Hvor længe er i vågen om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Mor til L&S

Når baby skal ha mad?

Her kan det nogen gange vare en halv time - 2 timer...

Sys nogen gange at det kan være svært at få ham til at sove igen.. Han er 3 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

N1

Mor til Liva skriver:

Når baby skal ha mad?

Sys nogen gange at det kan være svært at få ham til at sove igen.. Han er 3 uger.

Min dreng var også meget vågen om natten til at starte med

Nu halv sover han mens han får mad, og sover med det samme bagefter.

Jeg hverken tænder lys, eller snakker med ham om natten Det var løsningen her.

Anmeld

7. august 2012

Eliza

Ammer mens jeg ligger i sengen og sovet, så er vågen ca 3 min sammenlagt på hele natten. Altså den tid det tar af få ham over i sengen og smide en yvs i hans mund 

Anmeld

7. august 2012

Mor til Ella

Mor til Liva skriver:

Når baby skal ha mad?

Her har det aldrig tager mere end max 15 min pr gang. Og det var både da jeg ammede og med flaske.

Ammer du i sengen eller tager du ham op????

Hun har dog pludselig fået en ide m at skal have mad mellem 2-4 gange pr nat, ellers har det altid kun været en gang ØV

Anmeld

7. august 2012

Mor til L&S

N1 skriver:

Min dreng var også meget vågen om natten til at starte med

Nu halv sover han mens han får mad, og sover med det samme bagefter.

Jeg hverken tænder lys, eller snakker med ham om natten Det var løsningen her.

Vi tænder heller ikk lys ell snakker til ham... Hvor gammel er han nu?

Anmeld

7. august 2012

Mor til L&S

Eliza skriver:

Ammer mens jeg ligger i sengen og sovet, så er vågen ca 3 min sammenlagt på hele natten. Altså den tid det tar af få ham over i sengen og smide en yvs i hans mund 

Ok, så han sovervidere i Jeres seng?

Sander halv sover også nårhan har spist, men vågner nogen gange helt op efter amningen..

Anmeld

7. august 2012

Mor til L&S

Mor til Ella skriver:

Her har det aldrig tager mere end max 15 min pr gang. Og det var både da jeg ammede og med flaske.

Ammer du i sengen eller tager du ham op????

Hun har dog pludselig fået en ide m at skal have mad mellem 2-4 gange pr nat, ellers har det altid kun været en gang ØV

Tager ham over i vores seng og ammer liggende og så over i hans lift igen bagefter....

Anmeld

7. august 2012

Eliza

Mor til Liva skriver:

Sander halv sover også nårhan har spist, men vågner nogen gange helt op efter amningen..

Jeg stod op og moslede frem ogtilbage lidt som du gør de første 4-5 uger. Derefter var jeg mere død end levende, og der fra har jeg ammet sovende. Ja i vores seng. Jeg ved der er delte meninger om det med børn i sengen. Men jeg måtte os prioterere søvn for at overleve.  

Jeg sad op og sov og man holder jo ikke til at afbryde søvnen med timer hver nat 

Anmeld

7. august 2012

N1

Mor til Liva skriver:

Han bliver puttet i hans lift kl. 21, og så vågner han kl. 4 og kommer over i vores seng og får en flaske og så sover han videre til kl. 7

I starten gav jeg ham flasken hvor han blev i liften, og det havde samme effekt. Men hvis jeg gav ham mad i mens jeg sad med ham, og bagefter lagde ham vågnede han helt op

Anmeld

7. august 2012

Mor til L&S

Eliza skriver:

Jeg stod op og moslede frem ogtilbage lidt som du gør de første 4-5 uger. Derefter var jeg mere død end levende, og der fra har jeg ammet sovende. Ja i vores seng. Jeg ved der er delte meninger om det med børn i sengen. Men jeg måtte os prioterere søvn for at overleve.  

Jeg sad op og sov og man holder jo ikke til at afbryde søvnen med timer hver nat 

Ja tror også han vågner op af at jeg skal ha ham over i liften igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.