God-hjertet? kig her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Rikkeas

Carina1984 skriver:

Har du snakket med din dpmor? Vores sagde fra starten at hun altså er meget fleksibel med at ændre åbningstiderne en smule hvis man virkelig har behov for hjælp.

Ja, og hun siger ingenting, andet end at jeg må ringe til kontoret.

Og hun lukker 1615 - og jeg kan først være der kl 17 om mandagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

EnGodMor

Jeg kan godt se at din datter her flyttet en del gange, men hvis det var mig, ville jeg finde en dagplejer som havde de åbningestider jeg havde behov for.

Jeg kan fulde ud følge dig i at det er længe din datter skla være i dp nogen af dagene, men små børn har ingen fornemmelse af hvor længe de er der

Men jeg tror det ville være bedre og flytte til en dp med de behov du har for åbningstiderne for det er jo ikke sikkert at en babysitter holder ord...

Måske hun forbliver væk,så du IGEN skal finde en ny. Hun kan  blive syg, så du i det tilfælde må tage fri før, og selv hente din datter alligevel.

I bund og grund tror jeg at det på sigt ville være længt bede og flytte hende EN SIDSTE gang håber du finder en go løsning for jer begge to

Anmeld

12. august 2012

EnGodMor

lige en anden ting... kan din kæreste/mand ikke hente de to dage du har behov for det???

Anmeld

12. august 2012

Rikkeas

engodmor skriver:

lige en anden ting... kan din kæreste/mand ikke hente de to dage du har behov for det???

Ja, det har du sådan set ret i. Ved en babysitter kan der også opstå problemer

Jo, han henter hende for mig i starten.. Så det gav mig da en dæmper på

Anmeld

12. august 2012

EnGodMor

Rikkeas skriver:

Ja, det har du sådan set ret i. Ved en babysitter kan der også opstå problemer

Jo, han henter hende for mig i starten.. Så det gav mig da en dæmper på

Kan han ikke hente fast de to dage`?? eller arbejder han os længe

Anmeld

13. august 2012

Rikkeas

engodmor skriver:

Kan han ikke hente fast de to dage`?? eller arbejder han os længe

Han tager dem i første omgang, ja. Men nej, han er arbejdsløs, men starter nok snart arbejde, så det er ret uvist - og jeg vil gerne gå i vished og ikke uvished :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.