Desperation--

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Der er jo nogen der får en positiv ÆL test når de er gravide. Har læst flere her inde der har prøvet det for sjovt. Hvor g-testen så også var positiv. 

Ja, men den var jo ikke vildt positiv, og det synes jeg at have læst dem som er gravide og har taget en æl-test er .. Den var jo kun svag "positiv", altså dermed har jeg ike haft æl hvis det var det jeg gik efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

orrr, din stakkel.

øv, man når bare at blive SÅ glad, og så bare så ked af det bagefter.

Det kan jeg virkelig godt følge.

Jeg var selv ved a blive vanvittig desperat og meget frustreret da jeg ikke belv gravid i 9 måneder. Jeg talte dage, skrev ned og alt det der, og jeg blev kun endnu mere desperat.

en dag valgte vi a sætte det på pause og stoppe for en tid og derved stoppe med a skrive mens ned og alt det.... og vups, var den der en måned senere.

Så mit bedste råd (som uden tvivl er det sværeste) -tag det med ro, lad være a tæl og tænk og test hele tiden. Du bliver kun sindsyg.

og dernæst et kæmpe kram, ka virkelig godt forstå at det er svært og man bare har lyst til a give op.

Tak for dit råd.. Har desværre allerede prøvet i 6 måneder hvor jeg fuldstændig har set bort fra det, ikke en gang testet.. Lige meget hjalp det..

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Åh nej hvor trist hvor må det da bare være en hård skuffelse at få

Her prøvede vi også i laaang tid ( 16 mdr ) og jeg havde også opgivet tilsidst og troede ikke jeg kunne blive gravid... måneden efter stod jeg med en fin fin positiv test

At graviditeten så endte i uge 22 er en anden sag og vi prøver nu stille og roligt igen.. ( første cyklus nu )

Men de to streger skal sikkert nok komme til jer på et tidspunkt  Håber det snart lykkes for jer

Det gør mig ondt! Jeg har også tabt 2 gange, "heldigvis" før nakkefolden, men jeg ved hvor dyb sorg det er. Især når man har set hjerteblink.. Vi har haft holdt en pause på 6 måneder hvor vi desværre heller ikke havde heldet med os.. 

Anmeld

8. august 2012

metski83

Anonym skriver:

Ja, men den var jo ikke vildt positiv, og det synes jeg at have læst dem som er gravide og har taget en æl-test er .. Den var jo kun svag "positiv", altså dermed har jeg ike haft æl hvis det var det jeg gik efter

Hmmmm 

Der er jo ikke andet for at tage en g-test, hvis mens ikke dukker op. 

Held og lykke med det. 

Anmeld

8. august 2012

BigHope13

Anonym skriver:

Ja du kan tro det var en lettelse og så fantastisk i det korte øjeblik.. Ren lykke og glæde og vupti så er den taget væk med et smæk.. Er helt nede i kuldkælderen lige nu.. Er faktisk kun 3 plus 4, men har bare følelse af at det ikke bliver denne gang.. Og jeg orker bare ikke flere måneder/år hvor man går og håber og så alligevel ender med at blive skuffet.. Hvorfor skal det være så svært for os? Vi har 1 i forvejen som bare var så nem at få.. Men ved ikke om det har været et mirakel den gang siden det bare ikke sker igen..  Jeg føler mig som en fiasko og jeg føler jeg har tabt, jeg kan ikke bære det mere.. Den følelse når frk rød kommer snigende og testen er negativ er bare ikke til at bære mere..  Måske vi bare skal stoppe her og sige at vi har et barn som er vidunderligt og det er nok.. Det er bare så svært når man har haft drømmen om mange børn tæt op ad hinanden.. Den er knust

Ja det har været noget af en følelsesmæssig rutchetur for dig

hvor længe har i prøvet nu, tænker mig de gange du har tabt og at det fik sp nemt første gang at der muligvis er noget galt. Kunne jo ske du blot skulle javel skyllet æggeledere eller noget i den stil, er ikke så klog på området så vi heller ikke lyde sådan. Men er selv i behandling nu og husker godt mdr inden hvor man intet vidste, andet end at der bare ikke skete en skid.

Ja selvfølgelig vil det bedste være at "opgive" alle baby tankerne og så ville det måske hjælpe en graviditet på vej, men det er lettere sagt end gjort, jeg har prøvet et helt år nu uden at få det til at lykkedes.

Åh ha det er hårdt kan kun tilbyde dig en masse cyper kram

Anmeld

8. august 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

Hej alle der læser med.. 

Jeg har virkelig brug for at skrive mine tanker ned efter en hektisk morgen.. 

I morges vågnede jeg og tænkte "Ej, nu må du sgu godt teste, bare lige for sjov, det kunne jo være". Så jeg skyndte mig ud ad sengen og ud på toilette tog en test og tissede intensivt  Der kom en rød streg som var meget tydlig og en lille fin lyserød en ved siden af. Min mand og jeg har prøvet i meget lang tid nu og jeg var fuldstændig oppe at køre så jeg løb ind til ham og sagde " Skat jeg er blevet gravid" og nåede at ringe til min bedste veninde som har fulgt mig i tykt og tyndt. Vi er fuldstændig oppe at kører og begynder at planlægge og snakke graviditeten.  Hmmm.. Min mand går så på toilettet og kalder på mig, her kunne han se embalagen fra testen som viser sig at være en ÆL-test   Jeg var ellers sikker på jeg havde brugt dem  alle, så jeg må have kommet til at tage en graviditetstest under mit æl-forløb.. Jeg er fuldstændig færdig og forstår ikke hvordan jeg kan være så forbandet dum.. Orker bare ikke mere! Vi giver op.. 

Åh ked af at høre om din fejlatalese Kan levende forestille mig hvor skuffet du er. Har I overvejet behandling. Måske bare IUI i første omgang? Måske er det lige det der skal til for at få drømmebarn nr 2.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

BigBabyWish12 skriver:

Ja det har været noget af en følelsesmæssig rutchetur for dig

hvor længe har i prøvet nu, tænker mig de gange du har tabt og at det fik sp nemt første gang at der muligvis er noget galt. Kunne jo ske du blot skulle javel skyllet æggeledere eller noget i den stil, er ikke så klog på området så vi heller ikke lyde sådan. Men er selv i behandling nu og husker godt mdr inden hvor man intet vidste, andet end at der bare ikke skete en skid.

Ja selvfølgelig vil det bedste være at "opgive" alle baby tankerne og så ville det måske hjælpe en graviditet på vej, men det er lettere sagt end gjort, jeg har prøvet et helt år nu uden at få det til at lykkedes.

Åh ha det er hårdt kan kun tilbyde dig en masse cyper kram

Vi har prøvet i godt 1,5 år nu.. - Da jeg har været en velkendt gæst på hospitalet grundet aborter (Spontane) har jeg fået undersøgt underlivet og de siger at vi bare har været uheldige. Mit underliv er som skabt til at føde børn, er stadig ung endnu og faktisk i den bedste alder til det.. Det er så mærkeligt.. 

Mine tanker kører bare rundt p.t, har bare lyst til at opgive.. Kender du det? Fokusere på noget andet nu.. Glæder mig til at starte på studiet igen og få tankerne lidt derhen i stedet for.. 

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Åh ked af at høre om din fejlatalese Kan levende forestille mig hvor skuffet du er. Har I overvejet behandling. Måske bare IUI i første omgang? Måske er det lige det der skal til for at få drømmebarn nr 2.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

En fra mit hold foreslog det, men sagde det kostede noget med 40.000? Det har vi desværre ikke p.t... Og vil nok tage os omkring 1 år i hvert fald at spare op til..

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Hmmmm 

Der er jo ikke andet for at tage en g-test, hvis mens ikke dukker op. 

Held og lykke med det. 

Tak.. Tog en i dag som var fuldstændig negativ, så regner bare med mens kommer i overmorgen.. 

Anmeld

9. august 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hej alle der læser med.. 

Jeg har virkelig brug for at skrive mine tanker ned efter en hektisk morgen.. 

I morges vågnede jeg og tænkte "Ej, nu må du sgu godt teste, bare lige for sjov, det kunne jo være". Så jeg skyndte mig ud ad sengen og ud på toilette tog en test og tissede intensivt  Der kom en rød streg som var meget tydlig og en lille fin lyserød en ved siden af. Min mand og jeg har prøvet i meget lang tid nu og jeg var fuldstændig oppe at køre så jeg løb ind til ham og sagde " Skat jeg er blevet gravid" og nåede at ringe til min bedste veninde som har fulgt mig i tykt og tyndt. Vi er fuldstændig oppe at kører og begynder at planlægge og snakke graviditeten.  Hmmm.. Min mand går så på toilettet og kalder på mig, her kunne han se embalagen fra testen som viser sig at være en ÆL-test   Jeg var ellers sikker på jeg havde brugt dem  alle, så jeg må have kommet til at tage en graviditetstest under mit æl-forløb.. Jeg er fuldstændig færdig og forstår ikke hvordan jeg kan være så forbandet dum.. Orker bare ikke mere! Vi giver op.. 

ØV, jeg var selv ligeså skuffet igår da mens Kom Vi har også prøvet i 3 år og 5 måneder nu, men har ringet til lægen idag , og sagde at vi giver det 1 måned mere, og hvis mens kommer, så kommer vi til udredning, har allerede fået en tid idag, vi skal derop sammen manden og jeg d. 14 sep. hvis mens dukker op om 26 dage.

men ja det var da os en trsist fejl at få lavet der vil nok selv blive hammer gal på mig selv !!!

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.