Jeg oprettede en tråd i fredags fordi jeg var usikker på om min søn gad og arbejde for maden når fede mælk løb til fordi at jeg har oplevet enormt meget uro hos ham når han var midt i et måltid og generelt bare hele dagen.
Mrn hen over weekenden er det gået op for mig at han nok har Modermælksalergi, jeg har selv haft det som spæd og hans adfærd ligner fuldstændig den måde jeg reagerede på. Man kan tydeligt se at han får enormt ondt i maven når han har ligget og diet lidt og så er der bare uro og luft i maven hele dagen der genere ham så meget at han vågner konstant af det. Og hver gang gylper han næsten alt op han har spist. Igår kom det i sårn en kaskade at det fløj op i mit øje. Så i lidt over en uge har han hængt på armen af mig konstant og jeg har måtte trave op og ned af vores gang for at berolige ham.
Ringede så til min SP idag der gav mig ret i at det lød rigtigt, hun sagde jeg skulle ringe og få en akut tid ved læge idag. Ringer så og lægen har aldrig hørt om Modermælksalergi og jeg kan godt høre at hun stempler mig Som en overpylret mor og vil først gi mig tid onsdag?!
Snakker med min SP igen sim bliver meget foravet over lægen bare har fejet mig af og ikke sys det var vigtig at kigge på så lille et barn så hun rådet mig til at ringe til lægevagten. Det har jeg så lige gjort men hun kan ikke hjælpe da det skal gå igennem egen læge da han nokskal ha en henvisning til børneafdeling. Hun sys os det et forrykt at lægen ikke tog ham ind idag!
Sikke dog et lortesystem altså:0( så skal min søn på3 1/2 uge gå til onsdag men smerter og op til en læge der måske ikke vil anerkende hans problem!
Er der andre hvis børn ikke har kunne tåle modermælk? Det lyderjo heltåndssvagt at man ikkekkan tåle modermælk.
Anmeld