Krea fra weekenden (hækling)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Sara_S

Nettemor skriver:

Der kan jo være forskel på hækle fastheden.. Men du kan da lige se et foreløbigt billed af mit arbejde. Synes egentlig det virker fast nok nu hvor jeg er kommet lidt videre.. Men det er jo selvfølgelig ikke så tykt. Men den skal jo foldes en del så tror heller ikke det må være for tykt..

Sikke en flot farve!!!  Love it!

Jep! det ser fast ud... hmmm... du kan se mit arbejde her... den er lige som fast som Jeanettes (tror jeg) men jeg bruger dobbelt garn jo... forstår det ikke  

Det er faktisk ikke så tyk lige nu ... men det bliver spændende at se hvordan det bliver når nålene er i etuien 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Nettemor

Sara_S skriver:

Sikke en flot farve!!!  Love it!

Jep! det ser fast ud... hmmm... du kan se mit arbejde her... den er lige som fast som Jeanettes (tror jeg) men jeg bruger dobbelt garn jo... forstår det ikke  

Det er faktisk ikke så tyk lige nu ... men det bliver spændende at se hvordan det bliver når nålene er i etuien 

Intet billed

Hvilken nål bruger du?

Anmeld

8. august 2012

Sara_S

Nettemor skriver:

Intet billed

Hvilken nål bruger du?

Hehehe... det glemte jeg lige 

Her er det! 

Jeg bruger nål nr. 3...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. august 2012

Nettemor

Sara_S skriver:

Hehehe... det glemte jeg lige 

Her er det! 

Jeg bruger nål nr. 3...

Ja det ser mere fast ud end mit.. Vi må lige sammenligne mål når vi er færdige

Anmeld

10. august 2012

Sara_S

Nettemor skriver:

Ja det ser mere fast ud end mit.. Vi må lige sammenligne mål når vi er færdige

Så er jeg færdig...  den er godt nok grande til de almindelige nåle  Men den passer måsker godt nok til Clover nåle? 

Laver et nyt tråd senere med billeder og mål, osv. 

Anmeld

10. august 2012

Nettemor

Sara_S skriver:

Så er jeg færdig...  den er godt nok grande til de almindelige nåle  Men den passer måsker godt nok til Clover nåle? 

Laver et nyt tråd senere med billeder og mål, osv. 

Årh du er hurtig Jeg er laaangt fra færdig.. Men fik heller ikke lavet noget som helst på den igår.. og heller ikke idag Men lige pludselig er den færdig

Anmeld

10. august 2012

Sara_S

Nettemor skriver:

Årh du er hurtig Jeg er laaangt fra færdig.. Men fik heller ikke lavet noget som helst på den igår.. og heller ikke idag Men lige pludselig er den færdig

Aah... er knap så hurtig  Kunne bare ikke sove i nat, har haft det værste halsbrand og meget ondt i bækkenet og istedet for at blive sur  og irriteret over det, har jeg brugt tiden til at hækle. 

Så kan min krop bare lære det: you mess with me... jeg bliver bare ved med at hækle! 

Anmeld

10. august 2012

Nettemor

Sara_S skriver:

Aah... er knap så hurtig  Kunne bare ikke sove i nat, har haft det værste halsbrand og meget ondt i bækkenet og istedet for at blive sur  og irriteret over det, har jeg brugt tiden til at hækle. 

Så kan min krop bare lære det: you mess with me... jeg bliver bare ved med at hækle! 

Heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.