Anonym skriver:
Hej alle der læser med..
Jeg har virkelig brug for at skrive mine tanker ned efter en hektisk morgen..
I morges vågnede jeg og tænkte "Ej, nu må du sgu godt teste, bare lige for sjov, det kunne jo være". Så jeg skyndte mig ud ad sengen og ud på toilette tog en test og tissede intensivt
Der kom en rød streg som var meget tydlig og en lille fin lyserød en ved siden af. Min mand og jeg har prøvet i meget lang tid nu og jeg var fuldstændig oppe at køre så jeg løb ind til ham og sagde " Skat jeg er blevet gravid" og nåede at ringe til min bedste veninde som har fulgt mig i tykt og tyndt. Vi er fuldstændig oppe at kører og begynder at planlægge og snakke graviditeten. Hmmm.. Min mand går så på toilettet og kalder på mig, her kunne han se embalagen fra testen som viser sig at være en ÆL-test

Jeg var ellers sikker på jeg havde brugt dem alle, så jeg må have kommet til at tage en graviditetstest under mit æl-forløb.. Jeg er fuldstændig færdig og forstår ikke hvordan jeg kan være så forbandet dum.. Orker bare ikke mere! Vi giver op..
orrr, din stakkel.
øv, man når bare at blive SÅ glad, og så bare så ked af det bagefter.
Det kan jeg virkelig godt følge.
Jeg var selv ved a blive vanvittig desperat og meget frustreret da jeg ikke belv gravid i 9 måneder. Jeg talte dage, skrev ned og alt det der, og jeg blev kun endnu mere desperat.
en dag valgte vi a sætte det på pause og stoppe for en tid og derved stoppe med a skrive mens ned og alt det.... og vups, var den der en måned senere.
Så mit bedste råd (som uden tvivl er det sværeste) -tag det med ro, lad være a tæl og tænk og test hele tiden. Du bliver kun sindsyg.
og dernæst et kæmpe kram, ka virkelig godt forstå at det er svært og man bare har lyst til a give op.

Anmeld