God-hjertet? kig her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.668 visninger
35 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Rikkeas

Jeg er så uheldig at være havnet i en lorte-situation, for jeg får to gange om ugen problemer med at nå at hente min datter fra dagplejen, før hun lukker, da jeg har sent fri fra skole.

Jeg har ikke specielt mange penge, så jeg kan kun tilbyde 100 kr for de to dage om ugen.

Jeg er meget desperat, og har brug for at finde en god løsning hurtigt.

Har du lyst til at hjælpe mig - og bor du i Odense?

Så kontakt mig gerne - HURTIGT.. 

Jeg har brug for dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Team Putte

Rikkeas skriver:

Jeg er så uheldig at være havnet i en lorte-situation, for jeg får to gange om ugen problemer med at nå at hente min datter fra dagplejen, før hun lukker, da jeg har sent fri fra skole.

Jeg har ikke specielt mange penge, så jeg kan kun tilbyde 100 kr for de to dage om ugen.

Jeg har brug for dig...

Lav sedler og sæt op på opslagstavlerne i div. supermarkeder, det tror jeg du får mere held med

Husk at skrive hvor lang tid det er og at det er 50 kr pr. gang, så får du kun seriøse henvendelser

Anmeld

8. august 2012

FrkT

Hvad med at slå en annonce op efter en barnepige? Sådan en 12-14 årig pige vil sikkert gerne tjene 100 kr om ugen.

Anmeld

8. august 2012

Rikkeas

Team Putte skriver:

Lav sedler og sæt op på opslagstavlerne i div. supermarkeder, det tror jeg du får mere held med

Husk at skrive hvor lang tid det er og at det er 50 kr pr. gang, så får du kun seriøse henvendelser

Jeg har det ikke specielt godt med at sætte sådan en besked op i et supermarked. 

Der findes mange mærkelige mennesker, så vil jeg hellere gøre det den her vej, hvor der måske er nogen der kender nogen, du ved.. 

Men kan da oplyse til dem der evt læser med at det er Mandag og Fredag, at Silja skal hentes 15:15 i dagplejen der ligger 900 meter fra vores hjem. Jeg har fri hhv 1630 og 1530 

Anmeld

8. august 2012

Rikkeas

FrkT skriver:

Hvad med at slå en annonce op efter en barnepige? Sådan en 12-14 årig pige vil sikkert gerne tjene 100 kr om ugen.

Herinde, eller hvor mener du? 

Anmeld

8. august 2012

Team Putte

Rikkeas skriver:

Jeg har det ikke specielt godt med at sætte sådan en besked op i et supermarked. 

Der findes mange mærkelige mennesker, så vil jeg hellere gøre det den her vej, hvor der måske er nogen der kender nogen, du ved.. 

Men kan da oplyse til dem der evt læser med at det er Mandag og Fredag, at Silja skal hentes 15:15 i dagplejen der ligger 900 meter fra vores hjem. Jeg har fri hhv 1630 og 1530 

Du får jo mulighed for at tage en samtale med dem før du ansætter

Herinde kan der jo oz være mærkelige iblandt, som anbefaler andre mærkelige

Men held og lykke med det

Anmeld

8. august 2012

FrkT

Rikkeas skriver:

Herinde, eller hvor mener du? 

Nej evt. som opslag i dit lokale supermarked, på overbygningen af den nærmeste skole - sådan noget. Og så findes der en masse onlinesider, hvor folk søger efter jobs som barnepige eller familier søger efter en barnepige. Prøv at kigge på dem herunder:

http://nannys.dk/

http://www.ung-i-huset.dk/dk/default.aspx

http://www.minbabysitter.dk/

http://www.byensbedstebabysitter.dk/

Anmeld

8. august 2012

Noahmor

Rikkeas skriver:

Jeg har brug for dig...

Hvor bor du henad i Odense?

Har en bonusdatter, som det måske kunne været noget for, men det kræver at det er i nærheden af dem.

Anmeld

8. august 2012

Dinna88

Kan du ikke lave en aftale med en forælder i dagplejen?

JEG ville gerne, men der er sgu lidt langt!!

Anmeld

8. august 2012

Rikkeas

Noahmor skriver:

Hvor bor du henad i Odense?

Har en bonusdatter, som det måske kunne været noget for, men det kræver at det er i nærheden af dem.

Herlud trolles vej - odense sø.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.