Desperation--

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Anonym trådstarter

Hej alle der læser med.. 

Jeg har virkelig brug for at skrive mine tanker ned efter en hektisk morgen.. 

I morges vågnede jeg og tænkte "Ej, nu må du sgu godt teste, bare lige for sjov, det kunne jo være". Så jeg skyndte mig ud ad sengen og ud på toilette tog en test og tissede intensivt  Der kom en rød streg som var meget tydlig og en lille fin lyserød en ved siden af. Min mand og jeg har prøvet i meget lang tid nu og jeg var fuldstændig oppe at køre så jeg løb ind til ham og sagde " Skat jeg er blevet gravid" og nåede at ringe til min bedste veninde som har fulgt mig i tykt og tyndt. Vi er fuldstændig oppe at kører og begynder at planlægge og snakke graviditeten.  Hmmm.. Min mand går så på toilettet og kalder på mig, her kunne han se embalagen fra testen som viser sig at være en ÆL-test   Jeg var ellers sikker på jeg havde brugt dem  alle, så jeg må have kommet til at tage en graviditetstest under mit æl-forløb.. Jeg er fuldstændig færdig og forstår ikke hvordan jeg kan være så forbandet dum.. Orker bare ikke mere! Vi giver op.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

metski83

Anonym skriver:

Hej alle der læser med.. 

I morges vågnede jeg og tænkte "Ej, nu må du sgu godt teste, bare lige for sjov, det kunne jo være". Så jeg skyndte mig ud ad sengen og ud på toilette tog en test og tissede intensivt  Der kom en rød streg som var meget tydlig og en lille fin lyserød en ved siden af. Min mand og jeg har prøvet i meget lang tid nu og jeg var fuldstændig oppe at køre så jeg løb ind til ham og sagde " Skat jeg er blevet gravid" og nåede at ringe til min bedste veninde som har fulgt mig i tykt og tyndt. Vi er fuldstændig oppe at kører og begynder at planlægge og snakke graviditeten.  Hmmm.. Min mand går så på toilettet og kalder på mig, her kunne han se embalagen fra testen som viser sig at være en ÆL-test   Jeg var ellers sikker på jeg havde brugt dem  alle, så jeg må have kommet til at tage en graviditetstest under mit æl-forløb.. Jeg er fuldstændig færdig og forstår ikke hvordan jeg kan være så forbandet dum.. Orker bare ikke mere! Vi giver op.. 

Det er jeg ked af at høre.

Har du prøvet at tage en graviditets test bagefter ?

Her har vi også kæmpet længe 1 år og 7 måneder. 

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Det er jeg ked af at høre.

Har du prøvet at tage en graviditets test bagefter ?

Her har vi også kæmpet længe 1 år og 7 måneder. 

Nej det har jeg ikke, har "brugt" al min morgen urin på den første test, og tror desværre bare ikke rigtig på det mere. Var også meget overrasket over den var "positiv" for har ingen symptomer har haft..  Har virkelig bare en følelse af at det var det.. 

Anmeld

8. august 2012

BigHope13

Åh nej sikke en skuffelse.

går tit selv og tænker på hvor glad og lettet man bliver når det endelig blive ens tur til at stå med en positiv test.
Og så bagefter bliver det hele taget fra en med det samme øv altså.

Reelt set er chancen der vel stadig. er du over tid? Hvornår forventer du(ikke)mens?

Kæmpe kram få en som også venter på det gyldne øjeblik efter nu 18 mdr.

Anmeld

8. august 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Hej alle der læser med.. 

ØV for en træls fejl at lave, men det sagt så synes jeg ikke du skal dunke dig selv mere i hovedet over den! 

Det er skide hårdt at prøve rigtigt længe og tage en hulens masse negative tests, og glæden når det lykkes er enorm og det gør selvfølgelig skuffelsen ved denne fejl endnu værre i jeres hoveder - det forstår jeg godt!!

Jeg véd godt at det føles som en "lost cause" men ta' en ny test i morgen tidlig og måske er I heldige at den er positiv alligevel 

Anmeld

8. august 2012

Sujan

Ej hvor er der æv.. ih en dum fejl.
Det er skide hårdt når man har prøvet længe og man nærmest bare har lyst til at opgive..

Vi prøvede selv 2,5 år før der var gevinst.

Anmeld

8. august 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Hej alle der læser med.. 

Åh nej hvor trist hvor må det da bare være en hård skuffelse at få

Her prøvede vi også i laaang tid ( 16 mdr ) og jeg havde også opgivet tilsidst og troede ikke jeg kunne blive gravid... måneden efter stod jeg med en fin fin positiv test

At graviditeten så endte i uge 22 er en anden sag og vi prøver nu stille og roligt igen.. ( første cyklus nu )

Men de to streger skal sikkert nok komme til jer på et tidspunkt  Håber det snart lykkes for jer

Anmeld

8. august 2012

metski83

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke, har "brugt" al min morgen urin på den første test, og tror desværre bare ikke rigtig på det mere. Var også meget overrasket over den var "positiv" for har ingen symptomer har haft..  Har virkelig bare en følelse af at det var det.. 

Der er jo nogen der får en positiv ÆL test når de er gravide. Har læst flere her inde der har prøvet det for sjovt. Hvor g-testen så også var positiv. 

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

BigBabyWish12 skriver:

Åh nej sikke en skuffelse.

går tit selv og tænker på hvor glad og lettet man bliver når det endelig blive ens tur til at stå med en positiv test.
Og så bagefter bliver det hele taget fra en med det samme øv altså.

Reelt set er chancen der vel stadig. er du over tid? Hvornår forventer du(ikke)mens?

Kæmpe kram få en som også venter på det gyldne øjeblik efter nu 18 mdr.

Ja du kan tro det var en lettelse og så fantastisk i det korte øjeblik.. Ren lykke og glæde og vupti så er den taget væk med et smæk.. Er helt nede i kuldkælderen lige nu.. Er faktisk kun 3 plus 4, men har bare følelse af at det ikke bliver denne gang.. Og jeg orker bare ikke flere måneder/år hvor man går og håber og så alligevel ender med at blive skuffet.. Hvorfor skal det være så svært for os? Vi har 1 i forvejen som bare var så nem at få.. Men ved ikke om det har været et mirakel den gang siden det bare ikke sker igen..  Jeg føler mig som en fiasko og jeg føler jeg har tabt, jeg kan ikke bære det mere.. Den følelse når frk rød kommer snigende og testen er negativ er bare ikke til at bære mere..  Måske vi bare skal stoppe her og sige at vi har et barn som er vidunderligt og det er nok.. Det er bare så svært når man har haft drømmen om mange børn tæt op ad hinanden.. Den er knust

Anmeld

8. august 2012

LR85

Anonym skriver:

Hej alle der læser med.. 

orrr, din stakkel.

øv, man når bare at blive SÅ glad, og så bare så ked af det bagefter.

Det kan jeg virkelig godt følge.

Jeg var selv ved a blive vanvittig desperat og meget frustreret da jeg ikke belv gravid i 9 måneder. Jeg talte dage, skrev ned og alt det der, og jeg blev kun endnu mere desperat.

en dag valgte vi a sætte det på pause og stoppe for en tid og derved stoppe med a skrive mens ned og alt det.... og vups, var den der en måned senere.

Så mit bedste råd (som uden tvivl er det sværeste) -tag det med ro, lad være a tæl og tænk og test hele tiden. Du bliver kun sindsyg.

og dernæst et kæmpe kram, ka virkelig godt forstå at det er svært og man bare har lyst til a give op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.