Modermælksalergi, har i hørt om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Koen.

Annana89 skriver:

Hvordan fandt du ud af det og hvordan har lægerosv  reageret på det?

Sys det er virkelig frustrerende at jeg ikke blivet taget seriøst af min egen læge:0(kkan jo se at mit barn "lider"!

skal give dig hele "historien" i morgen, har lige en lille mand på armen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Annana89

Kamulla skriver:

min søn lider af det.. han skulle have special MME fra apoteket.. og hans symptomer var at kaste hele måltider op, hård afføring og han skreg af smerte op til 7 timer i træk og minimum 4 timer i træk.. 

bank i bordet og sig til din læge at dit barn lider af mælkeallergi og du skal have en kost og ernærings recept på nutramigen eller profelac 

Jeg sys virkelig at jeg kæmpede i morges for at få dem til at fatte at det var  SERIØST ferslev min SP sagde at det skulle være idag og ikke om 3 dage. Men sekretæren sagde at det havde lægen aldrig hørt oM så det måtte vente da det jo var ferie og de var underbenandet.

Hun sagde i øvrigt at Tilskudet til nutrimegen var fjernet?!

Anmeld

6. august 2012

Annana89

tanja. skriver:

skal give dig hele "historien" i morgen, har lige en lille mand på armen

Tak ville heg være rigtig glad for!!

Anmeld

6. august 2012

Annana89

raca skriver:

som udgangs punkt bør børn jo kunne tåle mm.

men de kan resikere ikke og kunne tåle noget af det moren spiser.

for mig lyder det ikke som alergi.. men som han spiser for hurtigt og evt overspiser som smærtebehandling.

så når han sluger maden sluger han luft. og derfor bliver han urolig.. og får mave kneb dette forveksler han med slut og spiser for meget.

også ryger en del op igen.

nogle børn ar refluks der gør at de gylper meget, dette skal dog først behandles hvis han ikke tager på..

søg råd på amme net.. de har erfaring med multiererlergiker også dem med laktose alergi, som er blevet ammet.

Tak! Ja som udgangspunkt men der er altså nogle børn som ikke kan. Jeg selv var et af dem.

Jeg er altså ret sikker på han ikke overspiser, tvært imod når han ikkFogh få ret meget før han får ondt i mavsen:0(

Anmeld

6. august 2012

Kamulla

Annana89 skriver:

Jeg sys virkelig at jeg kæmpede i morges for at få dem til at fatte at det var  SERIØST ferslev min SP sagde at det skulle være idag og ikke om 3 dage. Men sekretæren sagde at det havde lægen aldrig hørt oM så det måtte vente da det jo var ferie og de var underbenandet.

Hun sagde i øvrigt at Tilskudet til nutrimegen var fjernet?!

hmmm det ved jeg ikke.. jo også 4år siden jeg fik det til Noah..

Anmeld

6. august 2012

Annana89

Kamulla skriver:

hmmm det ved jeg ikke.. jo også 4år siden jeg fik det til Noah..

Hmm så hun nok ret. Ligemeget hvad det koster er det selvf det han skal ha men sys det er lidt trælst man så skal betale det dobbelte!

Anmeld

6. august 2012

Kamulla

Annana89 skriver:

Hmm så hun nok ret. Ligemeget hvad det koster er det selvf det han skal ha men sys det er lidt trælst man så skal betale det dobbelte!

det er mega mange penge... skal lige sige at jeg ikke ammede kun i 5 dage, og der havde han ikke problemer med maven.. det var først da vi kom hjem og vi gik over på flasken den gik galt her...

brugte ca. 3500kr om mdr da jeg ikke havde fået den grønne recept hvor der blev skåret 50% fra.. det sku mange penge..

Anmeld

6. august 2012

Annana89

Kamulla skriver:

det er mega mange penge... skal lige sige at jeg ikke ammede kun i 5 dage, og der havde han ikke problemer med maven.. det var først da vi kom hjem og vi gik over på flasken den gik galt her...

brugte ca. 3500kr om mdr da jeg ikke havde fået den grønne recept hvor der blev skåret 50% fra.. det sku mange penge..

Jeg har ammet nu i 3 1/2 uge og her kom det først da han var  14 dage. Men det var fuldstændig det samme som da jeg selv var spæd siger min mor.

Sys bare det lyder fuldstændig som mig selv at jeg ikke er spor i tvivl om at det er det.

Puha det var sku godt nok mange penge, hvor er det strengt det kostet det dobbelte:0(

Anmeld

6. august 2012

Annana89

Kamulla skriver:

Jeg har ammet nu i 3 1/2 uge og her kom det først da han var  14 dage. Men det var fuldstændig det samme som da jeg selv var spæd siger min mor.

Sys bare det lyder fuldstændig som mig selv at jeg ikke er spor i tvivl om at det er det.

Puha det var sku godt nok mange penge, hvor er det strengt det kostet det dobbelte:0(

Anmeld

7. august 2012

Annana89

RiNgede til lægen i morges og insistetede på at få en tid idag og den fes endelig ind at det altså ikke er for sjov! Så skal op med Hector kl.11, så håber jeg dælme at de tager mig seriøst!

Har haft så svært ved at få ham til at falde i søvn i nat efter han har ammet:0(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.