RGN skriver:
Har du overvejet at skifte til en dagplejer/vuggestue som ikke lukker så tidligt?
15:15 synes jeg er meget tidligt for en dagplejemor at have fyraften 
Sagen er bare, at i Januar blev vores dagplejemor sygemeldt på ubestemt tid, så Silja var i gæstepleje i ca 8 uger - og i gæstepleje for gæstepleje, så hun var vidt omkring.
Desuden var vi selv flyttet til et andet sted i byen, og boede nu i et nyt område fuld af andre dagplejere, så man besluttede at de børn der var i den syge dagplejemors omsorg, skulle flyttes permanent, så de ikke lagde gæsteplejerne til last i så lang tid, da de fleste kørte med 5 børn hver dag - det var for hårdt og det tog plads for andre gæstebørn i samme område.
Nå, så fik vi ny dagplejemor i Marts måndede - det betød igen at hun skulle møde nye ansigter over det hele, og ny legestue og gæstedagplejere.
Dagplejemoren lukker 16:15 ( fredag dog 15:30) men jeg synes bare personligt, at det er en meget lang dag for min datter, hvis hun skal være der fra 7:30 til 16:15 ( måske nogle sys det er normalt men jeg sys det er for meget) Så jeg vil ikke gerne til at flytte hende igen igen igen 
Anmeld