Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Ja, det havde jeg også tænkt mig, men så kom min mutti med et oooordentlig bundt persille fra haven, og så var det at jeg var bange for det pludselig sku blive for gammelt
Ja, det havde jeg også tænkt mig, men så kom min mutti med et oooordentlig bundt persille fra haven, og så var det at jeg var bange for det pludselig sku blive for gammelt
Nåååååååå okay Nuvel - persillesauce er også noget nemmere end at lave. Så er du i hvert fald fri for at stå og piske i en halv time
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Du kan sagtens fryse persille og så bruge det i sovs senere Med hensyn til sovsen, så laver jeg den på samme måde som de andre
Du kan sagtens fryse persille og så bruge det i sovs senere Med hensyn til sovsen, så laver jeg den på samme måde som de andre
Nå ja, vidste jeg da egentlig godt man ku
trunte89 skriver: Jeg plejer at tage en halv liter mælk, en lille dl mel og lade det koge op. Så noget salt, peber, sukker og evt,jævne den lidt mere. Og så persille i. Synes det smager lige så godt som hvis den er bagt op.
Jeg plejer at tage en halv liter mælk, en lille dl mel og lade det koge op. Så noget salt, peber, sukker og evt,jævne den lidt mere. Og så persille i. Synes det smager lige så godt som hvis den er bagt op.
Jeg tænker osse det er den metode jeg prøver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128