helt utroligt hvad man går igennem for at få et barn, men når det så lykkes, så glider det heldigvis hurtigt i baggrunden igen

Anmeld

11. august 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Ja, det er helt utroligt hvad man går igennem for at få et barn, men når det så lykkes, så glider det heldigvis hurtigt i baggrunden igen

Jeg er sikker på, at alt er glemt, når først man står med guldklumpen! Det er vel lidt som kvinder lidt glemmer hvor slemt det var at føde

Anmeld

11. august 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Jeg er sikker på, at alt er glemt, når først man står med guldklumpen! Det er vel lidt som kvinder lidt glemmer hvor slemt det var at føde

Alle besværlighederne og tårerne bliver i hvert fald glemt lidt

Jeg fik kejsersnit, og det var ikke så slemt

Anmeld

11. august 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Du er helt bestemt ikke ene om, at være panisk over hver en dråbe medicin, som spildes eller ikke bliver taget på klokkeslet med sekunders nøjagtighed... Puha det synes jeg er belastende! For ja man vil bare slet ikke selv være skyld i, at det ikke går!

Jeg håber det er sidste gang for os begge hvornår skal du have taget æg ud? Hvis altså du vil fortælle det, helt ok, hvis du ikke vil

Jeg kan også blive panisk over, om det er det rigtige tidspunkt, jeg tager medicinen, og om jeg nu har husket at tage det hele. Hjernen kører på højtryk.

Ja, det ville være helt fantastisk, hvis det lykkes os!!! Jeg krydser i hvertfald alt jeg har for, at du snart tester positivt  Hvornår har du testdag?

Det er bare i orden. Vi er blevet tilmeldt behandling, og jeg skal til den første scanning i lang protokol d. 20/8 og starte nedregulering. Jeg har ikke skrevet om det herinde for at kunne holde tankerne lidt væk fra det, indtil det rigtig går igang.

Anmeld

11. august 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg kan også blive panisk over, om det er det rigtige tidspunkt, jeg tager medicinen, og om jeg nu har husket at tage det hele. Hjernen kører på højtryk.

Ja, det ville være helt fantastisk, hvis det lykkes os!!! Jeg krydser i hvertfald alt jeg har for, at du snart tester positivt  Hvornår har du testdag?

Det er bare i orden. Vi er blevet tilmeldt behandling, og jeg skal til den første scanning i lang protokol d. 20/8 og starte nedregulering. Jeg har ikke skrevet om det herinde for at kunne holde tankerne lidt væk fra det, indtil det rigtig går igang.

Hjernen kører helt sikkert på højtryk hele tiden!

Jeg skal også nok alt hvad jeg kan for dig jeg har testdag den 23/8... Synes tiden snegler sig afsted, men sådan er det nok bare, når man er spændt

Det bliver spændende at komme igang igen! Nedreguleringen synes jeg er mest træls, fordi det er så mange gange om dagen man skal huske det! Jeg hårber du bliver lige så lidt påvirket af det som jeg er! Har faktisk ikke rigtig haft nogle gener, så det er dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.