Desperation--

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

En fra mit hold foreslog det, men sagde det kostede noget med 40.000? Det har vi desværre ikke p.t... Og vil nok tage os omkring 1 år i hvert fald at spare op til..

IUI koster ikke så meget. hvis I begge har henvisning så kan I på forskellige private klinikker få det gratis (hvis de har samarbejde med sygesikringen) Ellers er der jo altid det offentlige hvor der er 3 gratis forsøg. Selv hvis I vælger det private og selv vil betale koster det ikke mere end måske 2000 kr pr. insiminering (og så til homonerne) Men som nævnt er der flere mulighed for at få det gratis i første omgang. Snak med lægen om det, så kan han/hun helt sikkert hjælpe jer.

Pengene jeres ven har talt om, er hvis I f.eks skal have IVF og efter I har fået de 3 gratis forsøg hos det offentlige gerne vil fortsætte selv, så er det hvad det koster for f.eks 3 gange "pakke" hos det private. Men i første omgang så få en henvisning og så vil I blive undersøgt begge to og så kan de (klinikken/sygehuset) anbefale jer hvilken vej I skal gå, hvis I ønsker at gå i behandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hej alle der læser med.. 

Jeg har virkelig brug for at skrive mine tanker ned efter en hektisk morgen.. 

I morges vågnede jeg og tænkte "Ej, nu må du sgu godt teste, bare lige for sjov, det kunne jo være". Så jeg skyndte mig ud ad sengen og ud på toilette tog en test og tissede intensivt  Der kom en rød streg som var meget tydlig og en lille fin lyserød en ved siden af. Min mand og jeg har prøvet i meget lang tid nu og jeg var fuldstændig oppe at køre så jeg løb ind til ham og sagde " Skat jeg er blevet gravid" og nåede at ringe til min bedste veninde som har fulgt mig i tykt og tyndt. Vi er fuldstændig oppe at kører og begynder at planlægge og snakke graviditeten.  Hmmm.. Min mand går så på toilettet og kalder på mig, her kunne han se embalagen fra testen som viser sig at være en ÆL-test   Jeg var ellers sikker på jeg havde brugt dem  alle, så jeg må have kommet til at tage en graviditetstest under mit æl-forløb.. Jeg er fuldstændig færdig og forstår ikke hvordan jeg kan være så forbandet dum.. Orker bare ikke mere! Vi giver op.. 

ikke for at give dig falske forhåbninger, men mine æl teste blev positive da jeg testede og var gravid...

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

Har testet idag.. Der kommer en meget meget ytydelig streg men inden for tiden.. Men aner ikke om det bare er en skyggestreg.. Ved i om test fra Lild giver skyggestreger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.