Gruppe for kommende gravide.. Positive æl.-test i Aug. 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. august 2012

fyn87

Hej alle kommende gravide

Jeg tænkte at det kunne være rart at have nogen at følges med, under den fantastiske rejse vi snart skal igennem..

Jeg selv har haft ægkøsning mellem d.3- 7 aug. og vi har sexet helt vildt. Tirsdag aften fik jeg voldsomme mavesmerter, og havde det som om jeg havde 40 i feber (jeg kogte nærmest, selvom jeg sad udenfor. det varede lige et par timer og der har ikke været noget siden). Siden Onsdag har jeg haft letterer smerter i maven, håber ikke det er ren indbildning..

Så der er 14 dage til GT.. Håber der er nogen i samme båd, og som vil dele lidt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Jupiter

Jeg havde ÆL omkring d. 29 juli, så jeg håber da på at mens ikke dukker op her i weekenden.

Jeg har haft murren - ligesom ved mens - men man har jo lov at holde håbet i live indtil det modsatte er "bevist"

Anmeld

10. august 2012

S86

Jeg skulle gerne have ægløsning omkring d. 13.-18. august.

Så jeg starter med min første test mandag morgen. Nu må vi se om jeg får en positiv en dag dagene 

Men uanset hvad, så skal der sexes i de dage  wooop wooop haha.

Anmeld

12. august 2012

fyn87

Hold da op hvor jeg sys ventetiden er lang.. er på en måde 100% på at dén er der, men samtidig kan jeg ikke tænke, ej det må være ønske tænkning..

Men har sure opstør, stik og jag i maven, kunne næsten ikke rette mig ud idag efter at have kørt bil...

KOM NU TEST DAG

Anmeld

12. august 2012

MariaKyedDK

fyn87 skriver:

Jeg tænkte at det kunne være rart at have nogen at følges med, under den fantastiske rejse vi snart skal igennem..

Jeg selv har haft ægkøsning mellem d.3- 7 aug. og vi har sexet helt vildt. Tirsdag aften fik jeg voldsomme mavesmerter, og havde det som om jeg havde 40 i feber (jeg kogte nærmest, selvom jeg sad udenfor. det varede lige et par timer og der har ikke været noget siden). Siden Onsdag har jeg haft letterer smerter i maven, håber ikke det er ren indbildning..

Så der er 14 dage til GT.. Håber der er nogen i samme båd, og som vil dele lidt ud

jeg har ægløsning omkring d. 20 august, og starter med at teste d. 16 august til den 25 august

Anmeld

12. august 2012

come2

fyn87 skriver:

Jeg havde ÆL den 26 juli ca, er 3 dage over tid og tester imorgen

Anmeld

12. august 2012

MariaKyedDK

come2 skriver:

Jeg havde ÆL den 26 juli ca, er 3 dage over tid og tester imorgen

eij hvor spændene for dig

Husk at komme med opdatering imorgen

Anmeld

12. august 2012

come2

MariaKyedDK skriver:

eij hvor spændene for dig

Husk at komme med opdatering imorgen

Det skal jeg gøre Jeg håber min test når at komme med posten, men der skal ihvertfald nok komme en opdatering

Anmeld

12. august 2012

MariaKyedDK

come2 skriver:

Det skal jeg gøre Jeg håber min test når at komme med posten, men der skal ihvertfald nok komme en opdatering

iiiiih hvor er det godt og spændene 3 dage over tid, må da være MEGET positivt !!

Anmeld

12. august 2012

come2

MariaKyedDK skriver:

iiiiih hvor er det godt og spændene 3 dage over tid, må da være MEGET positivt !!

Min cyklus har været regelmæssig i over 1½ år, så det er meget mærkeligt.

Jeg havde stærke mens smerter den dag jeg forventede mens, men der kommer ingenting.

Jeg håber det er positivt, men ja man vil heller ikke håbe for meget - man bliver bare så skuffet ellers.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.