flov-ønsker tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

helle85

twinny skriver:

hihi. Min mand siger jeg er sindsyg, for jeg ønsker tvillinger igen.  (hvis jeg skulle have haft flere børn)

ja det er sjovt at mændene aldrig helt er med på ideen da det er os kvinder der stå med det største arbejde med det i starten.

jeg tænker også lidt at det ville værer lidt synd, hvis vi fik et barn til nå de 2 andre er så storer, og så tæt på hinanden for så må den sidste vel blive holdt lidt uden for, for stiller jeg mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

sjovt nok er det også det jeg siger til folk nå de undre sig over at man ønsker sig tvillinger.

Og så har man jo alt udstyret i forvejen, vi ville kun mangle 1 ekstra autostol i str 1, Tror begge vores ville nå at kunne komme over i str 3, så vi kunne med fordel arve stolene ned til tvillingerne, hvis vi bliver så heldige

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

ja det er sjovt at mændene aldrig helt er med på ideen da det er os kvinder der stå med det største arbejde med det i starten.

jeg tænker også lidt at det ville værer lidt synd, hvis vi fik et barn til nå de 2 andre er så storer, og så tæt på hinanden for så må den sidste vel blive holdt lidt uden for, for stiller jeg mig

Sjovt, har tænkt nøjagtig det samme, både omkring arbejdet, op om natten osv, og også tanker om en "efternøler" bliver holdt udenfor når de første 2 er så tætte, så virker 2.5-3.5 år måske lang tid, og værre endnu hvis der blev længere imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.