Er forarget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.468 visninger
51 svar
0 synes godt om
8. august 2012

MorAnna.

Jeg sad lige og kiggede rundt på facebook og på min startside kommer der et billede frem af min nevø, som sidder og ryger en joint ved siden af sin lillebror på 4 år! Min nevø er først lige fyldt 13 og skal til at i 7. klasse! Han har selv lagt billedet ind, og har tilføjet teksten:Chiller med lil'bro'! Man er slet ikke ikke i tvivl om, hvad han sidder og ryger.

Hvad er det for noget!? Er dybt forarget! Hold op de starter tidligt nu til dags! FØJ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Janni.

WHAT?!?!? Det er sq godt nok tidligt! 

Anmeld

8. august 2012

Loa

MorAnna. skriver:

Jeg sad lige og kiggede rundt på facebook og på min startside kommer der et billede frem af min nevø, som sidder og ryger en joint ved siden af sin lillebror på 4 år! Min nevø er først lige fyldt 13 og skal til at i 7. klasse! Han har selv lagt billedet ind, og har tilføjet teksten:Chiller med lil'bro'! Man er slet ikke ikke i tvivl om, hvad han sidder og ryger.

Hvad er det for noget!? Er dybt forarget! Hold op de starter tidligt nu til dags! FØJ!

Puha suuuuuuk. Det er skrækkeligt så travlt de unge har med at blive voksne....

Gruer for Isabella når hun bliver pre-teen

Anmeld

8. august 2012

MortilCilas

MorAnna. skriver:

Ja de starter rigtig tidligt

Anmeld

8. august 2012

MorAnna.

Loa skriver:

Puha suuuuuuk. Det er skrækkeligt så travlt de unge har med at blive voksne....

Gruer for Isabella når hun bliver pre-teen

Det er godt nok trist!

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Sørgeligt

Anmeld

8. august 2012

Joan ( Smallie )

Altså jeg var 12 da jeg startet med at ryge. Så ved da ikke om de starter tidligere idag end vi gjorde der er nok bare flere der opdager det.

Anmeld

8. august 2012

ONKC

Mor, jeg så ham idag inde i byen da jeg var på vej hjem fra svømmehallen. Jeg var både et svin, idiot, en forpulede mors dreng, fordi jeg ikke ville gå ind og købe cigaretter til ham! 

Anmeld

8. august 2012

MorAnna.

MortilCilas skriver:

Ja de starter rigtig tidligt

Helt vildt

Anmeld

8. august 2012

MorAnna.

MorDk skriver:

Sørgeligt

Meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.