Anonym skriver:
Ja du kan tro det var en lettelse og så fantastisk i det korte øjeblik..
Ren lykke og glæde og vupti så er den taget væk med et smæk.. Er helt nede i kuldkælderen lige nu.. Er faktisk kun 3 plus 4, men har bare følelse af at det ikke bliver denne gang.. Og jeg orker bare ikke flere måneder/år hvor man går og håber og så alligevel ender med at blive skuffet.. Hvorfor skal det være så svært for os? Vi har 1 i forvejen som bare var så nem at få.. Men ved ikke om det har været et mirakel den gang siden det bare ikke sker igen..
Jeg føler mig som en fiasko og jeg føler jeg har tabt, jeg kan ikke bære det mere.. Den følelse når frk rød kommer snigende og testen er negativ er bare ikke til at bære mere..
Måske vi bare skal stoppe her og sige at vi har et barn som er vidunderligt og det er nok.. Det er bare så svært når man har haft drømmen om mange børn tæt op ad hinanden.. Den er knust
Ja det har været noget af en følelsesmæssig rutchetur for dig

hvor længe har i prøvet nu, tænker mig de gange du har tabt og at det fik sp nemt første gang at der muligvis er noget galt. Kunne jo ske du blot skulle javel skyllet æggeledere eller noget i den stil, er ikke så klog på området så vi heller ikke lyde sådan. Men er selv i behandling nu og husker godt mdr inden hvor man intet vidste, andet end at der bare ikke skete en skid.
Ja selvfølgelig vil det bedste være at "opgive" alle baby tankerne og så ville det måske hjælpe en graviditet på vej, men det er lettere sagt end gjort, jeg har prøvet et helt år nu uden at få det til at lykkedes.
Åh ha det er hårdt kan kun tilbyde dig en masse cyper kram
Anmeld