Anonym skriver:
Hej i skønne kvinder.
Her nogen af jer erfaring med det, at flytte fra hinanden, men stadig være sammen? Hvordan gik det? Flyttede i sammen igen senere eller gik i helt fra hinanden? Ja, fortæl. Kan desværre ikke tillade ano svar, men vil gerne skrive over privaten, hvis i/du er mere for det, bare lige giv besked.
Jeg har personlig altid tænkt, at når man flytter fra hinanden, så er forholdet bare færdig, altså ingen vej tilbage derfra, men i dag er det bare den sidste løsning, vi har været en masse igennem og mistet hinanden og lidt af os selv undervejs, så nu har vi brug for plads, ro og frihed til os selv. Vi kalder det, at finde hinanden og os selv igen 
Vi fandt sammen unge, flyttede sammen nærmest med det samme, fik barn imens vi stadig var unge og "dumme" og er vel til dels vokset fra hinanden eller i hvert fald os selv. Jeg har brug for at finde mig igen, elske mig igen og leve mit liv, hvor der både skal være plads til venner/veninder og kæresten.
Hvis nogen, af forunderlige grunde kan gætte hvem jeg er, så skriv lige til min pb, ikke her i tråden (eller andre tråde) eller på fb. Tak 
Hejsa
Jeg prøvede det med min eks.. Vores forhold var blevet for hverdags agtig, og vi glemte helt bare det at få kysset hinanden...
Vi aftalte at vi ville prøve at flytte hver for sig og så se hvad der vil ske, om vi kunne finde gnisten igen, for vi havde det egentlig meget godt sammen... Men allerede inden vi flyttede hver for dig, blev vi enig en aften (imens vi stod og lavede frikadeller faktisk

) at vi lige så godt kunne slutte forholdet, da vi jo nok vil ende der alligevel... Så det var meget stille og roligt... Nok mit bedste break up.. hehe..
Så her valgte vi at stoppe allerede inden vi var flyttet...
Anmeld