flov-ønsker tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

det skal du ike værer flov over. jeg kunne også rigtig godt tænke mig at få tvillinger (det kunne min mand så ikke)

men lige nu skal vi ikke have flere så det bliver nok kun ved med at værer en drøm da manden snart mener han er for gammel

Rart at høre man ikke er ene om ønsket. Ærgeligt man ikke selv kan bestemme, eller være enige men kan også godt forstå mændende for er jo også meget hårdt arbejde, og dyrt i udstyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

helle85

Anonym skriver:

Rart at høre man ikke er ene om ønsket. Ærgeligt man ikke selv kan bestemme, eller være enige men kan også godt forstå mændende for er jo også meget hårdt arbejde, og dyrt i udstyr

ja jeg tror mere det er det med det hårde arbejde for vi har jo 2 børn med 13 måneder mellem dem, hvor den storer er letter mental retaderet så han kunne ikke gå da vi fik lille søster og er først begyndt at sove i gennem i år(han er 5) så de vågnede på skift om natten.

også er det nok også tanken om hvor mange bleer der skal skiftes jeg tror det er derfor min mand ikke ønsker sig tvillinger

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

ja jeg tror mere det er det med det hårde arbejde for vi har jo 2 børn med 13 måneder mellem dem, hvor den storer er letter mental retaderet så han kunne ikke gå da vi fik lille søster og er først begyndt at sove i gennem i år(han er 5) så de vågnede på skift om natten.

også er det nok også tanken om hvor mange bleer der skal skiftes jeg tror det er derfor min mand ikke ønsker sig tvillinger

Kan godt forstå tanken, vi har 14 mdr i mellem, og så har man jo prøvet noget lignende, nok derfor tanken ikke skræmmer mig, tværtimod tror jeg nogle ting er "nemmere med tvillinger" mens andre giver større udfordringer

Anmeld

6. august 2012

twinny

Det er da overhovedet ikke noget at være flov over. Det er skønt at have tvillinger. Selvfølgelig er det hårdt, men det er dælme også fantastisk.

Hvis jeg skulle have flere børn (som jeg dog ikke skal), ønsker jeg mog tvillinge drenge igen.

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Det er da overhovedet ikke noget at være flov over. Det er skønt at have tvillinger. Selvfølgelig er det hårdt, men det er dælme også fantastisk.

Hvis jeg skulle have flere børn (som jeg dog ikke skal), ønsker jeg mog tvillinge drenge igen.

åh, håber jeg bliver så heldig, må da bare give så mange glæder, og på et tidspunkt betale sig ind at have 2 som er på samme stadie

Anmeld

6. august 2012

twinny

Anonym skriver:

åh, håber jeg bliver så heldig, må da bare give så mange glæder, og på et tidspunkt betale sig ind at have 2 som er på samme stadie

helt sikker. Men det er overhovedet ikke noget at være flov over.

Det er jo som at vinde i lotteriet. bare bedre.

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

kan da godt se jeg ikke bør være flov, er lige glad om det er en eller tve æggede, drenge eller piger eller en af hver, må bare være sådan en oplevelse, tænk hvor stort det er at blive mor, og så blive mor til 2 på samme tid, åh hvor jeg håber jeg vinder det lotteri.

du er helt sikkert en af de få, som har fået en ekstra gave af de helt store

Anmeld

6. august 2012

twinny

Anonym skriver:

kan da godt se jeg ikke bør være flov, er lige glad om det er en eller tve æggede, drenge eller piger eller en af hver, må bare være sådan en oplevelse, tænk hvor stort det er at blive mor, og så blive mor til 2 på samme tid, åh hvor jeg håber jeg vinder det lotteri.

du er helt sikkert en af de få, som har fået en ekstra gave af de helt store

til der kommer til at ligge hele TO vidunder i din mave.

Anmeld

6. august 2012

helle85

Anonym skriver:

Kan godt forstå tanken, vi har 14 mdr i mellem, og så har man jo prøvet noget lignende, nok derfor tanken ikke skræmmer mig, tværtimod tror jeg nogle ting er "nemmere med tvillinger" mens andre giver større udfordringer

sjovt nok er det også det jeg siger til folk nå de undre sig over at man ønsker sig tvillinger.

Anmeld

6. august 2012

twinny

helle85 skriver:

sjovt nok er det også det jeg siger til folk nå de undre sig over at man ønsker sig tvillinger.

hihi. Min mand siger jeg er sindsyg, for jeg ønsker tvillinger igen.  (hvis jeg skulle have haft flere børn)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.