God-hjertet? kig her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvis vi havde boet i samme by, havde jeg gerne hentet din datter.

Har du ingen familie/venner/spejder piger/håndbold piger, du kan spørge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Øv, at du bor så langt væk.. Ellers havde jeg kendt en der nok rigtig gerne ville

Anmeld

10. august 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Har du overvejet at skifte til en dagplejer/vuggestue som ikke lukker så tidligt?

15:15 synes jeg er meget tidligt for en dagplejemor at have fyraften

Anmeld

10. august 2012

Rikkeas

PT skriver:

Hvis vi havde boet i samme by, havde jeg gerne hentet din datter.

Har du ingen familie/venner/spejder piger/håndbold piger, du kan spørge?

Jeg bor 125 km fra mine venner og min familie, som godt kunne havde hjulpet mig hvis jeg stadig boede hjemme

Men jeg kender ikke ret mange herovre, og de venner jeg har, har også deres eget liv at se til.

Det er mega rodet, og det dræber mig

Anmeld

10. august 2012

Rikkeas

rikkeregnbue skriver:

Øv, at du bor så langt væk.. Ellers havde jeg kendt en der nok rigtig gerne ville

Ja, det er godt nok trist så

Anmeld

10. august 2012

Rikkeas

RGN skriver:

Har du overvejet at skifte til en dagplejer/vuggestue som ikke lukker så tidligt?

15:15 synes jeg er meget tidligt for en dagplejemor at have fyraften

Sagen er bare, at i Januar blev vores dagplejemor sygemeldt på ubestemt tid, så Silja var i gæstepleje i ca 8 uger - og i gæstepleje for gæstepleje, så hun var vidt omkring.

Desuden var vi selv flyttet til et andet sted i byen, og boede nu i et nyt område fuld af andre dagplejere, så man besluttede at de børn der var i den syge dagplejemors omsorg, skulle flyttes permanent, så de ikke lagde gæsteplejerne til last i så lang tid, da de fleste kørte med 5 børn hver dag - det var for hårdt og det tog plads for andre gæstebørn i samme område.

Nå, så fik vi ny dagplejemor i Marts måndede - det betød igen at hun skulle møde nye ansigter over det hele, og ny legestue og gæstedagplejere.

Dagplejemoren lukker 16:15 ( fredag dog 15:30) men jeg synes bare personligt, at det er en meget lang dag for min datter, hvis hun skal være der fra 7:30 til 16:15 ( måske nogle sys det er normalt men jeg sys det er for meget) Så jeg vil ikke gerne til at flytte hende igen igen igen

Anmeld

10. august 2012

Lone Jakobsen

Rikkeas skriver:

Sagen er bare, at i Januar blev vores dagplejemor sygemeldt på ubestemt tid, så Silja var i gæstepleje i ca 8 uger - og i gæstepleje for gæstepleje, så hun var vidt omkring.

Desuden var vi selv flyttet til et andet sted i byen, og boede nu i et nyt område fuld af andre dagplejere, så man besluttede at de børn der var i den syge dagplejemors omsorg, skulle flyttes permanent, så de ikke lagde gæsteplejerne til last i så lang tid, da de fleste kørte med 5 børn hver dag - det var for hårdt og det tog plads for andre gæstebørn i samme område.

Nå, så fik vi ny dagplejemor i Marts måndede - det betød igen at hun skulle møde nye ansigter over det hele, og ny legestue og gæstedagplejere.

Dagplejemoren lukker 16:15 ( fredag dog 15:30) men jeg synes bare personligt, at det er en meget lang dag for min datter, hvis hun skal være der fra 7:30 til 16:15 ( måske nogle sys det er normalt men jeg sys det er for meget) Så jeg vil ikke gerne til at flytte hende igen igen igen

så du mangler kun en til at hjælpe dig fordi din datter ikke skal være der for længe? (forstår jeg dig ret)

jeg tænker nemlig at din datter vel har det bedre ved en dagplejer hun er tryg ved, end ved en ny person der skal hente og tage hende med hjem. (men det kan være jeg misforstår dig) hvis din datter er glad for sin dagpleje er det ikke synd at hun er der mange timer. det er jo en tryg base for hende.

Anmeld

10. august 2012

Lone Jakobsen

hov kan se at du jo alligevel ikke kan nå det med dine arbejdstider. så se bare bort fra mit indlæg overfor

Anmeld

11. august 2012

Rikkeas

Lone Jakobsen skriver:

så du mangler kun en til at hjælpe dig fordi din datter ikke skal være der for længe? (forstår jeg dig ret)

jeg tænker nemlig at din datter vel har det bedre ved en dagplejer hun er tryg ved, end ved en ny person der skal hente og tage hende med hjem. (men det kan være jeg misforstår dig) hvis din datter er glad for sin dagpleje er det ikke synd at hun er der mange timer. det er jo en tryg base for hende.

Det er derfor at jeg ikke vil have hende flyttet over til en VS eller anden DP :/

Anmeld

11. august 2012

>>Carina<<

Har du snakket med din dpmor? Vores sagde fra starten at hun altså er meget fleksibel med at ændre åbningstiderne en smule hvis man virkelig har behov for hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.