Becks skriver:
Hvordan kan det være han har slettet sig?
Nu du fortæller moderen også er sådan, så ville jeg kontakte kommunen og lave en anonym indberetning, gem billedet fra facebook og send det evt. med...
Nogle drenge gør det bare for at være seje, men selvfølgelig skal moderen reagere på det...
Min nevø er 14 år, han fortalte selv min søster at han havde prøvet at ryge hash med sine venner 3 gange... Han ryger det ikke mere, det skulle bare prøves..
Det er bestemt ikke frivilligt.!
Vi kan se, at der på den IP adresse du logger på fra, er oprettet flere profiler. Flere forhold omkring disse profiler, har vagt vores interesse.
- Det skrev en moderator bla. igår. Ja, det er rigtig nok at den er oprettet fra samme computer, da han har været så smart, at få virus på sin egen. Vi er også på fra samme netværk, da vi bor på samme grund. Vi er skam to personer og vi er dem vi udgiver os for at være, det må i ikke være i tvivl om. Han ringede igår aftes og var stik tosset over, at han ikke kunne logge ind via sin telefon, så jeg måtte jo herind og kigge og så var der en mail fra staff. Jeg har svaret tilbage, fortalt hvordan det forholder sig, men intet svar fået tilbage endnu. Han skulle gerne være tilbage snart
Er i fuld gang med indberetningen og den bliver sendt afsted imorgen.
Ved godt, at nogen bare prøver det, men jeg kender bare hans mor..
Anmeld