Gid man kunne sætte sin hjerne på stand-by ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. august 2012

tarkoflen

Det ville sgu være noget nemmere, hvis man bare kunne sætte den på pause, mens man venter på, om forsøget nu lykkedes! Synes allerede nu, jeg tænker alt for meget over, om jeg nu gør et eller andet uhensigtsmæssigt eller et eller andet, og de sagde jo på Skejby at jeg skal gøre som jeg plejer, bare ikke hård fysisk arbejde/motion... Men for filan hvor er det svært!

Jeg må gøre mig ekstra umage for ikke at tænke så meget og bare hygge mig og nyde at kæresten holder ferie sammen med mig lidt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Det ville sgu være noget nemmere, hvis man bare kunne sætte den på pause, mens man venter på, om forsøget nu lykkedes! Synes allerede nu, jeg tænker alt for meget over, om jeg nu gør et eller andet uhensigtsmæssigt eller et eller andet, og de sagde jo på Skejby at jeg skal gøre som jeg plejer, bare ikke hård fysisk arbejde/motion... Men for filan hvor er det svært!

Jeg må gøre mig ekstra umage for ikke at tænke så meget og bare hygge mig og nyde at kæresten holder ferie sammen med mig lidt endnu

det kan du!!!.....du kan se kongerne af marienlyst, eller ligende........... så føler man sig tom inden i!

ej kan godt forstå dig....puuuh..... man bliver besat..... har sparket gang i gamle hobbyér for at fjerne fokus .... ja selv krydsogtværs.....

Anmeld

10. august 2012

tarkoflen

gædde skriver:

det kan du!!!.....du kan se kongerne af marienlyst, eller ligende........... så føler man sig tom inden i!

ej kan godt forstå dig....puuuh..... man bliver besat..... har sparket gang i gamle hobbyér for at fjerne fokus .... ja selv krydsogtværs.....

Du har ret... Har forsøgt mig med for lækker til love, men bliver så helt utrolig træt af at høre på hende Melanie, der selv synes hun er guds gave til manden....

Jeg har overvejet at kaste mig over den madblog jeg længe har overvejet

Anmeld

10. august 2012

Putomanen

Puha, ja, det er også dét, som gør ventetiden fuldstændig ulidelig. Jeg kan blive helt panisk, hvis jeg ser en dråbe på sprøjten, som ikke er kommet ind i maveskindet sammen med det andet. Jeg tænker straks, at jeg ikke har fået nok medicin.

Man vil bare så gerne have, at det hele går som det skal.

Jeg håber, at du kan få tankerne hen på noget andet, i hvertfald bare en gang i mellem. Det hjælper lidt på ventetiden

Anmeld

10. august 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Puha, ja, det er også dét, som gør ventetiden fuldstændig ulidelig. Jeg kan blive helt panisk, hvis jeg ser en dråbe på sprøjten, som ikke er kommet ind i maveskindet sammen med det andet. Jeg tænker straks, at jeg ikke har fået nok medicin.

Man vil bare så gerne have, at det hele går som det skal.

Jeg håber, at du kan få tankerne hen på noget andet, i hvertfald bare en gang i mellem. Det hjælper lidt på ventetiden

Åhh ja, jeg har også været hel kulleret mens jeg har taget medicin... Jeg synes det er helt umuligt at undgå en lille luftboble, men har siddet og banket løs på den skide sprøjte.. Og så var der en dag, hvor der kom lidt ud, da jeg trak nålen ud, og så var jeg ude og teste med vand i en sprøjte, hvor meget det mon nu kunne være,... Så man bliver altså lidt skør!

Nu går jeg nervøst og venter på testdag... Shit 14 dage pludselig er lang tid, selvom jeg synes at de første 14 dage i kærestens ferie er fløjet afsted...

Man håber jo bare sådan det lykkedes, og vi er ikke nået så langt her før, så det er helt nyt for mig

Anmeld

11. august 2012

Nessie

Ventetiden er svær, men den går dog trods alt, selv om tiden er meeeeeget lang

ved godt at det er nærmest umuligt, men prøv at undgå at tænke for meget over de signaler din krop sender. Det kan være medicinen der rumsterer eller din hjerne der driller

Anmeld

11. august 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Åhh ja, jeg har også været hel kulleret mens jeg har taget medicin... Jeg synes det er helt umuligt at undgå en lille luftboble, men har siddet og banket løs på den skide sprøjte.. Og så var der en dag, hvor der kom lidt ud, da jeg trak nålen ud, og så var jeg ude og teste med vand i en sprøjte, hvor meget det mon nu kunne være,... Så man bliver altså lidt skør!

Nu går jeg nervøst og venter på testdag... Shit 14 dage pludselig er lang tid, selvom jeg synes at de første 14 dage i kærestens ferie er fløjet afsted...

Man håber jo bare sådan det lykkedes, og vi er ikke nået så langt her før, så det er helt nyt for mig

Det er rart at vide, at jeg ikke er den eneste, som bliver helt panisk. Jeg vil bare gerne have, at det hele går som det skal, så det i hvertfald ikke er mig, som gør at det ikke lykkes.

Jeg synes, at de 14 dages ventetid på BP og eventuelt en hjemmetest er den værste. Den er bare såååå lang, og jeg overanalyserer alt. Jeg går fra at være helt sikker på, at det lykkes til at være helt sikker på, at det aldrig lykkes.

Jeg håber, at du ikke behøver at opleve denne ventetid igen  

Anmeld

11. august 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Ventetiden er svær, men den går dog trods alt, selv om tiden er meeeeeget lang

ved godt at det er nærmest umuligt, men prøv at undgå at tænke for meget over de signaler din krop sender. Det kan være medicinen der rumsterer eller din hjerne der driller

Jeg forsøger også at lade være med at tænke på hvert et lille niv eller muren i underlivet og jeg tror virkelig meget på, at det er vores tur, selvom jeg nok bliver forfærdelig skuffet, hvis det ikke er... Men så må jeg blive det, tror på at man skal forsøge at være så positiv som muligt!

Har du fået crinone de gange du har været i behandling? Synes ikke jeg har fået det klamme hytteost lignende udflåd, og nu har jeg taget det siden torsdag... Undskyld jeg kommer med klamme detaljer

Anmeld

11. august 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Det er rart at vide, at jeg ikke er den eneste, som bliver helt panisk. Jeg vil bare gerne have, at det hele går som det skal, så det i hvertfald ikke er mig, som gør at det ikke lykkes.

Jeg synes, at de 14 dages ventetid på BP og eventuelt en hjemmetest er den værste. Den er bare såååå lang, og jeg overanalyserer alt. Jeg går fra at være helt sikker på, at det lykkes til at være helt sikker på, at det aldrig lykkes.

Jeg håber, at du ikke behøver at opleve denne ventetid igen  

Du er helt bestemt ikke ene om, at være panisk over hver en dråbe medicin, som spildes eller ikke bliver taget på klokkeslet med sekunders nøjagtighed... Puha det synes jeg er belastende! For ja man vil bare slet ikke selv være skyld i, at det ikke går!

Jeg håber det er sidste gang for os begge hvornår skal du have taget æg ud? Hvis altså du vil fortælle det, helt ok, hvis du ikke vil

Anmeld

11. august 2012

Isabella_mor

tarkoflen skriver:

Det kan man sagtens.

Det hedder meditation og mindfulness...  

Lån evt bøger af Eckhart Tolle ( tror jeg nok han hedder) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.