Hej Girls 
Er i hopla lige nu, det er i denne uge jeg finder ud af om der er bid eller ej. 
Efter min "normale cyklus, som plejer at være på 24 dage, så var det i går dag 24. så tester om lidt, men hvis denne cyklus skulle have gået sin egen vej, så tester jeg igen på fredag dvs. 4+1.
Men der har været små "ting" hele tiden, og nye komme hele tiden til. Om det er indbildning eller ej, det vil jeg snart få svar på.
Men den 7/8 (hvilket har været dag 12) om aftenen havde jeg mave "kramper", var nød til at stå foroverbøjet ved køkkenbordet da det gjorde så ondt, det varede ca 1 time. Morgenen efter havde jeg også ondt i maven, dog ikke nær så slemt som dagen før.
Få dage efter begyndte jeg at få stik og jag i maven. både midt i maven, og ud i siderne, lidt lige som sidestik, og ned mod (ja undskyld) skeden og i lysken. de kommer og går som de har lyst, lidt lige som ubudne gæster, om jeg går, sidder eller ligger og slapper af. Ikke at det er er smerte jeg ikke kan holde ud, det er bare VILDT ubehageligt. 
Har siden nogen lunde samme tid som de udbudne gæster, også været ekstremt oppustet, og kan ikke rigtig trække maven ind, uden at det gør lidt ondt.. (jeg er 1,70 høj og vejer 65, så det er ikke pga overvægt).
Jeg har også i denne periode været ekstremt træt, har måtte sove til middag hver dag op til ægløsning og en uge efter. 
Ikke nok med det, så har jeg drømt 4-5 gange nu at jeg har født tvillinger, én gang i bilen på ved i zoo.. hmm.. 
De sidste 3 dages tid, har jeg været ekstremt meget svimmel, jeg drikker masser af vand i denne varme ( så jeg tisser en del, og jeg kan jo ikke vudere ud fra om en evt. graviditet har en indvirkning på min øget tisse trang, da jeg drikker ekstremt meget i denne varme). Men jeg kan ikke gynge med ungerne mere uden at jeg bliver dårlig, om det er varmen eller hvad det er, ja det ved jeg ikk..
I forgårs da vi fik madpandekager ville jeg have min mands lækre hjemmelavet karrydressing i (elsker karry), men da jeg kunne lugte karryen da jeg tog en bid, var jeg ved at kaste op.
smed min pandekage ud og skulle ikke have mere mad. Min mand kiggede underligt på mig, for normalt er jeg den der kan putte karry på næsten alt mad.
Den sidst nyankommet "gæst", opdagede jeg igår da jeg var på toiletet (undskylder på forhånd det jeg skriver nu). j
eg kunne genkende mit udflåds søde lugt, lidt alla smør, fra de sidste graviditeter..
Hmm.. men glæder mig til at se hvad en graviditettest siger, hvis ikke idag, så må den på fredag kunne sige noget.
Jeg sidder lige og tænker over, om man egentlig kan tro så meget på at den er dér, at kroppen viser så mange tegn/signaler??