Er forarget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

eliasmum

Og så håber jeg din søn er ok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

MorAnna.

Kay skriver:

jeps... du kan ringe der til og høre hvordan du gør... det skal nemlig være skriftlig

Tak, det vil jeg gøre..

Anmeld

8. august 2012

MorAnna.

eliasmum skriver:

Og så håber jeg din søn er ok...

Det er han, han er frygtløs på sådanne punkter. Han sidder her ved siden af, og skraldgriner af sin far

Anmeld

9. august 2012

MortilCilas

MorAnna. skriver:

Ja! Ringede til hans mor(min søster) og der fik jeg så verdens største møgfald! Jeg skulle i hvert fald ikke blande mig i, hvad hendes børn rendte rundt og lavede.. Jamen undskyld da Forventede egentlig heller ikke andet, hun både drikker og ryger i store mængder. Stakkels børn

Erj du er jo bare bekymret altså! Helt ærligt hvad bilder hun sig ind?

Anmeld

9. august 2012

Karo

MorAnna. skriver:

Det er han, han er frygtløs på sådanne punkter. Han sidder her ved siden af, og skraldgriner af sin far

Hvor gammel er din søn ?

Anmeld

9. august 2012

chael

Ja jeg havde meldt det til facebook. Evt gem billede og snak med moderne om det!!

Om ikk andet, så skrive eller ring til kommunen, for det er total slet ikke ok, det der!!

Anmeld

9. august 2012

Frk. Himmelblå

MorAnna. skriver:

Jeg sad lige og kiggede rundt på facebook og på min startside kommer der et billede frem af min nevø, som sidder og ryger en joint ved siden af sin lillebror på 4 år! Min nevø er først lige fyldt 13 og skal til at i 7. klasse! Han har selv lagt billedet ind, og har tilføjet teksten:Chiller med lil'bro'! Man er slet ikke ikke i tvivl om, hvad han sidder og ryger.

Hvad er det for noget!? Er dybt forarget! Hold op de starter tidligt nu til dags! FØJ!

Heldigvis lyder det lidt som om, din nevø gør det for at blære sig lidt. Derfor tænker jeg også, at det er lidt iscenesat. Det kan da måske være formildende. 

Jeg kan da huske, da man var ganske ung, og mange af drengene gjorde et langt større nummer ud af at fortælle - på den hemmeligvigtige måde - at nu skulle de ud at ryge hash - end de egentig gjorde af at ryge det ene gram, de var 14 om at dele... Det var nok mest af alt et ritual for at opnå sejheds-point fra hinanden, tænker jeg.

Naturligvis går det galt for nogen, og min 13-årige så jeg helst ikke i nærheden af en joint - eller noget som helst rusmiddel for den sags skyld - men det kan nu alligevel godt vise sig at være ganske uskyldigt. Heldigvis da.

Anmeld

9. august 2012

Bassemor<3

Simpelthen for langt ude ! en på 13 skal hverken ryge joints eller alm. smøger ! ja det synes jeg jo så ikke man skal på noget tidspunkt, rygning er det klammeste der findes, folk der ryger stinker af tobak og det sidder i ALT.

Sorry, så fik i lige min mening om rygning også. ..

Anmeld

9. august 2012

MorAnna.

Karo skriver:

Hvor gammel er din søn ?

Atten imorgen

Anmeld

9. august 2012

Becks

MorAnna. skriver:

Atten imorgen

Hvordan kan det være han har slettet sig?

Nu du fortæller moderen også er sådan, så ville jeg kontakte kommunen og lave en anonym indberetning, gem billedet fra facebook og send det evt. med...

Nogle drenge gør det bare for at være seje, men selvfølgelig skal moderen reagere på det...

Min nevø er 14 år, han fortalte selv min søster at han havde prøvet at ryge hash med sine venner 3 gange... Han ryger det ikke mere, det skulle bare prøves..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.