Gruppe for kommende gravide.. Positive æl.-test i Aug. 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

MariaKyedDK

come2 skriver:

Min cyklus har været regelmæssig i over 1½ år, så det er meget mærkeligt.

Jeg havde stærke mens smerter den dag jeg forventede mens, men der kommer ingenting.

Jeg håber det er positivt, men ja man vil heller ikke håbe for meget - man bliver bare så skuffet ellers.

ååh jA, VED hvordan det er og føles, sådan har jeg haft det i 3 år og 4 måneder...

men denne måned er første gang vi prøver med ægløsningsteste , så kunne være fedt at det så lykkeds denne gang

men ja jeg tror da du er gravid, som du siger at den plejer aldrig at være forsinket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Sophie90

Jeg er 5 dage over idag, har mavesmerter og ømme bryster

Har faktisk ikke tænkt så meget over det lige i juli fordi der har været så meget.. Men ved jeg har ægløsning omkring d. 20 hver måned

Jeg tror jeg tager til lægen i næste uge hvis min mens stadig ikke er kommet, kan ikke teste positivt herhjemme ihvertfald..

Anmeld

12. august 2012

Miss Church

come2 skriver:

Min cyklus har været regelmæssig i over 1½ år, så det er meget mærkeligt.

Jeg havde stærke mens smerter den dag jeg forventede mens, men der kommer ingenting.

Jeg håber det er positivt, men ja man vil heller ikke håbe for meget - man bliver bare så skuffet ellers.

Anmeld

12. august 2012

Cosmo&Maia

Jeg testede positiv med en ÆL-test kl 6 i morges, så vi er i fuld gang

Anmeld

12. august 2012

NNGG

Jeg har fået fortaget en abort (da jeg var 21. Uge henne) det er lidt over 4 uge siden nu. Blødningen stoppede for 10 uger siden. Min kæreste og jeg har valgt ikke at gå tilbage på prævention, da vi med tiden gerne vil vente os igen. 

Jeg ved jo så ikke hvornår jeg kan teste, da jeg ikke har haft mens siden aborten - så jeg kender ikke min cyklus.

Har en del hovedpine og ondt i maven - ligesom sidst jeg blev gravid. 

Men nu må vi se :-)

Anmeld

12. august 2012

NNGG

NNGG skriver:

Jeg har fået fortaget en abort (da jeg var 21. Uge henne) det er lidt over 4 uge siden nu. Blødningen stoppede for 10 uger siden. Min kæreste og jeg har valgt ikke at gå tilbage på prævention, da vi med tiden gerne vil vente os igen. 

Jeg ved jo så ikke hvornår jeg kan teste, da jeg ikke har haft mens siden aborten - så jeg kender ikke min cyklus.

Har en del hovedpine og ondt i maven - ligesom sidst jeg blev gravid. 

Men nu må vi se :-)

10 dage siden *

Anmeld

12. august 2012

Sophie90

Cosmo&Maia skriver:

Jeg testede positiv med en ÆL-test kl 6 i morges, så vi er i fuld gang

det kalder jeg at multitaske haha

Anmeld

12. august 2012

Cosmo&Maia

Animalia skriver:

det kalder jeg at multitaske haha

Ja ikk Haah.

Anmeld

12. august 2012

fyn87

IHH Jeg sys det er en hel vildt fantastisk tid, jeg mærke virkelig min krop, både negativt og positivt.. glæder mig til den 20 hvor jeg kan tage en GT... Så spændene

Anmeld

12. august 2012

come2

Miss Church skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.