Hundeforsikring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.839 visninger
96 svar
0 synes godt om
6. august 2012

B&J

Hej alle sammen..

vi har jo fået en dejlig pige .. og nu skal vi jo have en hundeforsikring..

hvad for en hundeforsikring har du/i?????

og hvorfor har i lige den

evt pris??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Aabye

Vi har den almindelige lovpligtige ansvars forsikring.. Og udvidet ansvar (vi udstiller, derfor er det nødvendigt..)
Nu ved jeg ikke hvilken race du har, men ved nogen racer er det også smart at tegne en sygeforsikring på hunden.. Men der skal man huske at tjekke hvad der står med småt i policen..

Anmeld

6. august 2012

B&J

Line - med Bobben skriver:

Vi har den almindelige lovpligtige ansvars forsikring.. Og udvidet ansvar (vi udstiller, derfor er det nødvendigt..)
Nu ved jeg ikke hvilken race du har, men ved nogen racer er det også smart at tegne en sygeforsikring på hunden.. Men der skal man huske at tjekke hvad der står med småt i policen..

vi har en calver king charles, søger en hunde forsikring der kan holde til de er gamle, for mange udløber rimelig tidligt og det er da ikke smart...

jaaa det er vigtigt alt bliver læst og set igennem

Anmeld

6. august 2012

Aabye

B&J skriver:

vi har en calver king charles, søger en hunde forsikring der kan holde til de er gamle, for mange udløber rimelig tidligt og det er da ikke smart...

jaaa det er vigtigt alt bliver læst og set igennem

Når det er en cavalier ville jeg tegne en sygeforsikring.. De lider af utrolig mange skavanker.. Bund ærgerligt for det er en lækker race..

Anmeld

6. august 2012

Ina33

B&J skriver:

Hej alle sammen..

vi har jo fået en dejlig pige .. og nu skal vi jo have en hundeforsikring..

hvad for en hundeforsikring har du/i?????

og hvorfor har i lige den

evt pris??

Nu ved jeg ikke om det er ansvar eller sygeforsikring du taler om, men jeg kan på det kraftigeste anbefale at tegne en sygeforsikring, pengene er virkelig godt givet ud til sådan en.

Vi har haft lidt forskellige sygeforsikringer, og det kan virkelig godt betale sig at se på prisen og ikke mindst selvrisikoen.

Vi er endt hos Alm. Brand, hvor vi bataler ca. 1600,- årligt, og selvrisikoen er kun 300,-, hvilket er den mindste selvrisiko jeg har set.

Anmeld

6. august 2012

AnonymMor

Når det er en cavalier ville jeg tegne en sygeforsikring.. De lider af utrolig mange skavanker.. Bund ærgerligt for det er en lækker race..

Jeg følger lige med  

Og nu du siger at nogle racer er det godt at have en sygeforsikring på så har jeg lige fået en fransk bulldog er det en god ide at tegne en sygeforsikring på hende ? 

Hvem skal jeg kontakte hvis det er ? Har i forvejen en alm ansvarsforsikring på hende og min store hund på 12 år 

Gælder hjælp til evt kejsersnit ved en sygeforsikring ? Og hvad koster sådan en årligt ? Hvad dækker den ? 

Anmeld

6. august 2012

Aabye

Rinepigen skriver:

Jeg følger lige med  

Og nu du siger at nogle racer er det godt at have en sygeforsikring på så har jeg lige fået en fransk bulldog er det en god ide at tegne en sygeforsikring på hende ? 

Hvem skal jeg kontakte hvis det er ? Har i forvejen en alm ansvarsforsikring på hende og min store hund på 12 år 

Gælder hjælp til evt kejsersnit ved en sygeforsikring ? Og hvad koster sådan en årligt ? Hvad dækker den ? 

JA!!.. De franske er også disponible for alt muligt.. Men med den franske skal du VIRKELIG læse policen igennem.. For der er mange forsikrings selskaber der ikke dækker på den franske netop fordi de er disponible for mange sygdomme..

Anmeld

6. august 2012

Gitte

Har en Border Terrier han, udvidet ansvarsforsikring + sygeforsikring kr. 1.425,00 pr. år. Fast selvrisiko på kr. 750,00, herefter dækkes 90% af udgifterne.

Anmeld

6. august 2012

Aabye

Rinepigen skriver:

Jeg følger lige med  

Hov.. fik ikke læst dit indlæg færdig inden jeg svarede..

Det er de færreste forsikringsselskaber der dækker kejsersnit.. Den franske er nærmest kendt for ikke at kunne føde selv..
Du skal kontakte det selskab du har din forsikring i og tegne en sygeforsikring.. men få lige et tilbud sendt først så du kan læse det hele igennem inden du siger ja.. Det er røv og nøgler at stå med en sygeforsikring der IKKE dækker hvis der er behov for det

Anmeld

6. august 2012

AnonymMor

Hov.. fik ikke læst dit indlæg færdig inden jeg svarede..

Det er de færreste forsikringsselskaber der dækker kejsersnit.. Den franske er nærmest kendt for ikke at kunne føde selv..
Du skal kontakte det selskab du har din forsikring i og tegne en sygeforsikring.. men få lige et tilbud sendt først så du kan læse det hele igennem inden du siger ja.. Det er røv og nøgler at stå med en sygeforsikring der IKKE dækker hvis der er behov for det

Mange tak for dit svar vil lige prøve at undersøge det så  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.