Gruppe for kommende gravide.. Positive æl.-test i Aug. 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

come2

MariaKyedDK skriver:

ååh jA, VED hvordan det er og føles, sådan har jeg haft det i 3 år og 4 måneder...

men denne måned er første gang vi prøver med ægløsningsteste , så kunne være fedt at det så lykkeds denne gang

men ja jeg tror da du er gravid, som du siger at den plejer aldrig at være forsinket

Ja de skuffelser kunne man godt undvære :O((

Jeg håååber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

janian

Uhh jeg vil være med.

Jeg har kun haft min mens 2 gange siden jeg smed p-pillerne (for over et år siden) så ved ikke om min mens er regelmæssig endnu men den sidste cyklus var 39 dage så iflg det skal jeg have ÆL idag...har ikke taget noget test idag endnu da jeg har været på arbejde intil nu, men den sidste uge har den været negativ...

Men må hjem og tage en test og se hvad den siger...lige gyldigt hvad skal der hygges i aften

Anmeld

13. august 2012

fyn87

janian skriver:

Uhh jeg vil være med.

Jeg har kun haft min mens 2 gange siden jeg smed p-pillerne (for over et år siden) så ved ikke om min mens er regelmæssig endnu men den sidste cyklus var 39 dage så iflg det skal jeg have ÆL idag...har ikke taget noget test idag endnu da jeg har været på arbejde intil nu, men den sidste uge har den været negativ...

Men må hjem og tage en test og se hvad den siger...lige gyldigt hvad skal der hygges i aften

Ihh hvor er det spændene...   glæder mig til at høre nærmere, puster en masse lykkestøv i din retning..

Anmeld

15. august 2012

Jupiter

Mens kom her til morgen

Anmeld

15. august 2012

JetteSimonsen

jeg vil også være med.

ÆL omkring d 9 august..

Indtil videre har jeg jeg haft mens lignende smerter i lidt over en uge.. har desuden været mega (og jeg mener mega) oppustet, med naturlig følger heraf..

Og så er det begyndt at stikke i mine bryster.. on and off.. de er ikke dicideret ømme, faktisk nærmest ikke.. men jeg kan hele tiden mærke dem..? Stikkeriet har stået på i 2½ døgn nu... Er SÅ spændt.. Test dag om en uge...

Anmeld

15. august 2012

miig1989

Regner med æl mellem d. 15-20 august

Anmeld

15. august 2012

fyn87

JetteSimonsen skriver:

jeg vil også være med.

ÆL omkring d 9 august..

Indtil videre har jeg jeg haft mens lignende smerter i lidt over en uge.. har desuden været mega (og jeg mener mega) oppustet, med naturlig følger heraf..

Og så er det begyndt at stikke i mine bryster.. on and off.. de er ikke dicideret ømme, faktisk nærmest ikke.. men jeg kan hele tiden mærke dem..? Stikkeriet har stået på i 2½ døgn nu... Er SÅ spændt.. Test dag om en uge...

Jeg kan nikke genkændene til oppustethed med følger heraf.. jeg havde igår aftes vildt meget sideskikkende fornemmelse, selvom jeg lå i sengen, var nød til at prøve at gå på toiletet for at se om det virket. det gjorde det ikke, det resulterede bare i at sidestikket kom over i den anden side..

Jeg tester også i næste uge.. KAN IKKE VENTE

Anmeld

15. august 2012

JetteSimonsen

fyn87 skriver:

Jeg kan nikke genkændene til oppustethed med følger heraf.. jeg havde igår aftes vildt meget sideskikkende fornemmelse, selvom jeg lå i sengen, var nød til at prøve at gå på toiletet for at se om det virket. det gjorde det ikke, det resulterede bare i at sidestikket kom over i den anden side..

Jeg tester også i næste uge.. KAN IKKE VENTE

Åh åh åh.. Det er SÅÅÅ spændende.. Har bestemt at jeg vil teste på søndag.. er ved at dø af spænding jo.. 

Men.. Jeg  nok for os alle.. 

Anmeld

16. august 2012

janian

fyn87 skriver:

Ihh hvor er det spændene...   glæder mig til at høre nærmere, puster en masse lykkestøv i din retning..

Tak

Har så lige regnet ud inde på www.b-a-b-y.dk og der siger den ÆL mellem 15-18 august...det forklarer måske de negative ÆL teste...Har i oplevet at have negative tests hele vejen igenenm cyklus? Måske det kommer her de næste par dage. Cykluskalenderen siger den 18. så det bliver spændende  Der skal hvert fald gøres det forebyggende arbejde bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

20. august 2012

fyn87

Hej Girls

Er i hopla lige nu, det er i denne uge jeg finder ud af om der er bid eller ej.

Efter min "normale cyklus, som plejer at være på 24 dage, så var det i går dag 24. så tester om lidt, men hvis denne cyklus skulle have gået sin egen vej, så tester jeg igen på fredag dvs. 4+1.

Men der har været små "ting" hele tiden, og nye komme hele tiden til. Om det er indbildning eller ej, det vil jeg snart få svar på.

Men den 7/8 (hvilket har været dag 12) om aftenen havde jeg mave "kramper", var nød til at stå foroverbøjet ved køkkenbordet da det gjorde så ondt, det varede ca 1 time. Morgenen efter havde jeg også ondt i maven, dog ikke nær så slemt som dagen før.

Få dage efter begyndte jeg at få stik og jag i maven. både midt i maven, og ud i siderne, lidt lige som sidestik, og ned mod (ja undskyld) skeden og i lysken. de kommer og går som de har lyst, lidt lige som ubudne gæster, om jeg går, sidder eller ligger og slapper af. Ikke at det er er smerte jeg ikke kan holde ud, det er bare VILDT ubehageligt.

Har siden nogen lunde samme tid som de udbudne gæster, også været ekstremt oppustet, og kan ikke rigtig trække maven ind, uden at det gør lidt ondt.. (jeg er 1,70 høj og vejer 65, så det er ikke pga overvægt).

Jeg har også i denne periode været ekstremt træt, har måtte sove til middag hver dag op til ægløsning og en uge efter.

Ikke nok med det, så har jeg drømt 4-5 gange nu at jeg har født tvillinger, én gang i bilen på ved i zoo.. hmm..

De sidste 3 dages tid, har jeg været ekstremt meget svimmel, jeg drikker masser af vand i denne varme ( så jeg tisser en del, og jeg kan jo ikke vudere ud fra om en evt. graviditet har en indvirkning på min øget tisse trang, da jeg drikker ekstremt meget i denne varme). Men jeg kan ikke gynge med ungerne mere uden at jeg bliver dårlig, om det er varmen eller hvad det er, ja det ved jeg ikk..

I forgårs da vi fik madpandekager ville jeg have min mands lækre hjemmelavet karrydressing i (elsker karry), men da jeg kunne lugte karryen da jeg tog en bid, var jeg ved at kaste op.  smed min pandekage ud og skulle ikke have mere mad. Min mand kiggede underligt på mig, for normalt er jeg den der kan putte karry på næsten alt mad.

Den sidst nyankommet "gæst", opdagede jeg igår da jeg var på toiletet (undskylder på forhånd det jeg skriver nu). j eg kunne genkende mit udflåds søde lugt, lidt alla smør, fra de sidste graviditeter..

Hmm.. men glæder mig til at se hvad en graviditettest siger, hvis ikke idag, så må den på fredag kunne sige noget.

Jeg sidder lige og tænker over, om man egentlig kan tro så meget på at den er dér, at kroppen viser så mange tegn/signaler?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.