Hvor længe er i vågen om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Koen.

N1 skriver:

Min dreng var også meget vågen om natten til at starte med

Nu halv sover han mens han får mad, og sover med det samme bagefter.

Jeg hverken tænder lys, eller snakker med ham om natten Det var løsningen her.

Samme her, i starten var han nok vågen ca 1-2 time bagefter

Babser bare så lydløst og hurtigt som vi kan og så er han lige til at ligge igen, men nu er han 12 uger og det er ikke ret tit han vågner om natten mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

twinny

her var de længe vågne. Men det var fordi vi skiftede ble. Men så sagde Sp, vi skulle droppe hvis de kun havde tisset. For de skal lære nat og dag. Self var lyset slukket og vi snakkede ikke.

Anmeld

8. august 2012

modesty

Jeg tror at min dreng var halvanden måned før han holdt op med at have de lange vågne stræk om natten (typisk 1 time). Det er meget normalt når han er så lille - han forstår ikke forskellen mellem dag og nat. Det skal nok gå over. 

Anmeld

8. august 2012

Mor til L&S

Jibbe skriver:

Toke sover også i sin seng i seng eller liften de første timer. Men der ved 3-tiden og frem putter han som regel ved mig - orker ikke det der natteroderi
Men mon ikke også det virker hårdere denne gang når man har en større man snart ved vågner

Jo det tror jeg du har ret i.... Man ved at den store vågner tidligt

Anmeld

8. august 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Her tager det 1/2 -1 time og han vågner ca. Kl. 00.00, kl.04.00 og kl. 06.00 og så gidder han ikke sove mere. Så får ca. 6 timers usammenhængende søvn. Om dagen sover han skide dårligt så jeg er nødt til at sidde med ham i armene og være klar til at gå med ham når han pludselig får ondt i mavsen:0(

Øv din stakkel - det lyder til at være hårdt

Hvordan går det med babserne?

Anmeld

8. august 2012

Mor til L&S

Tak for alle Jeres svar - dejligt at læse at det er sådan flere steder og at det snart bliver bedre

Anmeld

8. august 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Øv din stakkel - det lyder til at være hårdt

Hvordan går det med babserne?

Det er ved at være lidt opslidende. Menidag skal han en tur til kranio sakral terapeut og se om han måske under fødslen har fået en forskudt nakke virvel og det er det der skaber  så meget uro! 

Det går meget bedre! Smerten er væk selvom der gik lidt tid og nu er det næsten bare en lettelse når han dier

Anmeld

8. august 2012

RiUL

Da Oliver var 3 uger, var jeg vågen alt fra 30 minutter til en time. Jeg sad op og ammede (suk) Og han var en langtidsspiser Men bare sørg for at der er mørkt, og lad evt. være med at skifte ble om natten - vi var så "dumme" at skifte bleen, og han blev jo bare mere vågen af det.

Det bliver kun bedre når baby bliver ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.