UnderCover35 skriver:
Nej det var egentligt ikke blevet voldsomt meget bedre selvom jeg flyttede tilbage til vores fælles lejlighed men jeg synes jeg burde den gang...
Det skal dog siges at de problemer vi havde dengang var nogle man ikke kunne løse ved kun at flytte fysisk fra hinanden men der skulle ha været noget terapi til, hvis det overhovedet skulle ha haft en chance for at blive bedre - det vidste vi nok bare ikke dengang.
Jeg kender dog til mennesker der i mange år har levet med, at have hver deres bolig hvor det er det der skal til for at de er gode sammen.
Man kan jo godt elske hinanden over alt på jorden uden at kunne være i stand til at have et reelt samliv som i at bo under samme tag.
Man skal jo heldigvis ikke bo sammen for at være rigtige kærester/ægtefolk/en familie og hvad resten af verden synes om lige jeres valg og metode er i sidste ende fuldstændigt ligemeget hvis det fungerer for jer 
Tror også, at hvis vi skal flytte sammen igen, så skal der en 3. person ind over, men lige nu er penge ikke til det, før han minimum har 25 timer i ugen, for han det, så skal vi bare i gang med det samme, synes vi skylder alle det og tror det er godt for alle forhold, at lige komme forbi en parterapeut en gang.
Det jo det, nogen lever bedst på en måde og andre på en anden, vi har bare brug for at lære at leve igen, så at sige
Anmeld