Hundeforsikring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

B&J

Isabella_mor skriver:

Ja det er en god idé at undersøge markedet. Du kan jo evt spørge den dyrlæge du går til om de kan anbefale nogle forsikringer men gartnerens er klart en god en. Vi er hvertfald super glade for den og får ikke økonomisk krise Når hunden pludselig flækker en klo, tisser blod, får udslæt, stafilikokker osv. Jeg ligger bare 1/12 del af præmien til side hver måned. Mener det er 125 kr Pr måned når man deler 1800 op i 12. Og så er det jo ikke så slemt.

ja når man deler det ud er det jo ingen penge især for alt den hjælp man kan få til ens dyr som bare er super vigtige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Isabella_mor

B&J skriver:

ja når man deler det ud er det jo ingen penge især for alt den hjælp man kan få til ens dyr som bare er super vigtige

Nej det er nemlig billigt nok at gøre det på den måde. Eens dyr er jo vigtige

Anmeld

6. august 2012

B&J

Isabella_mor skriver:

Nej det er nemlig billigt nok at gøre det på den måde. Eens dyr er jo vigtige

ja de er nemlig vigtige

Anmeld

6. august 2012

LilleChelle

Vi har HundTotal fra Dyrekassen på begge vores hunde. 

Den koster 2009 kr. om året, og er man medlem af DKK får man 10% rabat.

620 kr. i selvrisiko. 

Vi har endnu ikke haft brug for forsikringen på hundene, men jeg havde sygeforsikring på den sidste hest jeg havde, hvor jeg fik brug for den - da han mente han skulle ligge sig syg en søndag aften. Så syg at han måtte 3 dage på hestehospital. Der havde jeg også pengene i løbet af en uge - super god service og altid søde at snakke med. 

Så jeg anbefaler også klart dyrekassen. 

Anmeld

7. august 2012

B&J

LilleChelle skriver:

Vi har HundTotal fra Dyrekassen på begge vores hunde. 

Den koster 2009 kr. om året, og er man medlem af DKK får man 10% rabat.

620 kr. i selvrisiko. 

Vi har endnu ikke haft brug for forsikringen på hundene, men jeg havde sygeforsikring på den sidste hest jeg havde, hvor jeg fik brug for den - da han mente han skulle ligge sig syg en søndag aften. Så syg at han måtte 3 dage på hestehospital. Der havde jeg også pengene i løbet af en uge - super god service og altid søde at snakke med. 

Så jeg anbefaler også klart dyrekassen. 

de lyder også gode og 2000kr for alle de ting er jo heller ikke så mange penge igen... og ja det er jo gode penge hvis nu ens dyr skulle blive syg

men vil ringe til dem tror du de vil sende papir ud på noget så man kan læse det??

Anmeld

7. august 2012

SøsL

Hej,

Og tillykke med den lille ny fine pige

Vi har haft tryg til vores store dejlige blandingshund.

Vi gav ca. 1450 om året. med ansvar og sygeforsikring. Vi har kun været glade for at have forsikringen. Han fik fjernet et stykke af halen, da han blev ved med at slå hul på den - pris 2800 hos dyrelægen. Regningen sendte vi til forsikringen. ugen efter stod penegene på vores konto fratrukket vores selvrisiko, som var på ca 900,00.

Deres forsikring forringes dog efter hunden er fyldt 10 år, da det er deres holdning at så kommer der ofte flere problemer.

Vores hund nåede at bliver 8 år og blev desværre aflivet her den. 01-05-12 pga. sygdom. der fik vi dækket undersøgelse, penecilin ny undersøgelse og aflivning af forsikringen.

Held og lykke med hunden

Anmeld

7. august 2012

B&J

SøsL skriver:

Hej,

Og tillykke med den lille ny fine pige

Vi har haft tryg til vores store dejlige blandingshund.

Vi gav ca. 1450 om året. med ansvar og sygeforsikring. Vi har kun været glade for at have forsikringen. Han fik fjernet et stykke af halen, da han blev ved med at slå hul på den - pris 2800 hos dyrelægen. Regningen sendte vi til forsikringen. ugen efter stod penegene på vores konto fratrukket vores selvrisiko, som var på ca 900,00.

Deres forsikring forringes dog efter hunden er fyldt 10 år, da det er deres holdning at så kommer der ofte flere problemer.

Vores hund nåede at bliver 8 år og blev desværre aflivet her den. 01-05-12 pga. sygdom. der fik vi dækket undersøgelse, penecilin ny undersøgelse og aflivning af forsikringen.

Held og lykke med hunden

det lyder også som en god forsikring især når den er til hunden er 10 er mange tak for din gode viden den kan jeg bruge... vores dyr skal jo have det bedste

er ked af i har midstet jeres hund

Anmeld

7. august 2012

TR

B&J skriver:

Hej alle sammen..

vi har jo fået en dejlig pige .. og nu skal vi jo have en hundeforsikring..

hvad for en hundeforsikring har du/i?????

og hvorfor har i lige den

evt pris??

Vi har en Alm. hundeforsikring på vores Chihuahua

Igennem hvor vi har alle andre forsikringer ..

mener vi giver 100-150 om året ..

Anmeld

7. august 2012

come2

Jeg vil ihvertfald klart anbefale at tegne en sygeforsikring. De penge er godt givet ud.

Anmeld

7. august 2012

Autostol.dk

B&J skriver:

Hej alle sammen..

vi har jo fået en dejlig pige .. og nu skal vi jo have en hundeforsikring..

hvad for en hundeforsikring har du/i?????

og hvorfor har i lige den

evt pris??

Hej,

Nu har jeg godt nok ikke fået læst hele tråden, men har du læst beskrivelsen herinde  http://www.a-forsikring.dk/hundeforsikring/

Der står en masse godt om hundeforsikringer og har selv fundet meget godt information derinde om forsikringer.

Det er nemlig ikke et forsikringsselskab, der har skrevet det, så det er lidt mere nede på jorden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.