flytte hver for sig, men stadig være sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder.

Her nogen af jer erfaring med det, at flytte fra hinanden, men stadig være sammen? Hvordan gik det? Flyttede i sammen igen senere eller gik i helt fra hinanden? Ja, fortæl. Kan desværre ikke tillade ano svar, men vil gerne skrive over privaten, hvis i/du er mere for det, bare lige giv besked.

Jeg har personlig altid tænkt, at når man flytter fra hinanden, så er forholdet bare færdig, altså ingen vej tilbage derfra, men i dag er det bare den sidste løsning, vi har været en masse igennem og mistet hinanden og lidt af os selv undervejs, så nu har vi brug for plads, ro og frihed til os selv. Vi kalder det, at finde hinanden og os selv igen

Vi fandt sammen unge, flyttede sammen nærmest med det samme, fik barn imens vi stadig var unge og "dumme" og er vel til dels vokset fra hinanden eller i hvert fald os selv. Jeg har brug for at finde mig igen, elske mig igen og leve mit liv, hvor der både skal være plads til venner/veninder og kæresten.

Hvis nogen, af forunderlige grunde kan gætte hvem jeg er, så skriv lige til min pb, ikke her i tråden (eller andre tråde) eller på fb. Tak

Hejsa

Jeg prøvede det med min eks.. Vores forhold var blevet for hverdags agtig, og vi glemte helt bare det at få kysset hinanden...

Vi aftalte at vi ville prøve at flytte hver for sig og så se hvad der vil ske, om vi kunne finde gnisten igen, for vi havde det egentlig meget godt sammen... Men allerede inden vi flyttede hver for dig, blev vi enig en aften (imens vi stod og lavede frikadeller faktisk ) at vi lige så godt kunne slutte forholdet, da vi jo nok vil ende der alligevel... Så det var meget stille og roligt... Nok mit bedste break up.. hehe..

Så her valgte vi at stoppe allerede inden vi var flyttet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Hejsa

Jeg prøvede det med min eks.. Vores forhold var blevet for hverdags agtig, og vi glemte helt bare det at få kysset hinanden...

Vi aftalte at vi ville prøve at flytte hver for sig og så se hvad der vil ske, om vi kunne finde gnisten igen, for vi havde det egentlig meget godt sammen... Men allerede inden vi flyttede hver for dig, blev vi enig en aften (imens vi stod og lavede frikadeller faktisk ) at vi lige så godt kunne slutte forholdet, da vi jo nok vil ende der alligevel... Så det var meget stille og roligt... Nok mit bedste break up.. hehe..

Så her valgte vi at stoppe allerede inden vi var flyttet...

Lyder også som et dejligt roligt et. I har ikke fortrudt overhovedet?

Anmeld

9. august 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Lyder også som et dejligt roligt et. I har ikke fortrudt overhovedet?

Nej..

Vi har været super gode venner.. Havde lige en efterfølgende periode hvor vi var lidt sammen.. Men fandt stille og rolig ud af at vi var vokset fra hinanden.. Og idag er kontakten gledet ud.. Er også 8 år siden efterhåndn :-)

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Nej..

Vi har været super gode venner.. Havde lige en efterfølgende periode hvor vi var lidt sammen.. Men fandt stille og rolig ud af at vi var vokset fra hinanden.. Og idag er kontakten gledet ud.. Er også 8 år siden efterhåndn :-)

Okay, kun dejligt i ikke sluttede i had eller misundelse.

Anmeld

9. august 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Tak, ja prøver at holde detaljerne lidt væk, indtil det hele er fastlagt, selvom det jo nærmest er på plads, skal bare have det endelige ok fra banken.

Stor respekt for at du ikke ønsker at gå i detaljer, det var heller ikke det jeg efterlyste -i tilfælde af at du troede det...

Jeg håber for jer at det bliver en rigtig god løsning for jer

Anmeld

9. august 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

Helt i orden, det er også bare hårdt og vi frygter folks reaktion bliver noget ala dine (og tidligere) mine tanker, tror jeg overreagerende lidt også, undskyld

:-)

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Stor respekt for at du ikke ønsker at gå i detaljer, det var heller ikke det jeg efterlyste -i tilfælde af at du troede det...

Jeg håber for jer at det bliver en rigtig god løsning for jer

Det regnede jeg heller ikke med du troede/mente, hehe. Tænker bare hvis nu nogen kan finde indlægget og de så kan læse sig frem til, at det er mig.

Det håber jeg også, tak

Anmeld

10. august 2012

morbibi

Anonym skriver:

Må jeg sende en pb?

selvfølgelig må du det

Anmeld

14. august 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, det sker jo, selvom man ikke håber det. De er vel begge to i dag glade for valget?

Ja, de er begge i nye forhold og det har været godt for dem

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ja, de er begge i nye forhold og det har været godt for dem

Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.