Hundeforsikring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

B&J

Babymamma skriver:

Jeg har både den lovpligtige ansvarsforsikring og en sygedomsforsikring hvis der nu skulle ske min hund noget.

Det er små 1500 kr om året for begge 2 så det er jo ikke alverden for at få dækket sin hund ind så den kan få den bedste pleje  Ville være så ked af det hvis han en dag, f.eks., blev kørt ned og jeg ikke kunne give ham hvad han havde brug for, så jeg har en ekstra forsikring på ham 

jaaa nemlig det er vigtigt vores dyr har det godt og vi passer godt på dem og 7-9-13 er der ikke sket din hund noget men den er stadig god at have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

come2

B&J skriver:

det vil sige også hvis man skal der op og have et alm hunde tjek eller øremider eller analkirtler ja tager lige nu alm uskylde ting... går det også ind under ja undskyld jeg spør men der er lige nogle ting jeg lige skal lære

alm hundetjek med vaccine dækker de ikke.

Øremider med efterfølgende behandling gør de, men det kan nok ikke betale sig at tage sådan nogle "småting" på forsikringen når man har selvrisikoen.

Anmeld

7. august 2012

B&J

come2 skriver:

alm hundetjek med vaccine dækker de ikke.

Øremider med efterfølgende behandling gør de, men det kan nok ikke betale sig at tage sådan nogle "småting" på forsikringen når man har selvrisikoen.

nej... det er rigtigt så dyrt er det ikke men det var bare for lige at vide.. men vi har ringet til dem og få dem til at sende os papirne

Anmeld

7. august 2012

come2

B&J skriver:

nej... det er rigtigt så dyrt er det ikke men det var bare for lige at vide.. men vi har ringet til dem og få dem til at sende os papirne

Det lyder super.

Og held og lykke med hunden

Anmeld

7. august 2012

B&J

come2 skriver:

Det lyder super.

Og held og lykke med hunden

Mange mange mange tak og mange tak for din gode hjælp

Anmeld

7. august 2012

Ma-lu

Hej.

Vi har en Mops, Anna  hun er 1 år gammel.

Vi har sygeforsikring/ansvar på hende, tegnet i IF, vi gi'r 2800kr om året .. det ret dyrt, men Mops er i stor risiko for div sygedomme med øre, næse og øjne,, og vejrtrækningsproblemer.. vi har dog intet bemærket hos hende, hun er meget lille i forhold til andre mops, og muligvis derfor hun ik er så besværet.

Anmeld

7. august 2012

TR

B&J skriver:

ja det var ikke mange penge men tror vi skal have en hel pakke så vi er nok oppe i 2000kr

- ved ikk om du så den anden, jeg skrev forkert.. vi giver 355 kr for den alm. om året ..

- Ja rundet regnet skal i nok regne med 2000 kr om året for det hele ..

Anmeld

7. august 2012

B&J

TR skriver:

- ved ikk om du så den anden, jeg skrev forkert.. vi giver 355 kr for den alm. om året ..

- Ja rundet regnet skal i nok regne med 2000 kr om året for det hele ..

jamen det er også billigt forså er der jo en masse ting der ligger under de penge hvis hunden skal komme til skade eller der sker noget osv

Anmeld

7. august 2012

TR

B&J skriver:

jamen det er også billigt forså er der jo en masse ting der ligger under de penge hvis hunden skal komme til skade eller der sker noget osv

Selvf. det ca. 150 kr om måneden via et budget

- men husk at læs igennem hva de forskellige dækker, jeg har nemlig ringet og hørt hva det vil koste at få en hunde sygforsikring der igennem hvor jeg er forsikret ..

og der sagde hun til mig, at de råder deres kunder til at læse igennem hva de dækker osv

Anmeld

7. august 2012

B&J

TR skriver:

Selvf. det ca. 150 kr om måneden via et budget

- men husk at læs igennem hva de forskellige dækker, jeg har nemlig ringet og hørt hva det vil koste at få en hunde sygforsikring der igennem hvor jeg er forsikret ..

og der sagde hun til mig, at de råder deres kunder til at læse igennem hva de dækker osv

nemlig det er super vigtigt at læse det hele og mange tak for din skønne viden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.