Hvor længe er i vågen om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Mor til L&S

N1 skriver:

Han bliver puttet i hans lift kl. 21, og så vågner han kl. 4 og kommer over i vores seng og får en flaske og så sover han videre til kl. 7

I starten gav jeg ham flasken hvor han blev i liften, og det havde samme effekt. Men hvis jeg gav ham mad i mens jeg sad med ham, og bagefter lagde ham vågnede han helt op

Det samme her - dog vågner han ved 3 tiden... Tror at ofte vågner han op ved at jeg skal ha ham over i liften igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Jibbe

Mor til Liva skriver:

Det samme her - dog vågner han ved 3 tiden... Tror at ofte vågner han op ved at jeg skal ha ham over i liften igen

Toke sover også i sin seng i seng eller liften de første timer. Men der ved 3-tiden og frem putter han som regel ved mig - orker ikke det der natteroderi
Men mon ikke også det virker hårdere denne gang når man har en større man snart ved vågner

Anmeld

7. august 2012

-Sigrid-

Vores datter sov i vores seng til hun var knap 6 måneder, og der ammede jeg hende om natten og var vågen knap 5 minutter hver nat

Nu sover hun fra 20.30/21.30 til 6.00 og skal max have sutten 3 gange. Hun sover på eget værelse

Anmeld

7. august 2012

Rikke S

Jeg sov med Noah ved babsen, og det var sjældent nogen af os vågnede helt, han tog bare hvad han ville, og så lagde jeg ham til den anden side (skiftede bryst) for hver gang . Da han blev 6 mdr kom han ind på sit eget værelse og har sovet igennem siden (12-15 timer hver nat - kun afbrudt af et mareridt eller tab af sut en gang imellem).

Anmeld

7. august 2012

Annana89

Her tager det 1/2 -1 time og han vågner ca. Kl. 00.00, kl.04.00 og kl. 06.00 og så gidder han ikke sove mere. Så får ca. 6 timers usammenhængende søvn. Om dagen sover han skide dårligt så jeg er nødt til at sidde med ham i armene og være klar til at gå med ham når han pludselig får ondt i mavsen:0(

Anmeld

7. august 2012

samantha1986

Mor til Liva skriver:

Når baby skal ha mad?

Her kan det nogen gange vare en halv time - 2 timer...

Sys nogen gange at det kan være svært at få ham til at sove igen.. Han er 3 uger.

Vores datter er 2 måneder og får flaske. Om natten så når jeg tager hende bliver hun skiftet, får mad og falder i søvn hos mig. Det tage tage fra 20 min til en time alt efter hvor træt hun er. 

Anmeld

8. august 2012

N1

Mor til Liva skriver:

Ja det kan godt ske Vi bøvser heller ikke om natten mere for det vækkede ham også.

Anmeld

8. august 2012

LR85

Min dreng er 7 uger og selve amningen vare højest en halv time, men som du skriver kan det være svært at få ham til a sove igen.

Det hjælper oftest at svøbe ham og vugge ham med en stofble over hoved (som ma tager væk når han er faldet i søvn)

så tager det ca 15 min

Anmeld

8. august 2012

Masig

Mor til Liva skriver:

Når baby skal ha mad?

Her kan det nogen gange vare en halv time - 2 timer...

Sys nogen gange at det kan være svært at få ham til at sove igen.. Han er 3 uger.

Her får han flaske og det tager vel 20-30 minutter tror jeg... har faktisk ikke lige taget tid på det... Men jeg kan også have svært ved at få ham til at falde til ro igen bagefter... han ligger og roder rundt og små klynker lang tid efter, selvom han halvsover mens han spiser... Han er også 3 uger....

Anmeld

8. august 2012

Tulle28

Ca. 1 time ad gangen i den alder - kl. 23, 2.00 og 5.00:-( Så lærte jeg at ligge ned og amme og så gik det meget bedre:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.